Diskuze o skútrech většího objemu.
29 dub 2008, 13:54
Jezdič:po Brně je to stejný peklo, navíc Brno je neustále rozkopaný, to je to naše podzemí, nikdo neví co pod vozovkou vězí, dále hafo kočičích hlav a tak.. Gumy jsem tam měl IRC, zadní je mrtvola. Zrcátka jsou naprd, ale zvykl jsem si, vždycky kroutím očima do obou a uhýbám ramenama abych něco viděl
no filtr se mění po 8tkm, ale příště ho po 4 profouknu aspoň, říkal mi 750 bez daně no co už..Dunlopku mi vylevní. Jezdím tak za 3l. tu jarní kampaň musím příště nějak kilometrově ohlídat :p měl jsem najeto na olej jen 2tis. tak jsem se na to vy...
29 dub 2008, 15:57
Jo, přesně, to je ono. Líp to ani napsat nejde. Vždycky se už těším na teplé počasí, kdy mi už nebude tolik překážet zimní bunda.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 črc 2013, 02:09, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
30 dub 2008, 20:40
Dnes jsem zase viděl nového Leada, promiňte, že se k tomu vyjadřuji, když už ho nemám, ale rád se sem vracím ,protože jsem na něm začínal, ale nepřipadá mi nějak zvláštně ošklivý. A navíc modernizace na něm jednoznačně hovoří v jeho prospěch. Jó a cena, ta hraje roli, ale myslím, že je to otázka krátké doby, kdy sleze na úroveň "starého" Leada. Mě se tedy líbí a kdybch měl místo v garáži, takl si jednoznačně na město koupím.
01 kvě 2008, 21:54
taky bych si ho koupil klíďo, ty dva koníky navíc by se hodily.....jinak můj Lead stávkuje
asi je v pr... spojka. Naštěstí je to na záruku. Když se rozjíždím, celej scoot se rozvibruje jak blázen, když to hodím na stojan, kolo se točí, spojka nerozpojí.Jak se to dostane do otáček, tak jede v pohodě. Zítra jim to jdu do hondy hodit na hlavu, zrovna mám garančku 8tkm.
02 kvě 2008, 14:13
[quote=Balu]Dnes jsem zase viděl nového Leada, promiňte, že se k tomu vyjadřuji, když už ho nemám, ale rád se sem vracím ,protože jsem na něm začínal, ale nepřipadá mi nějak zvláštně ošklivý. A navíc modernizace na něm jednoznačně hovoří v jeho prospěch. Jó a cena, ta hraje roli, ale myslím, že je to otázka krátké doby, kdy sleze na úroveň "starého" Leada. Mě se tedy líbí a kdybch měl místo v garáži, takl si jednoznačně na město koupím.[/quote]
Nikde jsem nepsal že je ošklivý, jen se mi zdá, že jeho dílenské zpracovaní a povrchové úpravy neodpovídají Hondě ale nějaké číně. Jediné co se mi na novém Leadu nelíbí je noname made in china pneu. Dále jsem uváděl, že jeho zakulacené tvary mi připomínají holčičí Vespu.
Honda určitě nepustí na trh něco co by bylo špatné, ale jisté úspory jsou k nepřehlédnutí.
Dle mého by měl stát 28000,- kotočovka nekotoučovka:-))))
02 kvě 2008, 16:32
28 000,- ??? Tak to by byla bomba. LEAD JE V CENĚ !!! Tenhle týden mi říkal kolega z práce, že jeho brácha bude asi prodávat Leada, má ho asi 3 roky, najeto 1800 km, modrý. Prý ho nevyužije, tak by ho kolega bral. Koukali jsme, za kolik se dneska starší Lead prodává a jsou to slušný rance. Když si vezmu, že jsem měl za 35 t. novýho a dneska se nebojí v inzerci si říct 30 t. za tříletý skůtr s najetými 14 000 km
Jsem zvědavý, jakou cenu kolegův brácha vymyslí......
