Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Příspěvekod sollik » 30 kvě 2007, 15:59

To Gullwing: Ty jsi u toho byl,když ti šteloval ventily, nebo ti to jen říkal? Sorry za ten dotaz, ale já už nějak lidem od Hondy nevěřím..............
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Gullwing » 30 kvě 2007, 19:36

2Sollik. Nebyl a ani netvrdím, že je dělali. Já jen konstatuju, že by měli.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod sollik » 30 kvě 2007, 19:42

Jo, jo. Díky. Hned jak budu mít po garančce a bude trochu času, tak mrknu na ty ventily (nebo nedělal jste to už někdo???). Co jsem zatím koukal, tak by to nemusel být problém, jen nevím, jak budu otáčet klikou........asi nezbyde, než otevřít variátor.....??? A pak to sem písnu pro ostatní.
Naposledy upravil sollik dne 30 kvě 2007, 19:43, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Jezdič » 31 kvě 2007, 12:06

Solliku co furt s tema ventilama mas?. Dyt u auta je to komedie na 40 min(pokud nema hydrostely) a na ten jeden valec co ma Lead staci 15 min. Dyt preci nejde o repasi motoru!
Navic cela podsedlova plastova cast je na pantech a jen se odklopi.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Honda Lead - zvýšení max. rychlosti

Příspěvekod rara » 31 kvě 2007, 23:16

Dobrý večer, mám Leada 1,5 roku. Mám najeto 9.500km bez nehody a vše po Praze. Je na něj spolehnutí, jen jednu výhradu mám a to je k max.rychlosti. Po rovině bez větru jede max. 70 a to je na rychlejších komunikacích nebezpečné, protože Vás všichni předjíždějí, chtělo by to aspoň o 10km větší rychlost a byl bych spokojený. Nemáte prosím někdo nějakou fintu, jak rychlost o tuto malou hranici zvýšit ? Od začátku tankuju 100oktan o OMW a akcelerace je víc než slušná, jen ta maximálka.
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 črc 2013, 18:31, celkově upraveno 1
Důvod: Příspěvek byl přesunut do správného tématu
rara

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 31 kvě 2007, 22:49

Příspěvekod KYBLOS » 01 čer 2007, 06:07

Koukni sem :rolleyes: Máš tam o tomhle scootu toho dost, včetně toho, že jim to jede víc, takže tam máš buď ňákej omezovač výkonu, nebo něco nefunguje tak jak má B)

index.php?a=topic&t=2
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 črc 2013, 18:31, celkově upraveno 1
Důvod: Příspěvek byl přesunut do správného tématu
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Gullwing » 01 čer 2007, 13:25

Odpovím sem ale KYBLOS má pravdu, že je tady na Leada pokec jinde. Tak ať to admin přehodí a tohle smázne.
Mám na Leadovi něco přes 1100km a jezdím denně po Jižní spojce. 80 mi to jede i z Barranďáku nahoru do Krče.
Většinou si najdu nějakou dodávku nebo menší náklaďák pověsím se za něj do pytle a rozhodně nemám pocit, že bych zdržoval.
Řekl bych, že problém je právě v tankovaném benzínu. Lead je konstrukčně určitě dělán aby jezdil na velmi nekvalitní benzín.
Už podle toho kde je vyroben (Indie) a pro které trhy je určen. Motor je celkově uškrcen právě z tohoto důvodu a proto aby dlouho vydržel. Pro vysokooktanový benzín nemá kompresi (viz dále) a celkově by se musel přeštelovat předstih, karbec, atd
Nejspíše bych řekl, že si podpálil ventily, které nejsou stavěné na tak vysokou teplotu hoření.
Přikládám jedno zajímavé pojednání o palivech, které jsem si dovolil převzít z jednoho automobilového fóra. Tak snad Yper promine:
Nejhorší věc, jaké se může motorista dopustit, je dávat do motoru palivo s výrazně vyššími oktany, než jaké je doporučeno výrobcem auta.
Nárůst oktanů o 3 a dokonce pak až o 5, je zvěrstvo a jsem rád, že jeden z Vás zde uvedl (i když mu to nepřeji!), že mu odešla lambda - to je přímý důsledek vyskooktanového paliva, které ve zvýšeném množství ještě hoří ve výfukových svodech a tak přepaluje sondu a zaplavuje ji nespálenými uhlovodíky.

