Já mám za to že Sifón i MZta mají stejné zapalování, je to ze stejné "firmy". Dokonce cívku mají stejnou jako Warťas
Každopádně jsem to nemyslel tak, že budu jezdit uplně bez baterky. Myslel jsem to tak, že se nemůže stát, že by člověk nenastartoval v důsledku vybité baterky. Taktéž, pokud člověk používá nožní startér, tak není třeba dobíjet přes nabíječku. Pro mě to tedy znamená, že nikdy v životě u tohoto stroje nebudu muset řešit koupi nové baterie - já mám kick-start rád a u leada jsem za celou dobu startér použil tak 5x a to jen když někdo chtěl vidět jak to funguje
Jinak je to suprové vozítko. Až přijdu na způsob jak se na něj posadit tak, abych z něj neměl po hodině zablokované záda, tak na něm určitě vyrazím tak na 14 dní po evropě. Cestování na malorážce je aspoň pořádné dobrodrůžo. na GSu umí najet 10 000km každý.
Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nevíte o nějakých restrikcích které by se dali odstranit, například zbytečný katalyzátor ?? A zkoušel někdo nějak oživit tento stroj nějakýma menšíma úpravama ? Nic na tunning na to asi neexistuje, tak mě zkrátka napadá jen odstanit omezení dané nutností plnit EKO normy (např ten katalyzátor)
Poslední věc. Nemáte někdo tušení kde by se dala sehnat nějaká servisní příručka ? Rád si věci dělám sám a nechce se mi platit drahý servis v Hondě - i když záznamy v servisce vypadají dobře když mají razítko Honda.