To Zdeno: Jo, napsat se tam dá, ale moc si nepomůžeš. Já tam už psal. Odepsali, že v podstatě nemají na prodejce a jejich servisy vliv, což je modle mne pěkná blbost. Takže na stránkách Honda.cz najdeš možnost napsat, ale nečekej nějaký efekt. Netuším, proč si Honda nechává kazit jméno takovými "zástupci", jako je p. Kvítek z Liberce. Celkem se divím, že ještě prodává. Myslím, že nespokojení zákazníci (myslím nespokojení s jeho přístupem a chováním) by se mu ani nevešli do prodejny, kolik by jich bylo.
Já furt přemýšlím, jak to udělat s garančkou. Do 1000 km mi zbývá 50 km a mám tyto možnosti: 1) počkat si do 1. července a doufat, že p. Kvítek nekecal a bude mít volný servis 2) zajet do Boleslavi a smířit se s tím, že mi vymění olej, ale na ventoly ani nesahnou 3) odvézt skutr do Prahy, kde jsem ho koupil a zkusit se domluvit, že mi ty ventily opravdu zkontrolují a doufat, že to opravdu udělají.
Dost mně mrzí přístup servisů. Kdybych si pořídil skutr z číny, který má srvisy po všelijakých garážích, byl bych na tom možná stejně, ne-li líp. To jsem od Hondy fakt nečekal..............
edit:
Tak mám problém vyřešený. Nechám si v Boleslavi vyměnit olej a ventily si sešteluju sám. Teď jsem volal do Prahy. Bohužel, se servisní obsazeností, nebo neobsazeností Hondy v Liberci nic neudělají, ale bylo mi řečeno, že KONTROLA POPŘ. SEŘÍZENÍ VENTILÚ NA 1000 KM JE DULEŽITÉ !!! Bohužel se nikomu asi nepodaří donutit mechanika, aby je opravdu sešteloval, ale pro ty, co se v tom trochu vyznají: ventilová vůle je stejná pro sací i výfukový ventil a sice 0,14 +-0,02 mm. Nechám si vyměnit olej a na ventily se mrknu sám a budu mít v duši klid ))
To Shemik: Obsahem motoru se vejdeš, hmotností jsi na hranici, variátor a startér sedí, sedlo je pro spolujezdce celkem pohodlné, jen v kolenou jsou nohy možná víc pokrčené, ale to těžko soudit, jel jsem jako spolujezdec jen jednou asi 5 km a měřím 178 cm. menšímu člověku se pojede určitě pohodlněji, ale i já bych zvládl cestu kolem 50-ti km je jeden zátah v pohodě. Pak chvilku protáhnout a jede se dál. Úložný prostor je jen pod sedlem, vejde se tam helma (ne integrálka), ale není prolém přikoupit kufřík. Já sehnal obyčejný za 600,- Kč dokonce v barvě a integrálka se do něho vejde. Jestli ho dostaneš do Sharana, to fakt nevim, poznáš podle rozměrů na http://www.honda.cz.
Jak je náročný na údržbu nevím, mám zatím 950 km a jen jezdím, max. rychlost mám zatím 85 km/h a šel by možná i víc, ale nechci to dráždit, dokud není pořádně zajetý. Tu "rozumnou největší vzdálenost" těžko posuzovat. Motorce je to jedno. Ta jede pořád. Já při zajíždění jezdil kolem 120-140 km na jeden zátah, ale pak už mě začaly bolet záda. Vzhledem k cestovní rychlosti to je ujetý za chvíli. Bohužel brzdy opravdu nejsou silnou stránkou tohoto skůtru. Jde ale jen o to, zvyknout si, že se páčky musí mačkat víc než u kotouče. Když za ně vezmeš, tak brzdí dobře. Jestli se dá sehnat v tvé cenové hladině, to už záleží jen na tobě, jak moc budeš hledat.
Snad jsem ti trochu poradil, tak dej pak vědět, jak jsi pořídil