Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

01 kvě 2007, 22:40

Mam ted najeto cca. 8500 km. Jezdi to cim dal tim lip. Me to jede po rovine za optimalnich podminek lehce pres osumdesat. Z kopce dolu cca. 90 a jednou jsem za "kamionem" mel na tachaci 100. (Myslel jsem, ze to nepreziju :-)) Mam "lehce" pres 100kg :-)

02 kvě 2007, 16:56

[quote=kablic]zdarec,jsem tady novej.koupil jsem před vánocema leada 2004,ale najeto jen 578km,koupil ho nějakej starší pán pro vnučku(je červenej,což bych nemusel,ale nevadí),ale pak zjistili,že na to nemá papíry.teď sem ho dal při 1150km na první servis,tak sem zvědavej.zejtra si pro něj jdu.jedinou změnu,kterou jsem tam dal,bylo originál plexi a můžu říct,že je to špice,díky tomu mně to baví ještě víc.Plánuju kufr a v létě Alpy,Itálie,moře.zatím to valí cestovně tak 70-80.maximálku jsem jel tak 85,ale s větrem v zádech a zajímalo by mně jak to s těma přesnýma rychlostma je,protože když jedu ve dvoupruhu vedle aut a koukám jim na tachák,tak on jede třeba 60 a já tam mám tak 52!!?? Takže tipuju,že když jedu 80 tak plechovky tam maj 90.[/quote]

Tak jak jsi dopadl na té první garančce? Co všechno dělali a kolik to stálo? Brzy mě to taky čeká a nevím, kolik si mám připravit peněz................Pokud někdo ví, kolik stojí první garančka, ať dá prosím vědět. Díky.

03 kvě 2007, 20:57

tak první (garančka)mně stála 553,- měnili olej a počítali hodku prace.Dále (prý) kontrolovali ventily a (prý) byli OK!!!potom jeste kontrolovali ty matice kvuli svolavacce,ikdyz ja mam r.v.04 a tohle postihlo ty mladsi.

04 kvě 2007, 08:54

Tak mi včera vyměnili to guferko. Jo, na tom Jarově říkali, že toho maj strašně moc tak je potřeba se objednat alespoň týden předem.

04 kvě 2007, 09:28

Tak blahopreji k prvni garancce. I kdyz nepanimaju proc ti uctoval servis tu hodku prace. Prvni garancka je zdarma. Na to mas v servisni knizce ten 1 pruklepovej kupon. Navic v navodu kde je tabulka servisnich intervalu se u prvni prohlidky 1000km zadna doba neudava. Pouze km. Takze to osobne vnimam jako neopravnene. Na druhou stranu je to stejne nejak levny. Olej sam o sobe stoji kolem petikila a hodka prace cca. 400 az 500kc. Takze z hlediska Prazskych cen jsi na tom velmi dobre :-)
Naposledy upravil Jezdič dne 04 kvě 2007, 09:32, celkově upraveno 1

04 kvě 2007, 20:59

musím říct,že mně to taky napadlo s tou 1garancí,ale beru to tak,že už je to víc jak 2 roky od koupě a navíc to bylo kupovaný někde jinde...220,- stál olej a 280,-hodka prace +DPH. Jo,jinak jsem z Pardubic a dneska sem zjistil,že v Pardubkách jezdí měšťáci na stříbrných lídech,mazec co?!

07 kvě 2007, 13:47

Už o tom tady taky někdo mluvil, že je blbý že na palubce nejsou hodiny. Když se chci podívat kolik je musím si tu rukavici sundat. Přemejšlel jsem lípnout nějaký malý hodiny vedle palubky. Elagantní by bylo zabudovat to do toho budíku, ale Hondě by se to asi nelíbilo, že jsem se tam šťoural. Na druhý motorce mám cyklopočítač tak uvažuju jestli ho nedat i sem. Vyřešil jste to někdo?

07 kvě 2007, 18:15

Caute chcem sa opytat ci sa da niekde na leada zohnat nejaky tuningovy variator,niekedy sa mi zda ze motor by isiel aj viac ale varec ho uz dalej nepusti

09 kvě 2007, 06:37

Gullwing: Já rukavice nosím skoro pořád. Teda jenom takový pletený (pracovní). Ono se to nezdá, ale i když je teplo, tak prsty rychle prochladnou a není to příjemný. S těma hodinama máš pravdu, nějaký by se tam užily, má je i CPI (Keeway), ale na druhou stranu o to by byl Lead dražší a lepší nic, než nějaký shitky, který bys musel každý týden štelovat. Pokud máš Leada v záruce, tak by se to v Hondě určitě nelíbilo, ale jinak jim to může být uplně jedno. Cyklobudík nemusí být špatný, ale ten zase nemá podsvícení ne? (nebo dneska už jo?).

09 kvě 2007, 11:11

JO JO ale len niektoré ale ak by sa to dorábalo alebo nejaké digihodiny rovno do palubovky nieje problém podsvietiť Ledkami.

09 kvě 2007, 12:42

Tam jde o to, že po doby záruky se nemůžu hrabat do elektriky, nebo rozebírat budík.
Kdyby se potom cokoliv po, vždycky by to svedli na ten můj zásah.
Cyklopočítač by byl nezávislý na všem. Dal bych ho na pravo od budíku zhruba tam co je na levo přepínač světel. Akorát by se tam musela připevnit ta podložka, co se do ní počítač nasouvá. Pak protáhnout drát dolu na vidli a na ráfek připevnit magnet. U druhý motorky jsem si udělal takový držáček a našrouboval na konec šroubu co kouká z matky na disku. Umělo by to pak počítat časy, vzdálenosti, průměrné rychlosti,....
Nebo si tam fiknu GPS co mám od Bédy Trávníčka.
Akorát, že by se to muselo oboje sundavat, když by to někde stálo.
Taky by šlo tam lípnout nějaký starý digitálky oboustrannou páskou.
Podsvícení mě moc netrápí, jelikož po tmě vlastně nejezdím

09 kvě 2007, 16:13

Chlapi tak co viete o nejakom sportovom variatore alebo ma ignorujete? :(

09 kvě 2007, 20:22

Nemyslim si že by Tě tady chtěl ignorovat...
Já osobně jsem ještě nenarazil ani na jeden sportovní doplněk na Leada :(

09 kvě 2007, 20:24

Sem na tom stejně. Kdyš sem to tu četl, podíval sem se na netu a nenašel sem vůbec nic B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 16:25, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku

10 kvě 2007, 06:38

To winchester: Něco je na scootland.cz , ale to bude asi na 50 ccm a nějaký univerzální díly. Holt Lead není asi určený na tuning. Mě osobně to nevadí, kdybych chtěl ladit, nebudu si kupovat Leada, ale nějakou 2-taktní pilu, která je ostrá už v sérii.

To Gullwing: Kdysi jsem v mototechně sehnal digitální hodiny určené do Škoda Favorit. Dělali to se svítícíma číslicema, nebo s černýma na svítícím podkladu (tuším, že zelený). Ale mají 2 nevýhody. 1- jsou poměrně velký a 2- nejsou vodotěsný, takže se musí zabudovat někam kde na ně nebude pršet......

P.S. Včera jsem přidělal kufřík. Sehnal jsem ho ve stříbrné barvě, takže ladí s motorkou. Je to takový obyč, za 600 Kč, ale bohatě stačí...........vejde se do něho integrála. Jen tak tak, ale vejde :D
Naposledy upravil sollik dne 10 kvě 2007, 06:45, celkově upraveno 1
Odeslat odpověď