Diskuze o skútrech většího objemu.
10 čer 2007, 15:34
pekný článok.... človek čo má aspoň trocha šajnu o motoroch toto všetko už dávno vie ale aj tak sa tu za chvílu nájde zas dakto čo sa bude pýtať aký benzín je lepší a že jemu ide scooter lepšie na 100oktánový benzín od Shellu .....a pod nezmysli čo sa tu už aj tak x krát preberali :stare: a ešte ma napadlo bežné scootrové 4takty majú kompresný pomer okolo 11:1 takže je fakt zbytočné tam liať nejaký 98oktánový benzín a o 100 už ani nehovorím....
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 črc 2013, 18:32, celkově upraveno 2
Důvod: Příspěvek byl přesunut do správného tématu
15 čer 2007, 19:50
úplně jsem Vám zapomněl říct, že jak jsem byl minulý týden v Letech pro to plexi od Puig(kdo byl na šňůře mohl vidět), tak jsem tam koupil sadu žárovek za asi 127Kč. Nevím teď, který tam jsou ale asi 4 nebo 5. Je to v molitanu a v plastové krabičce. Asi jako v plechovce. Prý si to nechávají od někoho skládat přímo pro Leada. Za ty prachy dobrý ne? Nevím teda jestli to nejsou atrapy ale pro poliše dostatečné!
20 čer 2007, 16:22
Ja na zarovky pouzivam starou plastovou krabicku z 6ti voltoveho Simsona. V ni je polystyrenova vlozka primo na zarovky co ma Lead, vcetne hlavni baňky
Mimochodem cena za original zarovku Philips do svetlometu u Hondy je kolem 700,-Kc. V te same kvalite napr. nemecka firma Trifa ji ma za cca. 70,-Kc. Asi do te Filipsky prdej plyn ze svetlusek
25 čer 2007, 19:28
No právě, pamatuju si, že jsi to tu kdysi psal. Mě ta sada v krabičce za 127,- přijde jako super price. Mít místo, budu vozit alespoň 2 sady, a do lékárny si přidám berle co jsem tuhle musel koupit a už mi zůstaly,..
26 čer 2007, 11:44
Ta cena za kompletni krabicku na miru je super. Otazka je v jake kvalite je ta hlavni zarovka. zazil jsem i takove co staly 60,- Kc a po 14ti dnech jezdeni se v nich zkroutil ten plisek pod vlaknem a navic se zacadilo zevnitr sklo. Prodavac na me zkousel neco jako ze ta zarovka neni na celodenni sviceni :rolleyes: Tak mi ji 3x vymenil a po te co jsem mu donesl na reklamaci tu posledni mi vratil prachy.
Berle: po prvni a zatim posledni nehode na motorce (Bandit 1200) jsem dostal take FH (francouzske hole). mam je na pude, co kdyby... jo a tenkrat byly zadarmo.
26 čer 2007, 13:55
Ahoj Kluci,
mám problém.
Byl jsem na roční servisní prohlídce a po ní vypadalo vše OK. Ale času málo (ach my příležitostní jezdci :rolleyes:) a tak jsem zase chvilku nejezdil (14 dní). Pak jsem vyrazil na delší štrečku - 100 km. Měl jsem pocit, že to nejede tak jak jsem byl zvyklý, do mírných kopců stěží 55 a z kopce na plný kotel cca 70. To mě teda bralo, pak se něco zvrtlo a Leadík letěl jako dřív, ale přeci jen jsem jej trochu více sledoval a taky vysledoval.
Mám pocit, že motor točí víc než by musel, tj. na stejné otáčky jede nižší rychlostí co dřív řval a jel těch 85 tak teď je pod 80. A taky při překročení 70-ky se začne ozývat z variátory takový šustivý zvuk, jak když plechový talíř o něco škrtá. púokud bych si mohl tipnout, tak jsou kotouče ve varci tak daleko od sebe, až škrtají o kryt.
Mám pocit že je něco ve variátoru a nechám to rozdělat. Bylo to rozděláno při servisu (měnili startovací hřídelku a ozubené kolo, viz předchozí příspěvky) a asi to nějak blbě dali do kupy.
Nemáte někdo nápad co by to mohlo být, abych mohl trochu konkrétněji argumentovat. Jsem těsně po záruce (1 měsíc), ale záruku na opravu by snad mohli uznat.
Tak ať vám to jezdí.
27 čer 2007, 09:23
Argument - privezl jsem to sem v poradku a odvezl si to rozbity. Co dodat. Otazka je jak s tim nalozi dyler????