Naposledy upravil
sollik dne 02 kvě 2008, 16:33, celkově upraveno 1
02 kvě 2008, 17:23
Kiwi:Vzduch. filtr v 10t dalsi se chystam vymenit ted. Valecky ve 14t, ale meli uz dost, takze priste radsi drive. Beru zpet remen je porad origo, jsem si to spletl s Majestou 400
02 kvě 2008, 17:55
no já jsem zvědavej, co vyšpekulujou s tou spojkou.dnes jsem to tam hodil, dojel jsem k autosalonu a na tachecu přesně 8000
ten vzducháč by měl jít v 8tkm. ale příště ho ve 4tkm. aspoň profouknu. takže ty válečky bych mohl ve 12tkm. počítám červenec
05 kvě 2008, 17:02
No nevim zda ho profouknes. Ja se taky chystal, ze jim ukazu, ze nebylo treba ho po 4tis.(meneno pri 8tis a znovu pri 12tis.) menit. Ale kdyz jsem ho pak videl tak se nedalo nez souhlasit, zadelanej jak jetel, vomastenej, proste profukovat nebylo co. Byl po smrti. A to se neda rict, ze prazsky komunikace jsou polnacky. No takze jsem vysolil litr a ani neceknul. Alespon to neni jen takova papirova krabicka, ale celkem slozity robustni filtr. To pak clovek ty prachy dava s lehcim srdcem
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 črc 2013, 02:10, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
07 kvě 2008, 07:57
Včera jsem koukal do knížky a tam je psaná výměna vzduchovýho filtru po 12 000 km, ale jak píšete, tak to asi tak dlouho nevydrží. Mě čeká letos prohlídka na 4000 km. Nevíte někdo co všechno se při této kontrole dělá, mění a kolik to cca. stojí ???
Naposledy upravil
sollik dne 07 kvě 2008, 07:58, celkově upraveno 1
07 kvě 2008, 08:28
jen výměna oleje a kontrola scoota, asi 700 s prací..já si nechávám dotáhnout brzdový páčky..vzduchovej filtr mi říkali v 8tkm. ale je zralej tak po šesti.....takže to do osmi vydrží, zas tak hůř to nejede B) modlete se, můj scoot je na servisce 8tkm. tak jsem zvědavej, co je tam v pr...
no tak mi volali z Hondy, pěkně mě nadzvedli ze židle. Problém je v tom, že jsou mrtvý válečky, jeden se šprajcl a vyštípl kousek řemenice variátoru (vyštípnutí nemá vliv na funkci). to se může stát, ale když mi začal vykládat, že to stojí 2500 bez daně, tak mě pěkně nas... proto jsem si kupoval novasa, aby tyto problémy vyřešili na záruku zdarma. tak jsem mu to připoměl a ok, bude to na záruku. A evidentně nejsou zvyklí, že někdo najede 8tis. za 13 měsíců. No asi bych měl jezdit slušnějc :p navíc mám v ruce zbraň - protokol o jarní prohlídce zdarma, kde je kolonka: kontrola variátoru - bez závad, takže FUCK :cyclops: díky tomu pitomýmu volnu to bude až v pondělí
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 črc 2013, 02:11, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
07 kvě 2008, 13:36
8tis jsem najel na Leadovi za půl roku :p
Jinak při každé kontrole nechte seřídit vůli ventilů. Trvejte na tom
Uvidíte jak to hned líp pojede.
07 kvě 2008, 13:38
Nechci to prechvalit, ale me ted Lead jezdi(co se oteplilo) moooc pekne. Na nuselaku v Praze bezne dosahuji 85-90km/h. Prekroceno 16000km. Cerstve po vymene remene. Valecky zatim nemeneny. Dalsi servis 20000km. No to vidim tak na rijen.
07 kvě 2008, 14:01
[quote=Gullwing]8tis jsem najel na Leadovi za půl roku :p
Jinak při každé kontrole nechte seřídit vůli ventilů. Trvejte na tom
Uvidíte jak to hned líp pojede.[/quote]
no po Praze je to hned, Brno není tak roztahaný. U vás je z jednoho konce na druhej 30km
Jezdič:
tak to mě pos... že mám válečky po osmi tis. na kašu. Je fakt, že jezdím jak hovado, brzda plyn. to bude asi tím, že? :thinking:
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 črc 2013, 02:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
08 kvě 2008, 11:56
Ty valecky jsou hodne idividualni, dost zalelzi na stylu jizdy a u malych kubatur je bezne vymena cca 4-10t km. Neda se presne rici, kdy je nejlepsi menit.