Tak zase já
Včera mi volal kamarád, že mu skůtr chcípnul na Jižní spojce. Zrovna krásně sněžilo

Dojel jsem za ním , naštěstí už byl mimo spojku takže jsem zkusil start,ale jen to cvaklo a nic. Tak jsem jen vyndal baterku a zkontroloval stav oleje a jel z5 do práce. Dneska ráno jsem dal baterku na nabíječku a za 2 hodiny indikovala, že je OK. Sednul jsem do auta, dojel ke skůtru namontuju baterku a testuji a nic motor se ani jednou neotočil. Začal velmi pomalu a nezvládl ani jednu otáčku. Zapojil jsem multimetr abych se podíval jestli je po baterce a když se startér pokouší točit motorem tak klesne z 12,5 na 11,5V což mi nepřijde až tak málo. No zase jsem to složil a dojel kousek do práce pro baterku z PCXka o které vím, že je OK. Zapojím a stejná situace startér se jen líně pokouší otočit motorem. Až v tuhle chvíli mi došlo,že kdyby byla chyba jen v baterce tak by mu skůtr sám od sebe nechcípl za jízdy...
Je možné že je přidřený i když je tam dost oleje

( je pravidelně měněn a je tam ten co předepisuje výrobce)
Co by ještě mohlo způsobit to, že startér nechce/nemůže otočit motorem když baterie je OK a zároveň došlo ke zhasnutí motoru při jízdě
Díky