Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

22 pro 2007, 16:46

tak s tím oblečením jsem to myslel stopro jak Vali, souhlas. Jsou to tvrdé zkušenosti z velehor :D a rozhodně platí pravidlo, že je zásadní mít svrchní vrstvu (popř. druhou) neprofuk, např. Windstopper, stačí kvalitní šustka a pod to se nabalit jak larva ;)

a to přezouváš na zimu nebo na nich jezdíš celoročně
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:19, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou. Citace posledního příspěvku.

22 pro 2007, 17:22

to Kiwi: Jezdim na skutru asi treti zimu (Daelim NS125, Honda Lead) a az ted na Pantheona jsem je prvne poridil. Jezdit na nich urcite celorocne nebudu, jelikoz uz na omak jsou oproti letnim meky ostatne jako u auta. Takze v lete by asi mizely primo pred ocima. Tak pocitam az budou teploty tak nak konstatne nad tema 10C tak tam necham dat zase letni.

to All: Pred chvili se mi ohlasil kamarad, ze se stavi. Ja zjistil, ze mu nemam co nabidnout tak jsem musel ryhle reagovat. A jelikoz Pantheon stal stale pred barakem nebylo co resit (viz fota) klikni: http://www.buellriders.cz/admin/userfil ... k%2001.JPG
http://www.buellriders.cz/admin/userfil ... k%2002.JPG
http://www.buellriders.cz/admin/userfil ... 0retez.JPG
http://www.buellriders.cz/admin/userfil ... z%202m.JPG

V podsedlovym prostoru je 20ks lahvovych piv, 2ks 0,7vina a dvoumetrovy retez Tokoz(oka o sile 12mm) + zamek Golem. Zadny extra velky rovnani se nekonalo jak to prislo pod ruku tak jsem to tam dal. Kufr je prazdnej B)

p.s.- je to proste nakladak :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:20, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou

22 pro 2007, 20:13

Ten prostor pod sedlem ti závidím, já bych do toho svýho přibližovátka dal tak 4-5 flašek piva a tím bych končil. Je to prostě něco za něco, velký kola=malý prostor pod sedlem. Scvhvalně to zkusím, kolik flašek se mi tam vejde.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:20, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

22 pro 2007, 21:14

Vali. Chci být tvůj kamarád. Zejtra sem tam jako na koni, tak Pantíka ještě neuklízej

22 pro 2007, 22:47

to Balu: Urcite zkus ;)

tu Gullwing: kurna uz je uklizenej a v base uz neco chybi. Ale no co zejtra je taky den! ;)

to Balu: Ja ti zase zavidim motor! Ale od toho mam zase jinou moto ;) Ale ta 300-stovka by mi tam teda vubec nevadila.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:21, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

23 pro 2007, 00:43

to je strašný :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D mě právě dovezli pánové z Drinkdrive bo co..nejvíc mě dostal, že znal mou adresu.... ;)co máš pod sedlem to mám v sobě :cyclops:

27 pro 2007, 02:41

Jezdim do prace v podlikackach, oblekovych kalhotach, kosile, svetrik a lyzarska bunda. Na hlave kukla a integralka. Pres kolena mam skurarskou zasteru a kdyz je pod -5, tak si nekdy natahnu koleni navleky Made in samodomo. Rukavice kvalitni nemecke motocyklove zimni Reusch. Boty normalni kotnickove zimni se zipem na vnitrni strane. Pneu delim pouze na sjete a dobre. Nikdy jsem nepozoroval v ramci prazskych rychlosti naklonost k podsmeknuti apod. (Simson, Hyosung, Honda SR, Lead) Pokud nehovorime o mokrych delicich carach a kolejnicich. V rychlostech do cca. 70km/h vas podrzi i guma ze skladacky. U velke motorky to taky nejak extra neresim. Na mokru si proste davam bacha.

27 pro 2007, 11:47

jak říkáš, ta brzdná plocha je trochu menší než u plechovky a chce to při jízdě trochu myslet. proto mě připadlo vždycky zbytečný řešit, proč má Lead bubnový brzdy, myslím, že jsou dostatečně účinný. Navíc 2008 má kotouč

02 led 2008, 07:49

To kiwi: no s těma brzdama bych si nebyl tak jistej. Až se dostaneš do "krizovky" tak zjistíš, že ty brzdy fakt stojej za prd. Už jsem si kolikrát tak říkal, že když mohla mít stařičká Jawa 350 dvouklíčovovou přední brzdu, tak proč ji nehoděj soudruzi z Japan (potažmo Indie) i na Leada :( :( :( A 2008? Za ty prachy ještě aby neměl kotouč :D

02 led 2008, 22:53

No jenze pokud na Leadu brzdi jakz takz, tak na Jawe nebrzdila vubec, to je fakt ( a to i vzhledem k vyssim hmotnostem a vyssim rychlostem). To co montovala Jawa jako predni brzdu, zato by patrilo nekoho v Jawe zastrelit bez vystrahy. Az od modelu 639 to zvratila kotoucovka.

Navic jsem mel moznost vlastnit porevolucni Jawu 125 Dandy a od te doby kazde prirovnani Hondy s Jawou beru jako prachsprostou urazku Hondy (Leada). A to mela ta Dandyna licencni Hondu motor. Katastrofa!!!!!!! :mad: :mad: :mad:

Sorry, ale nemohu reagovat jinak :D :D :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:22, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

02 led 2008, 23:31

[quote=sollik]To kiwi: no s těma brzdama bych si nebyl tak jistej. Až se dostaneš do "krizovky" tak zjistíš, že ty brzdy fakt stojej za prd. Už jsem si kolikrát tak říkal, že když mohla mít stařičká Jawa 350 dvouklíčovovou přední brzdu, tak proč ji nehoděj soudruzi z Japan (potažmo Indie) i na Leada :( :( :( A 2008? Za ty prachy ještě aby neměl kotouč :D[/quote]

je mi jasný, že při dnešní konkurenci byl ten přední buben neudržitelnej i když ta cena není moc peckovní. a do krizovek jsem se samozřejmě dostal, neboť jezdím denně po Brně a většinou spěchám :rolleyes: ale myslím, že ty brzdy nejsou problém.a to nechci určitě nekriticky obhajovat leada,už se vidím na jiným stroji, ale do města si ho stejně nechám. V hondě mi protihodnotou řekli 29tis. po osmi měsících, to si ho radši nechám a dám mu pořádně za ušiska :D

jo jinak pro všechny leaďáky, neštve vás taky ta úzká zadní "galuska" ??? nemá to žádnou hranu, necítím se na tom moc jistě v točce
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:23, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

03 led 2008, 17:40

Covece mne se na tom jezdi do zatacek vyborne. Prvnich par kilometru jsem z toho byl takovej rozpacitej po presednuti z Daelima NS 125, ale chtelo to jen chvilku si zvyknout ted to obcas v zatackach rvu az na stojanek. Ve meste si to vylozene na Leadu uzivam. Nejvic si to uziju kdyz jedu z garaze po projizdce na velky moto a jsem oblecen cely v kuzi, kvalitni helmu tak to mi dodava takovej asi falesnej pocit bezpeci :0) a pak je to opravdu zabava ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:23, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

03 led 2008, 19:19

Vali:jo do města je výbornej,hlavně si i přítelkyně libuje,že to má pohodlný sedlo a stupačky. Vymýšlím teď alternativu na delší výlety, na dbarův Silverwing nemám ;) přemýšlím o Foresightovi zatím aspoň a to ještě za předpokladu,že se domluvím s parkováním u otce a dodělám konečně tu pos.....vejšku,už mi z toho hrabe jak se mi nechce :mad: :mad: :mad:

04 led 2008, 15:01

[quote=Kiwi]jo jinak pro všechny leaďáky, neštve vás taky ta úzká zadní "galuska" ??? nemá to žádnou hranu, necítím se na tom moc jistě v točce[/quote]

Lead je relativne hodne nachylny na bocni poryvy vetru, jinak do mesta super a naklony taky super....moje zkusenost. Opticky to ale opravdu vypada jak galuska :D

04 led 2008, 15:07

taky drhnu stojanem občas, ale není to moc pocit jistoty...jasněže to není supersport :rolleyes: a ty poryvy to je fakt, málem mě to na podzim někde smetlo v točce.rozhodně si ho nechám, koupil jsem novátora a to bych pěkně protekl. A taky už vidím, jak tlačím po stavební podlážce devadesátkama dveřma Silverwing :D :D :D :D

jo, jinak se přiznám, že za těch ujetejch 5tkm jsem ho ani jednou neumyl,jen když jsem zmokl, tak jsem ho v baráku utřel.Nehustil jsem gumy ani nekontroloval hladinu oleje, prostě jsem jen jezdil a udělal garančku :) ale příští sezonu se zlepším.....
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 01:27, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Odeslat odpověď