Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Příspěvekod boss1 » 29 srp 2007, 09:13

Kablic : tak to ses opravdu borec.Leadu bych taky veril , ale jak rikali kluci taky bych nevedel jak si sednout :D PS: na fotky jsem taky velmi zvedav.
boss1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 31 črc 2007, 15:45
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD

Příspěvekod moto.joker » 29 srp 2007, 17:47

Tak jsem zkontroloval ten olej a no jo!
Bylo ho tam opravdu víc. Nechal jsem u nás v dílně odsát cca 0,1 L a ještě je tam nad rysku. Asi uděláme druhé kolo odsávání.
Jen ještě musím vyzkoušet, zda to pomohlo. Tak vyzkouším hladinu olej v převodovce, ale tam se to asi nedá přelít, nebo jo?

Kablic, jsi pro mě inspirace, snad se příští léto k něčemu takovému dokopu...
Bomba, kdyby byly fotečky a dtailní popis cesty, včetně zkušeností cestovatelských, bylo by to skvělé.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 00:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Příspěvekod boss1 » 30 srp 2007, 08:44

musim s moto.jokerem jen souhlasit!
boss1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 31 črc 2007, 15:45
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD

Příspěvekod Vali » 31 srp 2007, 18:31

to Kablic: peknej vykon! Nedavno jsem kecal na srazu Buell Rally s jednim manikem kterej na Jincheng JC90 Gorila ujel skoro v kuse 1600km :o prej to jel asi 34h s drobnymi pauzami. Silenec!!!

to all:Jinak mymu Leadu. Dnes jsem volal do Honda Ul co a jak? Prej to kontrolovali a oleje je tam jen o trosku vic a prej mechanik rek servisnimu technikovi, ze se to kontroluje, kdyz to neni na stojanku! Coz jsem jako nepochopil (co se jako meni pokud je motorka v rovine), ale ihned jsem rek ze se to kontroluje na stojanku ,ze je to i v navodu k obsluze. Nacoz mi servisni technik sdelil, ze s tim nic nedelali, ale ze to byl vcera projet, ale vlastne stejne nevi jak to ma jet. A at se na to prijdu podivat jako na ten olej. Tak tam jedu jak idi... vytahnu merku, hladina je cca 2,5cm nad maximem. Rikam dyt tam hodne nad maximem! Technik zase neco vo mereni oleje bez stojaku a zaroven sezeni na motorce! No sileny tak jsem vytah uzivatelskou prirucku str22. aby jsme se nezdzovali takovejma pi..vinama a "poprosil" je at mi laskave ten olej odsajou na rysku coz uz dnes zase neslo jelikoz nebyl volny mechanik! Takze prej do pondelka to zvladnou. No proste za 3 pracovni dny nebyli schopny mi v motorce dorovnat hladinu oleje na rysku max!!!!!! A vlastne jsem tam musel prijet vytahnout si merku a rict je ho tam hodne!!!!!!!! :mad: :mad: :mad:
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 bře 2013, 01:17, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Příspěvekod boss1 » 02 zář 2007, 13:33

Vali :tak to je masakr.to je jednani s prominutim na vyliz pr..l! clovek by rekl ze honda takhle jednat nebude...
Naposledy upravil boss1 dne 02 zář 2007, 13:34, celkově upraveno 1
boss1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 31 črc 2007, 15:45
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD

Příspěvekod Vali » 02 zář 2007, 13:59

to boss1: Ja, abych rek pravdu tak z toho taky totalne nechapu :o Ale dalsi nejblizsi servis je v Praze a to mam 100km :(
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Příspěvekod kablic » 02 zář 2007, 23:05

ahoj Leadaci,urcite o ceste napisu neco vic,jen ted nejak neni moc cas...zkusim aspon par fotek...jsou trochu napreskacku,ale snad ok!!!....jo a jinak mam ted zajimavy poznatek....menil jsem po ceste olej a dal jsem ho tam presne na horni rysku,samozrejmne pri nezasroubovany merce oleje....a ted z toho nemuzu dostat tu maximalku,kterou to delalo pred vymenou...zkusim tedy odebrat tak do pulky a uvidim co to udela...no a taky jsem mel venku svicku a cistil jsem ji,ale to si myslim,ze tim to nebude...tak zatim zdarec
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda lead 100 a teď už i Honda Pantheon 150, no a nevím co jsem se zbláznil, teď už i burgoš 650
Uživatelský avatar
kablic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 23 dub 2007, 21:30
Skútr / moto: Honda Pantheon 150, Burgoš 650