Tak jsem po delsi dobe zacal zase kontrolne merit spotrebu a jsem na 3,4l/100km.
Podotykam ze stop and go. Ujeto celkem 9500km od lonskeho unora a jen a jen po Praze.
03 črc 2007, 12:36
Hele mám takovej dotaz jakse tady jednou řešila ta startpáka co vám to přesně dělalo já když našlapávam tak se mi to občas zasekne že to rpostě nejde víc dolů a nevrací mi ůplně nahoru ale zastavuje tak 5cm před horním dorazem. To asi nevypadá moc dobře ale nevim jestli yb to stačilo jen promazat nebo vyměnit.
03 črc 2007, 21:07
No tak ta startpáka se řešila u mě. Na startovacím segmentu byly špatný zuby a tím došlo k poškození startovacího šneka a ozubeného kolečka. Řešeno v záruce, takže pohoda. Jo taky popis závady. No prostě se při našlápnutí nedařilo "prošlápnout" tu páku, jako by se to zaseklo. Taky někdy zůstala páka "viset" úplně dole...
Tak jsem dnes svého Leada odvezlo do servisu. Uvidíme 16.7.
To přijedu z dovolky a budu vědět jak je na tom můj stroj...
08 črc 2007, 21:36
zdravim kolegove!
jsem stastnym majitelem leada cca rok, najeto necelych 6000 a celkove spokojenost. snazil sem se procist si celou diskuzi a muj skutr nevybocuje ze standardu
maximalnku sem mel ca 100 z kopce, cestovni kolem 75ti, spotrebu nejnizsi 2,6 (jezdim ostrava - opava, ostrava - novy jicin, parkrat sem jel ova - brno
), nejvyssi 3,4 (ve dvou, po beskydech).
stitek sem si pridelal ten "vyssi" a sem krasne schovany. problem je v tom, ze je trosku tmavsi a v noci (nebo nedejboze za deste a v noci) vidim kulove a cucim "pres" nej.
preju spokojenost, spolehlivost a hodne bezproblemovych kilometru!!!
09 črc 2007, 08:50
Tak vitaj v tejto forumackej komunite a este vela dalsich km bez nehod a defektov a padov a zelenych zabiek... :rolleyes:
09 črc 2007, 12:45
Nazdar Alessi. I já tě vítám. Jinak Leaďáci jsou tady
index.php?a=topic&t=2&f=3&min=315&num=15Tak jsem vyměk a koupil jsem si takovej ten spray kdybych píchnul. Je bohužel zbytečně velkej na ty naše pidi kolečka ale menší se prej nedělá. Laboroval jsem kam ho dát. Nemá bejt v moc velkim teple, takže pod sedlo nebo do kuférku asi moc ne.
Navíc by to tam zabíralo moc místa a za jízdy by to tam mlátilo. Tak jsem chodil chvíli kolem a našel jsem takovou príma dírečku vzadu pod světlem. Jeden průvlak tam už je a druhej jsem udělal z kusu plocháče. Pak už jen kus suchýho zipu a je to tam.
Bylo to trochu moc vidět, tak jsem tu butilku omotal černou izolačkou aby to nelákalo případné nenechavce. Zatím jsem s tím ujel asi 300 kiláků a drží jak židovská víra.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 črc 2007, 13:30
No tak jednomu preji zdarnou opravu a druhemu musim blahoprat k zlepsovacimu napadu. Opravdu je to dobry napad a dobry misto. Uz kolikrat jsem tam koukal na tu velkou "diru". Zatim budu verit ale tomu, co pise Honda na svych indickych strankach, ze se jedna o Tuf Tuf pneu (nevim co to je) a ze jsou samoutesnovaci. Moc tomu neverim, ale....znate to. Jinak ten sprej jsem vozil cca 1 rok na Banditovi pod sedlem, jednoho dne mi tam bouchnul a zakaucukoval vse pod sedlem a blatnikem. Vsude byla sprcka
na svem velkem BMW mam sadu co ma tlakovy bombicky (vypadaj jako sifonovy). To usetri spoustu mista. Navic ta sada obsahuje moznost opravy diry zvenku.(Takovy zvejkackovy tycinky co se tam strkaj takovym sidlem s okem.)
09 črc 2007, 13:39
No tak ty Ťuf Ťuf pneu mě moc pobavily.
No právě, že pod tím sedlem je dost horko. Od motoru i od sluníčka. A navíc by se mi tam nevešla helma.