Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

05 pro 2008, 08:47

S tim nakladakem - na tom neco je :-) Ja bych samozrejme na zasnezenou silnici kde jezdi auta na skutru nejel, to asi ne. Ale pokud vidim siroko daleko a nic nejede, tak proc ne. Kdyz clovek jede tak do 40ky tak mu na snehu relativne nic nehrozi - zejmena pokud je kolem silnice vyhrnuty snih, to je jak do peřinky. Ted jsem cetl o nejakem zimnim srazu tusim v rakousku a tam prijedou lidi at je snehu kolik chce a stavi si stany na snehu a tak. Nevim jestli jsou tak dobri a nebo takovi cvoci :-D

No a co ty pneu ? Jake vam nejdele vydrzely ?

05 pro 2008, 09:09

lead je fakt dizajnovy nedorobok>>je to fakt typ skutra >>>>ked milujes net co riesit

05 pro 2008, 10:00

to si sa zrovna netrefil. ja ho nemilujem a jebem na dizajn, potrebujem približovadlo po meste a to spolehlivé približovadlo - levné provozné náklady. A k tomu bol Lead stvorený ako levnoscooter. Nechápem o čo ide, mně o jazdu a nie machrovačku. No s Majesty si to tiež nevyhral a nikto to nerieší
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 02:44, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

05 pro 2008, 11:58

No designove nic moc, to souhlasi. Pastva pro oci to neni, ale myslim ze nikoho neurazi. Majesty se mi celkem libi. Ale ja osobne se koukam nejdrive na to, co to umi a za kolik a az potom na to jak to vypada. Na druhou stranu treba i ty kritizovane plechove kolecka a bubnove brzdy maji tu vyhodu, ze ten vzhled kazi a o to mene to laka zlodeje. Třeba takova Gillera runner nebo něco podobného jsou hezké skůtry, ale o to více určitě lákají nenechavce.

Jen tak mimochodem - Kolik už na tom máte nalítáno ? Zajímalo by mě kdo nejvíce. Jak dlouho vydrží řemen, variátor a spojka ?

05 pro 2008, 12:14

Potvrzuji, skoro 3 roky jezdim Leadem po praze, parkuju, nekdy i pres noc venku. neprivazuju ho. Nekdy nechavam helmu lezet na podlaze pred sedlem. Proste toho skutra si nikdo ani nevsimne. Startuje spolehlive, jede spolehlive, nezdrzuje svym vykonem v provozu. Neni jako ujecena padina, nesmrdi jako 2-takt, proste je to delnik jak ma byt. Moooc se mi libi prostor na nohy, ta podesta, tam se vejde velka krabice jako prd. Ovsem nikdy nezapomenu, kdyz to videl bracha poprvy,rekl, hmmm tachac jako z embeecka :cyclops:Dnes mohu rict, ano, ale ukazuje, a i po 21000km se rucicka ani nekmitne jako u jinych bowdenovych tacho.
Brzdy po 21000km po Praze. Mel jsem strach ze budou jako ty ze simsona a jawek co po par km prestanou brzdit. neee, brzdi furt stejne dobre jako na zacatku. Cenu za design zadnou nevyhraje, to je jasny, ale me se tak nejak libi a hlavne za funkcnost a spolehlivist mu davam plny pocet bodu.
Naposledy upravil Jezdič dne 05 pro 2008, 12:17, celkově upraveno 1

05 pro 2008, 12:57

Jezdič: Pod to se podepisu. Mam najeto 20t km r.v. 2004

05 pro 2008, 13:02

Muj je v provozu od 2/2006. 1x opustil Prahu na mimonske valky na letiste v Hradcanech. Jinak ho drhnu pouze po Praze. V lete v zime. Tak at nam slouzi i nadale :-))

05 pro 2008, 13:16

je to indicky drzaaak>>>na presuny je to OK

05 pro 2008, 13:26

Takže zatím tady máme rekord 21000km, má někdo více ?

Jezdiči, co vše bylo potřeba vyměnit dosud ? A na jakých gumách jezdíš ?
Taky jsem se chtěl zeptat, čím by tak mohlo být že mi to ráno při nule startuje až tak na 3tí až 4té našlápnutí a odpoledne po práci totéž. Podotýkám že to má najeto 6400km zhruba a v 5800 to bylo na opožděné 4000km prohlídce.

05 pro 2008, 19:21

to Zeur: Jak pises, ze ti Lead jede max tech 75km/h tak ja Leada kupoval novyho a zajizdel ho myslim svedomite a taky mi to jezdilo po rovine max 75km/h v idealnim pripade tech 79-80km/h(tachometrovych). Jinak vazim 74kilo.
Naposledy upravil Vali dne 05 pro 2008, 19:24, celkově upraveno 1

05 pro 2008, 23:00

[quote=dr.snake]je to indicky drzaaak>>>na presuny je to OK[/quote]

no indové to naštěstí nekonstruovali, jen to skládaj, tomu se říká důsledek globalizace, kvalita a spolehlivost Hondy naštěstí zůstává.
Edit:Jinak já mám najeto zatím necelých 13tis. nejdál jsem byl na Slapech - Skůtršňůra. Jinak jezdím obvykle do 100km bez problému na trase průměrnou rychlostí asi 70km/h. Pneu jsem měnil jednu po 8tis. likviduju je zhruba stejně bez ohledu na značku. Jinak jak zahřeju, jezdím plnej kotel hlavně město, jestli nevydrží, půjde do šrotu. ale on vydrží
Naposledy upravil Kiwi dne 05 pro 2008, 23:23, celkově upraveno 1

05 pro 2008, 23:05

[quote=Zeur]Takže zatím tady máme rekord 21000km, má někdo více ?

