Stelujou se ventily, a to trochu casu zabere. Pak uz jen opravdu ta vymena oleje a sem tam kouknou na spoje. Tot vse.
Ted v tech chladnejsich dnech to chce opravdu startovat absolutne bez plynu. Hlavne kdyz to stoji dlouho venku a je kolem nuly. To kdyz bylo "nechladno" tak to bez mirneho pridani plynu nechtelo chytit. (Myslim studene a ne teple po jizde) (myslim řiď jako řiď a ne řiť jako řiť) :p
Jinak si z tech kecu ze si mas jet na garancku kde jsi to koupil nic nedelej.
Ja prvniho skutra koupil v Praze. Jel jsem s nim do Spindlu a nasledne na 1 garancku za Liberec. V praze mi rekli(na dotaz ohledne odblokovani) ze jsem moc tezkej a vic to stejne nepojede. No a ono to slo. Akorat ne v Praze. Noa to jsem chtel, tam kde jsem to koupil.
Priste ho posli do prde.e a na dotaz zda je to od nich rekni ze jo. Stejne to pak uz nikdo zkoumat nebude. Navic je to hodne ohlasit na zastoupeni a ti jim to politicky vysvetli, ze takhle jako znackovy servis urcite neee!!!!
Kdyz sou nenazrany a neumeji sundat cenu jako ostatni, at se nedivi, ze to clovek jede koupit jinam.
Bracha ho kupoval v Janovicich a to jen kvuli cene. No a na Jarove se k nemu chovaji slusne a dokonce mu uznali absolutne v pohode 2 reklamace.
Leada maj na Jarově už za 35.000,-Kč. No to až ho budu jednou prodavat tak k němu budu muset ještě něco zaplatit :p