Výroba benzínu s vyššími oktany se ubírá dvěma směry:
1 - je použití přísad, které oktany zvednou (to se ale používá málo a je to jen na tzv. doladění podle normativního
předpisu - v řádu jednoho oktanu.
2 -jinou skladbou uhlovodíků, resp. jejich jiným procentuelním zastoupením v palivové směsi. Výsledek je, že palivo obsahuje vyšší poměr tzv. reformátu, který je tvořen aromatickými uhlovodíky, které mají mnohem vyšší energetický potenciál a ten samozřejmě se vydá při hoření.
Palivo se krom toho míchá ještě i v závislosti na ročním období, kdy v zimě může být obsaženo více izooktanů, ale obecně pro paliva s vyšším oktanovým číslem platí to o aromátech, které mají rovněž velmi vysoká oktanová čísla!
Výroba aromátů je energeticky náročný proces, protože se jedná o tzv. endotermickou reakci - teplo je při ní, při tvorbě aromtických uhlovodíků spotřebováváno - je pohlceno do jádra aromatického uhlovodíku. Spalováním se samozřejmě uvolní z molekuly jak tato energie, tak energie uhlovodíku, ze kterého byl vytvořen (to jen tak obecně pro pochopení).
Paliva s vyššími oktany jsou jednoznačně určena pro auta s vyššími kompresními poměry, protože oktanové číslo ve skutečnosti udává poměr stlačitelnosti směsi par tohoto paliva se vzduchem, kdy se vše ohřeje a nedojde k tzv. samovznícení! Čím vyšší oktanové číslo, tím vyšší teplota samovznícení, tím se palivo může více stlačit.
Běžně kompr. poměr bývá snad 1:13. Původní objem válce se 13 smrskne - tomu odpovídá palivo BA 95.
Pro palivo BA 98 či 100!, jsou kompr. poměry až snad 1:18.

- dost mne bere skutečnost, že si lidi pletou výrobce, překupníka (jako šmelináře) a nakonec prodejce.
B - více jak 2/3 veškerých paliv prodávaných v této zemi, jsou vyrobeny ve společnosti Česká rafinérská a.s.
Česká rafinérská je společnost, která se rozkládá 2/3 svého zařízení v Litvínově a 1/3 v Kralupech.
C - Prodejní síť Shell čerpacích stanic je odnoží (dceřinkou) jednoho ze světových zpracovatelů a těžařů ropy Shell,
kterážto společnost je i spoluvlastníkem České rafinérské a.s. (spolu s Agip Petroli a Conoco).
D - Čepro NIC nevyrábí a nikdy nic nevyrábělo. Je to jen překupník v oblasti prodeje paliv. Je to státní organizace a má
navíc na starosti shormažďovat a spravovat státní hmotné rezervy ropy.
E - Síť čerpacích stanic Shell nakupuje všechny druhy paliv výhradně v České rafinérské přímo, kdy při plnění PHM do
autocisteren, je jim do jimi odebíraných PHM přidáváno aditivum, které je jejich vlastní a je skladováno v jejich
malých zásobníčcích tady u nás na tzv. silničním distribučním terminále.
Jedná se o uzavřený okruh aditiv, nedostává je do PHM nikdo jiný a složení si f. Shell tají.
F - Dále je samozřejmě nesmyslné, aby s autocisternami jezdili z Moravy až k nám. Proto je palivo od nás čerpáno buď
dálkovody do skladových prostor Čepra, umístěných po celé ČR, odkud si pak již jednou zaplacené palivo odebírají a
opět si tam ze svého uzavřeného technologického okruhu aditiva přidávají. Také je od nás palivo distrubuováno ŽC.

Přídavky do paliv význam mají. Přídavky do paliv jsou účinné a to od f. Shell je dobré, nicméně je otázkou, zda kvalita versus cena, kdy výsledek je pak celková užitná hodnota, je pro spotřebitele opravdu tak výhodná?!
Pro první nebo občasné použití, což je cíl takové reklamy, zjistíte nárůst výkonu a případně i nižší spotřebu. A byla-li by i spotřeba o 1/2 litrů nižší, tak já říkám, že se to nevyplatí. Dnes se dají nakoupit stejně účinné aditiiva do paliv od jiných firem a dělají to samé, co dělá to od f. Shell - tím však nechci palivo od Shellu degradovat!
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 črc 2013, 18:32, celkově upraveno 1
Důvod: Příspěvek byl přesunut do správného tématu
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod WeCo » 01 čer 2007, 13:54

tohle vysvětluje, proč mi scoot jede líp na V-Power 95 než na Blue99 od Benziny. Už jsem to porovnával (samozřejmě subjektivně) hlučnost, spotřeba, výkon a ten mi u Shellu vyšel nejlíp. Když naberu plnou nádrž neznačkového benálu u našeho sídliště, tak fakticky cítím jak je motor hlučnější. Jinak díky za zajímavý článek!
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 črc 2013, 18:32, celkově upraveno 1
Důvod: Příspěvek byl přesunut do správného tématu
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod sollik » 01 čer 2007, 19:15

