Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

28 úno 2008, 19:31

Já ho prodal po 7 měsících, najeto 8000km. Taky se mi stejská. Doufám, že se ukáže alespoň na šňůře.

07 bře 2008, 18:06

Koukám, že je to tu pěkně mrtvý, takže mě napadají 2 důvody: 1) je zima, tak nikdo nejezdí a všichni to chodíme jen okukovat do garáže :( 2) máme tak spolehlivé stroje, že není o čem psát ;)

Co myslíte vy ???

07 bře 2008, 19:49

tak trochu oboje, to je ta trapná Honďácká spolehlivost :p ani s plechovkou jsem nebyl ještě v servisu, ale zajedu aspoň pro zadní stěrač ať ví, že žiju :D teď jsem byl na vyjížďce v duchu hesla "i cesta může být cíl" :cyclops:40km po Brně jen tak ukojit absťák.. V Hondě v Řečkovicích něco chystaj, maj vyklizený horní patro komplet...
Naposledy upravil Kiwi dne 07 bře 2008, 19:50, celkově upraveno 1

08 bře 2008, 14:12

Ahojky. Tak po dlouhý době jsem se tu zase stavil s ujištěním, že můj Lead má nalítáno cca. 9000km a šlape jako hodinky. Po zkušenosti souseda kterej si Leada taky pořídil chci všechny majitele niových Leadů upozornit na bezpodminečnou nutnost seřizovat ventily při první garanci (ale ne hubou!) a potom znovu prakticky při každé výměně oleje !! Motor Leada je nesmrtelný pokud včas měníte olej a nevykašlete se na ventily. Když je vůle malá tak výfukový podpálíte a motor nemá plný výkon. Když je velká tak to klepe a motor opět nemá výkon. Praxe ukázala, že se ventily u nových motorů dost "zaklepou" a je nutné seřízení skutečně hned v první garanci. Podpálená ventilová sedla nestojí za 15 min. ušetřené práce. Nic na tom není. Pražákům pokud se trefíte do volného času osobně zdarma předvedu a seřídím :-)))
tel: 603495518

Jinak se mi jízda na skůtru zalíbila natolik, že budu kupovat většího (asi X-MAX 250 od Yamahy) abych mohl cestovat na delší štreky. I když už jsem s Leadem ujel během jednoho dne 450km bez problému tak přeci jen bych chtěl cestovat rychleji. Leada bych si nejraději nechal ale nemám místo v garáži :-( . To mě fakt mrzí. Po Praze je bezkonkurenční a jezdit bude pořád! Tak ještě jednou "Bacha na ventily" !!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

08 bře 2008, 15:13

no tak to mě děsíš...já byl na garančce na té první v pohodě a druhou jsem pros...o 1000km, protože jsme se nepochopili s chlapíkem v Hondě.ta první garančka je totiž vložená,tzn. druhá je ve 4tkm. no a pochopil jsem, že ty ventily v servisu automaticky nedělaj...jinak výkon je v poho, akorát při rychlosti nad 60 mi chrastí v motoru,ale řek bych že to je normál zvuk splašený sekačky :cyclops:
Naposledy upravil Kiwi dne 08 bře 2008, 15:15, celkově upraveno 1

08 bře 2008, 15:33

V Leadu nic nechrastí !! Nevím bohužel o servisu na který by se dalo v tomhle státě spolehnout. Já se hrabu v motocyklech už 4O let, řadu let mě motocykly živily a když si vzpomenu co jsem za posledních 10 let zažil v servisech s novými motocykly tak se ani nedivím svému nezvratnému rozhodnutí že mě již v žádném nikdo neuvidí a na motorce si budu dělat všechno sám!!

08 bře 2008, 16:03

no spousta věcí se udělat dá, ale takový lahůdky jako CBS ABS a podobný zkratky to asi není pro každýho, vo elektronice ani nemluvím

08 bře 2008, 21:59

Ale vždyť oni v těch servisech stejně nic jinýho neumí než vyměnit celý komponent za nový. Já už neviděl skutečnýho mechanika ani nepamatuju. Jenom samý měniči :(

09 bře 2008, 09:15

Ahoj,
tak to mám pocit, že s těma ventilama na tom něco bude. Nechával jsem Leada seřizovat na dvakrát a tak nějak to moc nepomohlo. Jen nevím, jak je v servisu donutit to udělat a jak zkontrolovat, že to opravdu udělali.
Bahňáku, já vím, že se to tady už psalo, ale bylo by možný sem teď opětovně hodit, jaká je ta vůle na ventilech? Že bych si to nechal udělat u nás od kluků v dílně (neznačkový motoservis). Díky

Tak tady je ochutnávka z výstavy Motocykl 2008.
Pár foteček. Líbí se mi ta schránka vpředu a ty stupačky. To jsou takový praktický věci, které bych uvítal již teď.

Jinak jsem udělal průzkum trhu s kufry. Uvažuju o Kappa 35L. Volím mezi tím, aby se tam něco vešlo (možná i noťas v tašce) a aby to nevypadalo moc blbě (kufr 48L a víc).

Jak velký kufry máte? Čau
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:55, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

09 bře 2008, 10:26

tak ty stupačky stojí práve za pěkný hovno-názor mého batůžku :D jen vypadají líp. jinak mě pěkně nakrkli, protože vychytali všechno co mě na starým Leadovi točí. tj. plechový kola-problém se zamykáním řetězem,integrála se konečně vleze pod sedlo, ta schránka je taky super, kotouč, lepší motor, palubka konečně vypadá jak když ji udělali lidi, no prostě mě to pěkně štve. akorát tam chybí hodiny a ty zoufalý pneu mohly bejt trocha širší. toť můj názor.kufr mám malej Givi, je tu někde na fotkách, ale radši jezdím bez něj, připadám si s ním jak rozvoz picy :cyclops: a ještě jedna věc, kterou batůžek oceňuje a to je pohodlný sedlo proti italskejm smrtkám, málem jsem šel do runnera200, ale neprošlo to :p no to jsem se po ránu teda rozvášnil, jde nějakej Leaďák jezdit?
Naposledy upravil Kiwi dne 09 bře 2008, 10:30, celkově upraveno 1

09 bře 2008, 10:36

No já mám takový jezdicí cukání už od včera ale spíš mě to táhne někam do terénu na Trickeru. No ještě to zvážím :-))

Jinak pro kutily: Ventilové vůle na Leadu jsou 0.14 s tolerancí 0.02

09 bře 2008, 14:12

Díky za ty vůle.
Taky by mě zajímalo, kde a za kolik jsi sehnal to plexi. Vypadá dobře.
Taky už se těším až bude teplíčko, holt jsem srab a tak jsem zatím nevyrazil a čekám na slušnější počásko.
Mám ještě venku baterku a pokud bude přes noc mrznout, tak ji tam nedám.

Co se týče těch kufrů, koukal jsem v Praze na Motocyklu 2008 na levné kufry, ale to zpracování mě dokonale odradilo. Ostré neopracované hrany, nelícující díly ... Taky jsem si udělal jasnou představu o velikost. Jen skutečně přemýšlím, jestli těch 35L není na náš stroj moc. Nějak si to neumím představit. Malej zatím nechci, ale možná na něj taky dojde.

09 bře 2008, 19:01

Plexi jsem sehnal v Hondě v Letech. Bez problémů jsem ho objednal, za tři dny jsem si pro něj přijel, za 20 minut mi ho namontovali a od tý doby tam bydlí k mé spokojenosti. Jel jsem na Leadu s originálním vysokým plexi a fouká za ním méně než za tímhle. Jenže tohle no rozdíl od toho originálu nebrzdí ale naopak je aerodynamika skůtru lepší než nez něj. Kromě toho přes originál horem nevidím a to je za deště na zabití. Stěrač to nemá a když tě něco ohodí tak jsi slepej:( Cenu plexi (Puig ?) si přesně nepamatuju ale cca 2500,-

Co se týče ventilů tak vážně není problém je seřídit ta pár minut. Celá zadní kapota jde u Leada lehce zvednout a přístup k víku ventilů je velmi dobrý. Hlavně nezapomeňte, že se ventily musí dělat za studena !!!!!!! Tzn. opravdu studený motor kolem 20 stupňů. Nejlepší nechat vychladnout přes noc. Příliš studený motor (po přenocování venku) taky není to pravé. Počítejte s tím, že u těchto malých objemů má seřízení ventilů kromě jejich životnosti i značný vliv na výkon a spotřebu !! Oba ventily mají stejnou vůli .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

09 bře 2008, 22:07

Tak chlapi, co si to vlákno třeba přečíst? Dyť to tu už všechno bylo. Bahnak tu fotku jsi sem dával už před rokem. Na to konto jsem si to plexi taky v Letech objednal. Měl jsem ho už na šňůře. A moje fotky jsou tu taky. O těch ventilech ja to tady taky všechno už několikrát. Kufr jsem měl na Leadu myslím 29l od Givi a pohoda. Stál mě asi 12 stovek. Teda normálně stojí 1490,- ale dali mi nějakou slevu. Bylo to tak akorát. Fotka na str. 23. Jinak jsem si na výstavě objednal od Givi novej a dávali 10%

09 bře 2008, 23:39

Tak já vím, že to tady už bylo, taky jsem psal, že už to tady bylo.
A hned jsem se přiznal, že jsem línej to hledat.
Uvažuju o tom, že si to celé vlákno vytisknu a budu si to číst jako knížku...

Díky za info o kufru. Asi zůstanu u značky Kappa (jsou levnější), jen ještě váhám nad velikostí mezi 29 a 35. Kdyby tam šla taška s noťasem, bylo by to fajn.
Odeslat odpověď