Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Příspěvekod sollik » 25 kvě 2007, 09:19

To Zdeno: Jo, napsat se tam dá, ale moc si nepomůžeš. Já tam už psal. Odepsali, že v podstatě nemají na prodejce a jejich servisy vliv, což je modle mne pěkná blbost. Takže na stránkách Honda.cz najdeš možnost napsat, ale nečekej nějaký efekt. Netuším, proč si Honda nechává kazit jméno takovými "zástupci", jako je p. Kvítek z Liberce. Celkem se divím, že ještě prodává. Myslím, že nespokojení zákazníci (myslím nespokojení s jeho přístupem a chováním) by se mu ani nevešli do prodejny, kolik by jich bylo.
Já furt přemýšlím, jak to udělat s garančkou. Do 1000 km mi zbývá 50 km a mám tyto možnosti: 1) počkat si do 1. července a doufat, že p. Kvítek nekecal a bude mít volný servis 2) zajet do Boleslavi a smířit se s tím, že mi vymění olej, ale na ventoly ani nesahnou 3) odvézt skutr do Prahy, kde jsem ho koupil a zkusit se domluvit, že mi ty ventily opravdu zkontrolují a doufat, že to opravdu udělají.
Dost mně mrzí přístup servisů. Kdybych si pořídil skutr z číny, který má srvisy po všelijakých garážích, byl bych na tom možná stejně, ne-li líp. To jsem od Hondy fakt nečekal..............

edit:
Tak mám problém vyřešený. Nechám si v Boleslavi vyměnit olej a ventily si sešteluju sám. Teď jsem volal do Prahy. Bohužel, se servisní obsazeností, nebo neobsazeností Hondy v Liberci nic neudělají, ale bylo mi řečeno, že KONTROLA POPŘ. SEŘÍZENÍ VENTILÚ NA 1000 KM JE DULEŽITÉ !!! Bohužel se nikomu asi nepodaří donutit mechanika, aby je opravdu sešteloval, ale pro ty, co se v tom trochu vyznají: ventilová vůle je stejná pro sací i výfukový ventil a sice 0,14 +-0,02 mm. Nechám si vyměnit olej a na ventily se mrknu sám a budu mít v duši klid :-)))

To Shemik: Obsahem motoru se vejdeš, hmotností jsi na hranici, variátor a startér sedí, sedlo je pro spolujezdce celkem pohodlné, jen v kolenou jsou nohy možná víc pokrčené, ale to těžko soudit, jel jsem jako spolujezdec jen jednou asi 5 km a měřím 178 cm. menšímu člověku se pojede určitě pohodlněji, ale i já bych zvládl cestu kolem 50-ti km je jeden zátah v pohodě. Pak chvilku protáhnout a jede se dál. Úložný prostor je jen pod sedlem, vejde se tam helma (ne integrálka), ale není prolém přikoupit kufřík. Já sehnal obyčejný za 600,- Kč dokonce v barvě a integrálka se do něho vejde. Jestli ho dostaneš do Sharana, to fakt nevim, poznáš podle rozměrů na http://www.honda.cz.
Jak je náročný na údržbu nevím, mám zatím 950 km a jen jezdím, max. rychlost mám zatím 85 km/h a šel by možná i víc, ale nechci to dráždit, dokud není pořádně zajetý. Tu "rozumnou největší vzdálenost" těžko posuzovat. Motorce je to jedno. Ta jede pořád. Já při zajíždění jezdil kolem 120-140 km na jeden zátah, ale pak už mě začaly bolet záda. Vzhledem k cestovní rychlosti to je ujetý za chvíli. Bohužel brzdy opravdu nejsou silnou stránkou tohoto skůtru. Jde ale jen o to, zvyknout si, že se páčky musí mačkat víc než u kotouče. Když za ně vezmeš, tak brzdí dobře. Jestli se dá sehnat v tvé cenové hladině, to už záleží jen na tobě, jak moc budeš hledat.
Snad jsem ti trochu poradil, tak dej pak vědět, jak jsi pořídil :D
Naposledy upravil sollik dne 25 kvě 2007, 09:25, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Shemik » 25 kvě 2007, 12:54

To Sollik:
Parada, super info, dik moc Solliku.
Kuci piste dal, ja se zatim snazim procist cele Vase sqele forum.
Zdravi Shemik. B)
Naposledy upravil Shemik dne 25 kvě 2007, 12:54, celkově upraveno 1
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Příspěvekod Gullwing » 25 kvě 2007, 13:46

