Zdravim chtel bych se zeptat mam tenhle stroj (honda lead 100) a chtel bych si koupit sportovni variator. Psal jsem email do scootlandu a rekli mi ze na tento stroj sportovni variator nemaji. Tak se chci zeptat vas zkusenych odborniku s timhle strojem jestli nemate nejakou radu? Jestli treba nepasuje variator z jineho skturu na leada popripade jestli se to da nejak predelat upravit poupravit aby tam nejaky sportovni variator sedel. Moc dekuji za kazdou radu
Tunit skútr 100 ccm s 10" kolama a bubnovkama vpředu i vzadu? Tak to asi ne.
Tenhle stroj je dělanej na výdrž. Takovej ten vembloud co furt jde a jde a jde a jde a ... Jeho deviza je v jednoduchosti a spolehlivosti. Nic jinýho nehledej. Na to nejsou ani žádný tuning díly, výfuk, tlumiče, řemeny, prostě nic. Dokonce vzduchový filtr z druhovýroby se objevil teprve před asi 5-ti lety (možná je čtyřma).
Vím o čem mluvím, dělník je stále doma a čeká až zase vyrazíme ...... třeba na nákup.
Jedu a kochám se ... Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125 Je: Honda Forza 350
nemi2211: U jinych skutru je to ztrata casu a penez a u tohoto tuplem. Kup si jiny skutr, pokud chces mermomoci tunit. Tenhle stroj je delnik, presne jak psal moto.joker. Nic vic, nic min.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Ahoj, potřebuju sehnat rám na Leada. Sestřelila mě jedna dámička a rám to odnesl. ostatní je celkem ok. Díky všem co budou ochotni pomoci. erichd@seznam.cz
dneska jsem manželce koupil Leada a zkouším ho dát trochu dokupy.. Bohužel původní majitel na co šáhl, to s prominutím podělal.. Takže když vynechám, že chybí snad všechny šrouby a bohužel i ty silentbloky na "pantech" zadku, podařilo se mi ho po pár hodinách zprovoznit...
Nicméně je zde malý problém dle mého s variátorem.. Skůtr se pohodlně rozjede na 60 a pak jakoby přemýšlí jestli má zrychlovat, nebo ubírat.. Větší rychlosti nedosáhne a lehce kolísají otáčky motoru... Po sundání deklu je vidět na variátoru, že se nedokáže zcela stáhnout.. Mezi jeho půlkami je vidět neoleštěný proužek, takže jako by tam byl restrikční kroužek, ale není... Nebo je to normální??
Dále mi přijde, že motor vůbec netočí a poflakuje se... ale to je možná jen subjektivní pocit, přece jenom jsem zvyklej na 2T skůtry..
Zítra ho začnu rozebírat, tak kdyby měl někdo nápad na co se zaměřit, budu rád...
Řekl bych že jsi narazil na omezovač rychlosti. Co si pamatuji tak je Lead 110 měl nastavený na 80km/h a dál nešel ani ťuk. Odstranit sjem se to ještě nepokoušel protože na těch malých kolečkách je to tak akorát
Motoricky to není uječený 2takt a ani moc do rychlosti udělaný 4takt, je to prostě motor co má vydržet mnoho km bez investic, pomalu,ale jistě
Lukas EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180
Nevíte někdo , kde bych sehnal za rozumnou cenu přední tlumiče. Minule jsem je bral z Wemota. Nechal jsem si je od nich zase poslat, ale byli špatné, tak jsem je vrátil a oni mi poslali zpět peníze, protože tlumiče co by fungovali mi dodat nemůžou. Přemýšlím, že bych si je nechal předělat na rozdělávací, ale jeden tlumič vyjde na 2500 kč.
Dik za odpoved, myslel som ze pozvaram nejaky pripravok na zaistenie variatora, ale asi kupim ten utahovak a nebudem vymyslat.. nebol som si isty kolko NM treba, ale ked pises ze tym tvojim (v popise ma 300NM) to ide v pohode tak parada
No já ho používám i na výměnu kol na autě. Ohledně utahovacího momentu jsem to řešil s několika mechaniky a ptal jsem se i Valinů, jak na to. Jestli jako koupit momentový klíč nebo ne. Odpověď byla většinou že momentový klíč není úplně nutný. Někteří tady jej tedy mají a používají o tom žádná. Já jsem jeho použití v praxi zatím neviděl (teda v pneuservisu jo, když mi měnili kola). Když jsem koukal mýmu mechanikovi pod ruku, tak vzal utahovák (pneumatický) udělal trrrrr a bylo povoleno. Pak zase trrrr a bylo dotaženo. Žádný momenťák a nic a vždy vše drželo a žádný zmršený závit se nekonal. Prostě zkušenosti.
Pak mi tady někdo radil, že počítá jednotlivé rány/údery při povolování a na stejný počet to pak utahuje. Tak to dělám taky tak a žádný problém. Jěště u variátoru a spojky jsem vždy pro jistotu dal kapku lepidla na závity.
Jedu a kochám se ... Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125 Je: Honda Forza 350
Ahoj klucii,chci se zeptat jestli někdo z vas nesundával starter na leadovi?Zajímá ma me když ho sundám jestli muzu bez něj normálně odjet,nebo mi bude stříkat olej?Díky za info
-- 6. 5. 2016 12:59 --
Vum ze některý startéry točí motor pres řetěz tak nevím jestli ma společnou olej.lazen nebo nee?