Jezdiči, co vše bylo potřeba vyměnit dosud ? A na jakých gumách jezdíš ?
Taky jsem se chtěl zeptat, čím by tak mohlo být že mi to ráno při nule startuje až tak na 3tí až 4té našlápnutí a odpoledne po práci totéž. Podotýkám že to má najeto 6400km zhruba a v 5800 to bylo na opožděné 4000km prohlídce. [/quote]

mam druhou sadu Dunlop D306. Jakmile je zadni na cca 50%, prohodim ji na predek. Menil jsem letos na jare a na podzim jsem uz daval zadek zase dopredu.
Prosakovalo nejake gufero v prevodovce a prokluzovala tim padem spojka. Oprava v zaruce.
Vymackala se guma v dolnim oku tlumice, vymena v zaruce.
Remen menen , tusim v 12000km, udajne uz byl tenky pod miru. Valecky puvodni. Brzdy puvodni.
Podotykam, skutr je jezden pouze po Praze a to zpusobem brzda,plnej,brzda.
Spotreba cca. 3,3 na 100.

Startovani: startovackou to studene moc chytat nechce. Starterem, pokud je chladno startuji bez plynu, chyta okamzite. Pokud je teplo, mirne pridam plyn, chyta okamzite. Jestli jsem ho startovackou startoval za celou dobu 5x, tak je to hodne. Novej Lead startovacku uz vubec nema :-)

05 pro 2008, 23:25

re Vali:
Tak to me uklidnuje ze z toho nevymacknes vic jak 75 po rovince. Protoze Jezdic mi tady radil ze muzu jet 75 a jeste bude rezervicka na zrychleni - to me mirne udivilo. Jako kdyz jedu 60, tak tam ta rezervicka po rovince je, kdyz jedu 65, tak jak kdy, ale kdyz jedu 70, tak uz tam prakticky zadna rezervicka neni.

re Jezdic:
No ja mam ke startovani startpakou takovy citovy vztah. Proste me to bavi tim startovat. Novej lead startovacku nema protoze to je strikacka :-) Taky uz se mi stalo, ze jsem vzal za starter a cely mi to pohaslo, tak jsem to nahodil na startovacku nastesti - ale jen tak tak. Bohuzel to nejde roztlacovat :-D No a nerad bych aby se mi znova stalo, ze mi to v ranim spechu zhasne, tak nakopavam. Rikam si ze ta baterka pak treba dyl vydrzi. Ve svoji MZtě mám baterku která byla mrtvá už tak před rokem. Udrží zaplé zapalování zhruba 3 minuty bez světel. Takže to vždycky 3x prošlápnu, pak zapnu zapalování a při 4tém našlápnutí to spolehlivě chytá :-) Ony ty baterky taky nejsou uplně zadarmo :-)

Na tu spotřebu a výkon se mi teď v zimě osvědčilo přelepit 2/3 toho otvoru kudyma to nasává vzduch co chladí motor nějakou páskou. Ráno nestihnu ani dokouřit a už se vypíná sytič a znatelně líp to jede a nepodchlazuje se to. Zkoušel jsem zalepit i 3/4 té díry, ale když bylo venku 5 stupňů, tak motor měl lehce přes 80 stupnu a to uz je moc, takze 2/3 a má do cca 8 stupnu (teploty okoli) tech 60 - 70 a to je tak akorát. Kdyby nekdo chtel byt opatrny, tak pri prelepeni poloviny te diry mu nic nehrozi ani pro 20 stupnich. Je to navrzene do zemi kde ma skutra kazdy a tam v lete byva 40 stupnu a musi se to uchladit. Takze prima umera a je to jasny :-)

05 pro 2008, 23:47

já startuju zásadně startérem i v zimě.a se svýma 90kg bez problému jezdím 80-85km/h po rovině pokud není nějakej brutální protivítr. Někdy mu trochu trvá, než se na tu rychlost dostane.

06 pro 2008, 11:33

No mě taky jezdil 80km/h vcelku bez problémů podle GPS. Z Baranďáku na Kačerov po Jižní spojce jezdil 78km/h.
Jinak ten můj je zrovna na prodej. Já ho prodal vloni myslím za 28.000 a teď za něj chtěj třicet. A to se vyplatí!
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda ... d-100.html
Hele Jezdič neděláš ve Factory Pro na Smíchově. Tam furt jeden modrej Lead stojí. Máš modrýho, že jo?
Odeslat odpověď