Tak mám taky 950 a jdu na Jarov v úterý. Jsem zvědavej jak to bude s těma ventilama. Jinak udělaj garančku na počkání. Tak 2 hodiny. Žádný, že to musí vychladnout. Jinak je někdy lepší dohodnout se přímo se servisákem než s někým na přímu. Dobrou zkušenost mám s panem Randýskem. Je to vcelku mladej kluk a minule když mi měnili gufero tak slíbil, že mi to za dvě hodiny udělá. Když jsem pak přijel a šel jsem na příjem tak řekli, že možná do druhého dne. Šel jsem za ním na dílnu a za dvě hodky to bylo. Ten na tom příjmu jen kroutil hlavou.
Chci se vá zeptat jaké kdo máte zkušenosti s nějakým plexi. To originál je dost velkýa bere maximálku. Vloni psal Bahnak ne jiném fóru, že je dobrý tohle: Jezdič si asi pamatuje. Tímto se autorovi omlouvám za porušení práv. V Letech jsem se na něj ptal a stojí 2422,- a do týdne ho můžu mít.
Už jsem se tu ptal ale zatím bez odezvy: Pojedete někdo 9.6. na šňůru?
2Shemik podívej se taky sem http://www.adventure-biker.cz/forum/ind ... =90&num=15
Je to tam teď mrtvý ale postřehů je tam taky dost
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod zdeno » 25 kvě 2007, 14:10

To Sollik, no to s tou Boleslaví mě ani nenapadlo, ten Liberec je opravdu tragédie. A ventily si teda budu muset nechat taky seřídit od bráchy automechanika. Mám najeto asi 2200 a v červenci bych měl jít po roce na prohlídku, doufám, že poslední. Stejně to je jen kvůli tomu štemplu do knížky. Tak ještě asi zkusím ten Liberec, km mě naštěstí netlačej a když tam nebudou mít volno, tak tam pujdu o měsíc pozdějc. A od koho prosím tě víš tu ventilovou vůli, není na to náká knížka?
zdeno

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 13 dub 2007, 13:55
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Skútr / moto: Honda Lead SCV 100

Příspěvekod Shemik » 25 kvě 2007, 14:10

To Gullwing:
diky za info, proctu to tam take.
To plexi nevypada zle. Jak je to pridelane, je to nejak na tvrdo? Jak narocne je jeho sudndani a nandani?
Dik, S. B)
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Příspěvekod Gullwing » 25 kvě 2007, 15:10

2Shemik. jak je to přidělané nevím. Snad se ozve někdo kdo něco takového má
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod asdf » 25 kvě 2007, 16:24

Já ma na leadu lehce přes 20000 a jezdí super koupil jsem ho -dovoz it . V tom krámu byly všechny dost poškrabaný ale zjistil jsem že jak to vozí náklaďákama tak se vomlání. Jinak sem si v tom vyměnil volej, vyčistil filtry. poškrábaný plasty nastříkal(mimochodem uplně přesně sedí barva co dělaj do sprejů na škodovky 150ml -stříbrná) a jinak sem na tom nic neshledal . celej sem ho sice zkontroloval ale ani žádný ložiska ani simerinky sem neměnil. Někdo se hold o něj staral.Tím celim bych chtěl říct že je to mnhem kvalitnější než nějaký čínský sr......
asdf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 03 dub 2007, 18:56

Příspěvekod Rossman159 » 25 kvě 2007, 19:16

Ahoj všem. Tak jsem si ve čtvrtek vyzvedl Leada na Jarově po ujetí 905 km, ventily mám seřízený, olej vyměněn, ještě nějaké těsnění a platil jsem pětikilo. Pak následoval výlet do Brna přes Čáslav a Žďár. Nechápal jsem, ale jelo to líp jak před garančkou, ujel jsem 210 km za 3 a půl hodiny (čistého času) a spotřeba byla 2,7 l/100 km. No má se někdo líp než já??? :p. Jinak to byla cestá plná zážitků a ke konci už jsem nevěděl jak si sednout - nejlepší poloha byla co nejdál na sedacce a nohy zapřít o čelní kryt pod spínací skříňkou. Maximálka 95km z kopce už byla docela brutální a taky jsem v jednom městečku přehlédl příčný práh z kostek - to už Lead i docela letěl. Ale jinak jsem spokojený, je však pravda, že na takový dlouhý výlety to není. Tož asi tak.
PS - jinak jsem bez obav jel po rovince 75 km/h a motor zpomalil jen do kopců, kde jsem ho šetřil tak na 55 km/h. To jen tak na okraj...
Rossman159

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 15 bře 2007, 19:30

Příspěvekod Filas » 25 kvě 2007, 20:51

[quote=asdf]Já ma na leadu lehce přes 20000 a jezdí super koupil jsem ho -dovoz it . V tom krámu byly všechny dost poškrabaný ale zjistil jsem že jak to vozí náklaďákama tak se vomlání. Jinak sem si v tom vyměnil volej, vyčistil filtry. poškrábaný plasty nastříkal(mimochodem uplně přesně sedí barva co dělaj do sprejů na škodovky 150ml -stříbrná) a jinak sem na tom nic neshledal . celej sem ho sice zkontroloval ale ani žádný ložiska ani simerinky sem neměnil. Někdo se hold o něj staral.Tím celim bych chtěl říct že je to mnhem kvalitnější než nějaký čínský sr......[/quote]
Co jsem teda slyšel, tak Leada vyráběj právě v Číně, proto je tak levnej :p
Filas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 09 kvě 2007, 22:22
Bydliště: Horoměřice
Skútr / moto: Peugeot Vivacity 100