Příspěvekod slapky » 03 zář 2007, 17:49

Moc pěkné,kablic,vzhůru za dobrodružstvím :D!Blahopřeju k tvé cestě a závidím ti odvahu :rolleyes:!
Nehleď stále jen dopředu!
Ohlédni se někdy také vzad,...

mobil: 608 423 077
Uživatelský avatar
slapky

1500+
 
Reputace: 31
Příspěvky: 1875
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Šlapanice
Skútr / moto: Yamaha majesty 250 + Suzuki Burgman AN 650

Příspěvekod boss1 » 07 zář 2007, 14:59

kablic : nemam slov! supr! ;)
boss1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 31 črc 2007, 15:45
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD

Příspěvekod KYBLOS » 07 zář 2007, 15:08

Jo teď sem na to kouknul a vopravdu pěkný, teda až na to počasí. Jinak fakt super :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Balu » 16 zář 2007, 19:37

Zdravim vsechny Leadaky a jsem rad, ze jsem vas tak brzy a celkem nahodou nasel. Dnes v noci jsem si precetl vsech 27 stranek a na neco mam dotazy a s necim se podelit. Ja sam mam tohodle svyho modryho kloucka od poloviny cervence, ale je to rok 2006, najeto mel 2500 km, ted ma 4200, takze jsem uz absolvoval 4000 prohlidku(mimochodem na Jarove mi rekli, ze toleruji stav do 4300 km na tachu). Asi jediny z vas, jak zjistuji, jsem prodelal v realu to povoleni sroubu, pro ktere byly skooty svolavany. Divili se, ze mi byvala majitelka nic o akci nerekla a nepredala mi dopis, ale verim, ze o tom nemela potuchy, nic nedostala. Po 4000 prohlidce se mi Lead subjektive zrychlil, ale zase mi pripada, ze do kopcu predtim jel rychleji, je to jako by se zahlcoval a mel i rychlejsi odjezd z krizovatky. Samotne povoleni kol se projevilo tak, ze pri brzeni se zespoda ozyvali podivne zvuky, ani je nedovedu popsat. Pak jsem v postate nahodne, kdyz byl skoot na stojanku a ja s nim houpal stridave na predni a zadni kolo, prisel na to, ze disk ma vuli na náboji kola min 1/2-1 mm a nasledne, ze jsou povolene vsechny 4 srouby, daly se tocit rukou. Byl jsem na ceste, tak jsem je provizorne utahl klicem z naradi a pak je nechal utahnout racnou. Ani nevim, jaky by tam mel byt utahovaci moment, utahovali jsme to s citem. Po prohlidce na Jarove mi rekli, ze to utahli a ze vse je v poradku. Neni mi dost dobre jasne, proc firma, jako je Honda nema konusy v dirach kol a konusy na matkach, oboji je to uplne naplacato a tak neni divu, ze se to muze povolit, ted to obsac kontroluji i po jejich zakroku. Pouzivam ho prevsim po Praze, i kdyz jsem uz i absolvoval streku z Prahy na Sumavu(cca 140 km), ze Sumavy do Trebone(cca 100 km) a odtud do blizkeho Rakouska. Ma ted jiny, takovy hlubsi zvuk. Jake mate zkusenosti vy? Neprijemne, ze na Jarov musim znovu, protoze bud spatne utahli nebo tam vubec nedali jeden ze sroubu predniho spodniho panelu, takze mi tam neco chrasti a sroub tam proste neni. Asi to bylo tim, ze jsem si v ramci prohlidky nechal seridit svetlomet, svitil do nebe i na potkavacky. Tak to jsou moje dojmy, jinak jsem velmi spokojeny, protoze jsem necekal nejake super rychle priblizovadlo na dlouhe trati. Neprijema je ta rychlost z toho pohledu, ze vlastne tvori permanentne prekazku provozu a kdekdo se ho snazi co nejrychleji predjet. Uz mam za tu kratkou dobu zkusenost s par blbci v plechovkach, kteri mi div ne brnkli do predniho kola, nic prijemneho. Chtel jsem se zeptat, proc vsichni pisete, ze ojete zadni kolo date na predek, proste to vymenite, ja se domivam-ale to bylo pred 30 lety kdyz jsem jezdil na pinckovi-ze by to lepsi kolo melo byt vzdy na predku-ridi i vic brzdi, vysvetli mi to nekdo? Ja jsem si objednal zase jednoho Dunlopa D306, nove dam na predek a stary predek, jeste slusny, dam na zadek. Nebo to delate jinak. Diky za odpoved. :thinking:

Nemate nekdo zkusenosti, zda se do tech nasich behatek daji pouzit zarovky 35/35 W, ale halogenove, narazil jsem na ne na netu za 150 Kc? Ale je tam jina patice, mez na tech nehalogenovych? :D Jake jsou vlastne v tech nasich orig.?
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 00:52, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honda Gold Wing GL 1800, 87 kW, černá perleť, r.v. 2006, spotřeba 5,5 l/100 km, Honda SH 300i, 20 kW, černá perleť, r.v. 2007, velké plexi, kufr Honda, spotřeba 3,3 l/100km.
Uživatelský avatar
Balu

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 244
Registrován: 16 zář 2007, 01:42
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300i, r.v. 2007, GW GL1800, r.v. 2006

Příspěvekod Jezdič » 17 zář 2007, 10:58

Zdar, zdravim vsechny. Predni za zadni jsem menil pouze proto, ze se mi zda ze se sjizdi abnormalne rychle. Proto je chci dojezdit obe a pak presedlat na jinou znacku. Uz jsem si je dokonce objednal(Continentalky po internetu), ale byla jen jedna, tak to odkladam. Muj nazor je ze ty Dunlopky vydrzi prd. mam najeto bez 200km 12000km a obe gumy jsou uprostred totalne sjety.
Predchozi skutr -Hyosung Prima (taky umel 80km/h) mel nejaky korejsky gumy a kdyz jsem ho po 5ti letech prodaval, byly jak novy (cca. 14000km). Jo a do zatacek drzely dobre - zadny sunty. Ty Dunlopky drzej taky dobre, ale jdou pritom do kytek. Zvlaste zadni guma v paracich a ve dvou.

Zarovky - typ 35/35W S2. Nedelaji se v Halogenu a nedaji se zamenit za jiny typ. Jedine s kompletni vymenou patice.
Nedelal bych to.
Dela se snad jeste jako 45/45W. Ale dynamo ma co delat s tou 35W. Myslim, pro mestske jezdení kde jsou vecer lampy to staci. Jinak nejake zazracne svetlo to nevrha - ostatne skoro jako kazdy maly bike. Bracha ma Hondu 50 co ma dve tydle zarovky a 2 svetlomety - sviti to snad jeste hur nez Lead s jednou zarovkou.

Od 14.9.2007 maji na JAROVE Leada za 34.900,- Kč
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 00:53, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod Balu » 17 zář 2007, 15:52

Me uz zacinaji byt videt na zadnim kole znacky ojeti a to je na dunlopkach najeto 4.200 km. Predni je dobre. Diky za radu ohledne zarovek.
Honda Gold Wing GL 1800, 87 kW, černá perleť, r.v. 2006, spotřeba 5,5 l/100 km, Honda SH 300i, 20 kW, černá perleť, r.v. 2007, velké plexi, kufr Honda, spotřeba 3,3 l/100km.
Uživatelský avatar
Balu

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 244
Registrován: 16 zář 2007, 01:42
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300i, r.v. 2007, GW GL1800, r.v. 2006

Příspěvekod Gullwing » 17 zář 2007, 19:45

no, já mám 6500km a když to bylo na garančce tak jsem je nechal prohodit (jak jsem tu psal) podle mě o moc víc jak 8000 nevydržej a tak je nechám při garančce vyměnit obě. Prostě már radši, když nikam moc nemusim a když už tam jsem tak ať udělaj co se dá. Asi je to dražší,... Ono na skútu je to jiný než na mašině. Za prvý je jiný těžiště a za druhý se víc brzdí zadní. Podle mě je to na tu levou ruku pohodlnější na to přibržďování. Aź na krev jdu na předek.
OT nejhorší je, jak je to na kole (šlapacím) obráceně. Už jsem si párkrát málem nabil hubu jak na tom tak na tom, když jsem přesedlával.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod Jezdič » 18 zář 2007, 12:28

Kdyby nahodou nekdo mel k prodeji nejaky dily z Leada koupim oba rafky a plast kolem reflektoru.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků