Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

27 srp 2008, 07:13

Stick: Na co odkaz? Buď si koupíš v Hondě origo, nebo si skoč do nějakýho motokrámu pro repliku, objednaj ti to kdekoliv. Taky jsem nad replikou uvažoval, ale radši koupím origo. Nechci riskovat a i když to stojí dost, nekupuju to přeci každý měsíc......a za tu službu, co mi Lead prokazuje si to zaslouží.

27 srp 2008, 09:50

OK, já jenom myslel, jestli se nedá objednat přes internet :) Do Hondy si skočim...díky :)

16 zář 2008, 17:11

Zima jako svi.a, uz jsem vytahnul deku pres kolena, i sytic bezi dele :cyclops: :cyclops:

16 zář 2008, 17:21

já ten filtr koupím při tý jarní akci s 15% slevou jednou ročně a hotovo. Měním ho po 8tis. km a to už je mrtvola. Já jezdím plechovkou, čekám, kdy přestane pršet :mad:

17 zář 2008, 10:12

Jednou mi ho menili i po 4000km. Ja myslel ze si chteli vylepsit rozpocet. Pak mi ho ukazali. To byl masakr. Proste prazsky jezdeni je fakt spinavy :D :D :D Ted ho tam mam uz 9000km. Uz je i citit, ze se mu moc zlehka nezrychluje...tak jak bude casek jde do servisu na vymenu a serizeni. Stav tacho 19600km.
Na jare jsem daval novy obe gumy a uz zase zadek je na minimu. Ty Dunlopky horej :mad:
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 02:34, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

17 zář 2008, 12:31

no když jsem ho viděl v 6tis. tak už taky nebyl moc zdravej, ale řek jsem si že musí vydžet do garančky :) Brno taky žádnej hit. A na vesnicích zas podle mě ten prach z polí tomu taky dá pěkně zabrat. Já ty Dunlopy budu dávat jen na předek, dozadu nechám buď tu IRC nebo něco podobnýho. Po 8 tis. to hodím po psovi a hotovo

19 zář 2008, 23:45

Tak jsem se vrátil z dovolený. Řecko - ostrov Kos a jsem bohatší o další zkušenosti. Půjčili jsme si na jeden den auto a pak i skutr. Nuže:
1) Helmy nosí pouze turisté, domorodci jezdí zásadně bez přileb.
2) Skutr není max. pro dva, ale pro tolik osob, kolik se jich na něj vejde.
3) Dítě na skutru může jezdit od věku, kdy se na něm udrží, přičemž počet dětí na jednom skutru není omezen.
4) Funkční světla jsou zbytečná, vždy se najde auto které na cestu posvítí (bohužel i má zkušenost s půjčeným Kymcem)
5) Taktéž opotřebovávání žárovek v blinkrech je nepřípustné.
6) Chybějící, nebo popraskané kryty, či sklíčka blinkrů nejsou na závadu, aspoň je vidět, že se skutr používá.

Mohl bych takto ještě dlouho pokračovat, ale kdo někdy zkusil v jižních zemích řídit, ví o čem píšu. V autě jsem si připadal jako idi..., když jsem po nastartování automaticky rozsvítil. Po pár kylometrech jsem zhasnul, fakt jsem byl asi jediný, co ve dne svítil. Na kruháči má přednost ten co na něj přijíždí, ale protože jezdí dost turistů, kteří jsou z toho zmatení (jako já) většinou přednost funguje na jakési vizuální oční domluvě, takže jednou jedeš, podruhé dáš přednost.
Jinak půjčený Chevrolet Matiz (u nás Spark) fungoval na 100%, skutr Kymco Bet and Win (50 ccm ???) byl na tom hůř. Drobet špatně startoval, od začátku cosi drhlo kdesi po víkem u motoru, pozdeji to přestalo a s tím umřel i tachometr, který stejně ukazovat kosmické rychlosti, brzdy byly dobré (až jsem si málem rozbil hubu, když jsem vzal za přední jak jsem zvyklý z Leada a v kombinaci s tamním všudypřítomným prachem jelo přední jak po másle), motor běžel hezky, díky otáčkoměru jsem zjistil, že optimum je cca. 7000 ot/min. O nefukčních kontrolkách, popraskaných plastech, chybějících krytech atd. asi nemá cenu se rozepisovat. Holt scoot z půjčovny. Ale za 15 Euro na den to šlo, zvlášť když jsme s přehledem předjížděli ostatní turisty na uškrcených padesátkách. Jinak místní často sedlají jakési "očesané Babety", které však mají brutální zvuk a vzhledem ke své konstrukci se pohybují neuvěřitelnou rychlostí s dragsterovským zrychlením. Až jsem čuměl.
Přidávám pár fotek, popis v názvu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 02:38, celkově upraveno 3

04 říj 2008, 20:29

tak jsem absolvoval garančku ve 12tkm. olej a seřízení ventilů. byly pěkně rozhašený, takže fakt seřizovat, jinak šlape jak hodinky

04 říj 2008, 22:44

A je to seštelování hodně znát? Líp startuje? Líp jede?

05 říj 2008, 01:07

Se startováním jsem problémy neměl. Po seřízení ventilů mi připadne chod motoru kultivovanější. Vyúčtovali si 2 hodky práce na garančku.

05 říj 2008, 11:00

Kolik te stala garancka?

05 říj 2008, 11:02

1221,-Kč. 2hodky práce - olej, ventily, kontrola stroje. Prvních 14dní je jarní akce Hondy, tak tam jedu na 16tkm. nechám zadní pneu,oil a vzducháč a ventily. A tu kontrolu dokonce prováděli, mám na deklu variátoru novej šroub :o
Naposledy upravil Kiwi dne 05 říj 2008, 17:42, celkově upraveno 1

06 říj 2008, 09:24

Ja byl na prohlidce 20000km. Cena 2200,- material, olej, podlozka a vzduchovy filtr. Uz mi sem tam na krizovatce ve volnobehu chcipnul. Ted je z nej zase mladik a nechcipa :p
No, co dokaze cistej filtr B)

10 říj 2008, 17:42

Fotečky z Řecka hezký :) Ještěže jsme koupil leada tady v čr, asi dovoz neni moc rozumná věc, a ještě k tomu z Řecka :p

Mám najeto 7800 a už jsem byl nucen obědnat vzduchový filtr :) Krozně to žralo a málo jelo...těšim se, až filtr nanadám :)

10 říj 2008, 18:21

stick:za kolik? já budu měnit na jaře v 16tis.km, mělo by to sezonu vydržet. Na jaře je servisní kampaň docela výhodná
Odeslat odpověď