Příspěvekod Shemik » 25 kvě 2007, 23:56

No ja myslel, ze Lead je cistokrevnej japonec, ne? B)
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Příspěvekod winchester » 26 kvě 2007, 09:46

Caute ja mam nabehane na leade nabehane za 4 mesiace 3600 km a motorka ide stale lepsie a lepsie,maximalku bezne robim po rovine 85 kmh uplne bezporuchovy len naliat benzin a jazdit a jazdit pri 4000 km idem do servisu na garancnu prehliadku tam by sa mal menit olej a nastavuje sa vola ventilov tak to mozno pojde zase o nieco lepsie,inac ked citam diskusie jak sa spravaju u vas v servisoch tak nechapem, ja som dostal tu pozvanku na zvolavacku co mali skontrolovat s momentakom tie predne skrutky,zavolal som do hondy v nitre,a chalan mi hovori mozes hned prist za 20 minut bolo vsetko vybavene, uplne kamaratsky pristup tykam si tam s chlapcami kupil som si tam kufor motooblecenie a este mi dali aj super zlavy na tieto veci.Keby sa ku mne spraval arogantne jak pisete tusim chlapkovia v Liberci tak ich poslem do pice a v momente volam hlavnemu dovozcovi a stazujem sa na pristup,v Nitre bola este jedna predajne honda tam boli staznosti a chlapikovi zobrali licenciu.
winchester

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 25 úno 2007, 11:24

Příspěvekod asdf » 26 kvě 2007, 10:06

Schemik:
jasně že je to japonská značka jenže šetří a dělaj jí je v indii.Ale musej to dělat kvalitně jinak by se na ně honda vys...
asdf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 03 dub 2007, 18:56

Příspěvekod sollik » 28 kvě 2007, 15:17

[quote=zdeno]To Sollik, no to s tou Boleslaví mě ani nenapadlo, ten Liberec je opravdu tragédie. A ventily si teda budu muset nechat taky seřídit od bráchy automechanika. Mám najeto asi 2200 a v červenci bych měl jít po roce na prohlídku, doufám, že poslední. Stejně to je jen kvůli tomu štemplu do knížky. Tak ještě asi zkusím ten Liberec, km mě naštěstí netlačej a když tam nebudou mít volno, tak tam pujdu o měsíc pozdějc. A od koho prosím tě víš tu ventilovou vůli, není na to náká knížka?
[/quote]

Jestli je na Leada nějaká volně dostupná knížka nevim, tu informaci o ventilový vůli mám z Hondy Praha, když jsem tam volal ohledně přistupu značkových servisů v Liberci a Ml. Boleslavi.......
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Gullwing » 29 kvě 2007, 21:29

Tak jsem byl na Jarově na garančce.
Olej R4 SUPERBIKE (he,he) 10W-50 0,8L 347,-
Podložka pod vypouštěcí šroub 24,-
Čistič 0,5 L 66,-
Ventily se štelují při každé prohlídce!!!! (ptal jsem se na to výslovně toho kluka co to fyzicky dělá)
Subjektivně to trochu ztichlo, ale na výkonu nepozoruju nic.
Jinak jsem si objednal to nižší plexi v Letech. Doufám, že mi to nepude akorát do xichtu.
Ptám se po třetí: pojede nějaký Líďák toho 9 alespoň do Prahy na tu šňůru?
Boha krista toho Lída si fakt asi kupujou jenom Messíci, který asi o víkendu pro zábavu nejezděj
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod kablic » 29 kvě 2007, 22:43

ahoj Gullwing,k plexi ti můžu jenom říct,že mám to origo honda,vyrábějí se dvě velikosti 45 nebo 50cm,já mám to vyšší,protože jsem měl možnost jet nejdřív s tím nižším a když sem se chtěl tak nějak normálně vzpřímit,tak mi to šlo přímo pod štítek a brýle(jezdím s otevřenou jet přilbou). Ovšem to 50cm je slast,nejde na tebe vůbec nic ani při maximálce,takže si můžeš v 80km žvýkat orbit jak v plechovce.Jo a vůbec sem nezaznamenal vyšší spotřebu nebo menší maximálku!!!! Na šňůru bych jel,ale nevím jestli nebudu makat na nějaký zahradě.Dělám totiž automatický závlahy,tak kdyby jste snad někdo měl zájem válet se na pěkným trávníčku,dejte vědět!!! K tomu plexi,pak dej vědět jak to nízký plexi fachá.
B)
Honda lead 100 a teď už i Honda Pantheon 150, no a nevím co jsem se zbláznil, teď už i burgoš 650
Uživatelský avatar
kablic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 23 dub 2007, 21:30
Skútr / moto: Honda Pantheon 150, Burgoš 650

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků