Zdravim vsechny Leadaky a jsem rad, ze jsem vas tak brzy a celkem nahodou nasel. Dnes v noci jsem si precetl vsech 27 stranek a na neco mam dotazy a s necim se podelit. Ja sam mam tohodle svyho modryho kloucka od poloviny cervence, ale je to rok 2006, najeto mel 2500 km, ted ma 4200, takze jsem uz absolvoval 4000 prohlidku(mimochodem na Jarove mi rekli, ze toleruji stav do 4300 km na tachu). Asi jediny z vas, jak zjistuji, jsem prodelal v realu to povoleni sroubu, pro ktere byly skooty svolavany. Divili se, ze mi byvala majitelka nic o akci nerekla a nepredala mi dopis, ale verim, ze o tom nemela potuchy, nic nedostala. Po 4000 prohlidce se mi Lead subjektive zrychlil, ale zase mi pripada, ze do kopcu predtim jel rychleji, je to jako by se zahlcoval a mel i rychlejsi odjezd z krizovatky. Samotne povoleni kol se projevilo tak, ze pri brzeni se zespoda ozyvali podivne zvuky, ani je nedovedu popsat. Pak jsem v postate nahodne, kdyz byl skoot na stojanku a ja s nim houpal stridave na predni a zadni kolo, prisel na to, ze disk ma vuli na náboji kola min 1/2-1 mm a nasledne, ze jsou povolene vsechny 4 srouby, daly se tocit rukou. Byl jsem na ceste, tak jsem je provizorne utahl klicem z naradi a pak je nechal utahnout racnou. Ani nevim, jaky by tam mel byt utahovaci moment, utahovali jsme to s citem. Po prohlidce na Jarove mi rekli, ze to utahli a ze vse je v poradku. Neni mi dost dobre jasne, proc firma, jako je Honda nema konusy v dirach kol a konusy na matkach, oboji je to uplne naplacato a tak neni divu, ze se to muze povolit, ted to obsac kontroluji i po jejich zakroku. Pouzivam ho prevsim po Praze, i kdyz jsem uz i absolvoval streku z Prahy na Sumavu(cca 140 km), ze Sumavy do Trebone(cca 100 km) a odtud do blizkeho Rakouska. Ma ted jiny, takovy hlubsi zvuk. Jake mate zkusenosti vy? Neprijemne, ze na Jarov musim znovu, protoze bud spatne utahli nebo tam vubec nedali jeden ze sroubu predniho spodniho panelu, takze mi tam neco chrasti a sroub tam proste neni. Asi to bylo tim, ze jsem si v ramci prohlidky nechal seridit svetlomet, svitil do nebe i na potkavacky. Tak to jsou moje dojmy, jinak jsem velmi spokojeny, protoze jsem necekal nejake super rychle priblizovadlo na dlouhe trati. Neprijema je ta rychlost z toho pohledu, ze vlastne tvori permanentne prekazku provozu a kdekdo se ho snazi co nejrychleji predjet. Uz mam za tu kratkou dobu zkusenost s par blbci v plechovkach, kteri mi div ne brnkli do predniho kola, nic prijemneho. Chtel jsem se zeptat, proc vsichni pisete, ze ojete zadni kolo date na predek, proste to vymenite, ja se domivam-ale to bylo pred 30 lety kdyz jsem jezdil na pinckovi-ze by to lepsi kolo melo byt vzdy na predku-ridi i vic brzdi, vysvetli mi to nekdo? Ja jsem si objednal zase jednoho Dunlopa D306, nove dam na predek a stary predek, jeste slusny, dam na zadek. Nebo to delate jinak. Diky za odpoved. :thinking:
Nemate nekdo zkusenosti, zda se do tech nasich behatek daji pouzit zarovky 35/35 W, ale halogenove, narazil jsem na ne na netu za 150 Kc? Ale je tam jina patice, mez na tech nehalogenovych?
Jake jsou vlastne v tech nasich orig.?
Honda Gold Wing GL 1800, 87 kW, černá perleť, r.v. 2006, spotřeba 5,5 l/100 km, Honda SH 300i, 20 kW, černá perleť, r.v. 2007, velké plexi, kufr Honda, spotřeba 3,3 l/100km.