To Jezdič: Já myslím, že spoustě lidí by se bližší popis určitě hodil. Ne každý (nebo alespoň já) je automechanik a než se do něčeho pustím, tak si rád zjistím, co mě čeká, na co si dát pozor, jak co příjde zpátky............a hlavně asi ne každý ví, jak se vůbec ventily štelujou. Takže když sem pak pár větami popíšu, jak na to, tak alespoň několika lidem pomůžu (určitě víc, než zbytečným tlachání o ničem, jak to v některých tématech bývá). Kdyby to dělali v servisech tak jak mají a kontrolovali a seřizovali je, tak nebudu nic řešit a psát o tom. Bohužel dneska jsem byl na garančce a ...........................ten olej jsem si mohl vyměnit sám, stejně jsem si ho zaplatil. Když to tak sleduju, možná by s nima byla dohoda, že ti dají jen razítko do servisky, ty mu šoupneš kilo do kapsy a bylo by................................. Ale jestli myslíš, že bych svým příspěvkem jen zabíral místo, nechám to být..............
Naposledy upravil sollik dne 01 čer 2007, 19:18, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod pava » 01 čer 2007, 20:01

sollík: návod klidně udělej, nejlépe i s fotkama. Určitě se najde více lidí, včetně mě, kteří si to rádi přečtou. Já taky přemýšlím, že si ventily budu štelovat sám, jen v tom ještě nemám úplně jasno, jak, nebo podle čeho nastavit horní úvrať. Na Felicii jsem si to taky šteloval sám, tak u skútra to musí být brnkačka. Jen do toho!
Yamaha XMAX 300 Techmax r.v.2020
HONDA SH 300i, Perleťová modrá Pacific, r..v..2012 - prodáno
HONDA HRG162C3 sekačka na trávu :-)
HONDA SH 150i Perleťová modrá r.v.2008 - ex
pava

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Trulli » 05 čer 2007, 09:21

Zdar
tak jsem taky po garančce na Jarově.
chtěl jsem udělat prohlídku 4000km, dotáhnout krk řízení a celkově to skouknout, protože mi to nějak divně vibruje...
krk dotáhli, ventily seřídili ( jede o trochu líp než předtim a do kopce tolik nechrčí ;) ) a vibrace jsou v "pořádku" ( to jsem ale čekal že mi řeknou )
cáloval jsem 1070. olej, nějakou podložku, hoďku a půl práce a nějaký čistidlo (co s tim měli čistit netušim :) )
Ale jede dobře, takže jsem nakonec spokojenej.
zdarec
Uživatelský avatar
Trulli

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD

Příspěvekod Muf*Brno » 07 čer 2007, 10:45

Ahojky všichni na základě tohoto chatu jsem se stal také majitelem tohoto jednostopého miláčka.Zatím mám najeto jenom asi 60km. Poradí mě někdo jak ho vlastně dobře zajet předem dík. Muf*Brno
Muf*Brno

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 06 čer 2007, 16:30

Příspěvekod Gullwing » 07 čer 2007, 13:10

2:MUF mě na Jarově výslovně říkali, že to nijak šetřit nemusím. Jen nevrklat prudce s plynem. Je ale fakt, že těch prvních 500km jsem na max nejezdil. Nějak mi ho bylo líto i když si občas tak pěkně chrochtne (asi blahem ne?)
Teď mám asi 1300km a zdá se mi v poho.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod Muf*Brno » 07 čer 2007, 18:06

Vono se řekne nevrklat s plynem? Ja zatím jezdím jak připosranej abych tomu nějak neublížil.Né vážně jezdím tak mezi 40-50 po
rovině a občas trochu přidám tak kolem 60.Jo chcu se zeptat taky vám všem jde ručička palivoměru tak pomalu kdyz zapínáte
skůtra? Zatím čau Muf*Brno
Muf*Brno

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 06 čer 2007, 16:30

Příspěvekod sollik » 09 čer 2007, 17:27

Jo, to je normální, že když zapneš klíček, tak chvíli trvá, než vyběhne až tam, kam má. A hlavně - rozsah je asi tak 3 litry = podle palivoměru máš prázdno (i když v nádrži je ještě 1 litr), natankuješ 3 liry a ukazuje plnou. A když dotočíš po víčko, dobu jezdíš, než začne ručička padat.
Ale je to furt super. Jezdil jsem na Peugeotu (na dovolený, z půjčovny) ten ukazoval plnou a pak během 40-ti km spadl na nulu až mě to celkem vyplašilo, na Djerbě moc benzínek nemají a tlačit to k pumpě pod africkým sluncem se mi fak nechtělo :-)))) A hlavně byl v super stavu: jel buďto na plný plyn, nebo vůbec.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků