Diskuze o skútrech většího objemu.
06 říj 2014, 20:20
Pánové,zrovna jsem na jednom Leadovi viděl ohyzdnost,ale funkční.
Guma přes ten uvolněnej kloub byla stažená šroubovací stahovací páskou.
13 lis 2014, 15:36
Mám dotaz pro uživatele tohoto stroje: Mám nabídku na koupi tohoto stroje (je to v rámci rodiny) a chtěl bych no používat k dojíždění do Prahy. Zatím jezdím na Virago 535, ale tohle mi do Prahy přijde vhodnější. Problém je v tom, že to mám do centra hezkých 25km, převážně po dálnici o osmdesátka je v tomto případě rychlost v podstatě hraniční. Aby mě předjížděly kamiony, bych opravdu nechtěl. Otázka tedy zní: Co na to motor toho skůtru? Má někdo zkušenosti s podobným režimem? Nerad bych ho utavil.. Díky za názory.
13 lis 2014, 18:03
Nerad bych ho utavil.. Díky za názory.[/quote]
Rozhodně neutavíš. Otázkou je, zda smíš vjet na dálnici (konstrukční rychlost min.80km/h) ; a propós, centrum je od konců dálnic vzdálen cca. 10 km-
13 lis 2014, 18:36
Já bydlím v Brandýse a do Prahy to mám 15. Proto jsem psal do centra. Já jezdím po Jižní spojce na D1, Nuselský most a kolem Zemské porodnice dolů na Karlák. Takže to mám skoro celé po dálnici. Maximálku to má prý v papírech 81, právě kvůli té dálnici. Takže bych to musel jet v podstatě pořád co to dá...
13 lis 2014, 20:01
Na dálnici ti leada rozhodně nedoporučím. Soused na něm denně dojížděl do Kralup cca 30km jedna cesta a občas to nouzově vzal po dálnici, ale na tomto stroji je to po ní opravdu opruz, raději bych být tebou šáhnul po nějakém Sháčku, či podobně možná i v 300 ccm.
14 lis 2014, 07:30
Leada na dálnici rozhodně NE. Maximálka Leada je 80 km/h a to na dálnici fakt nestačí.
14 lis 2014, 21:53
S Leadem na dálnici, pakliže má uvedenu v TP odpovídající max. rychlost, klidně ano. Koneckonců jistý pán na tomto vozítku (někde by se to zde našlo) dojel do Fara a zpět.
15 lis 2014, 01:37
Tak tak musi to ist 90 a viac inak sa na dialnicu neser
pre zdravie tvoje. Vsetkych ostatnych
19 lis 2014, 15:14
Ofiko s tím na dálnici může Má to psanou tuším 80 nebo 81 km/h. Takže v pohodě. Ovšem jízda v pohodě na dálnici rozhodně nebude. Měl jsem starého Leada co jezdil tech 80-90. Nejvetsi porod jsou kamiony co jedou max. 90km/h na omezovac, coz je tvých tachometrovych cca. 100km/h.
Malo ktery te objede pres rychlejsi pruh. Prakticky se budes pohybovat stale v odstavnem pruhu, nemluve o ridicich, kteri kdyz jedou dve auta v pomalem a rychlem vedle sebe, proste nepribrzdi a protahne se kolem tebe. Ona to neni ani se 125ccm na dalnici zadna slast. Pokud pak budes jezdit odstavnym pruhem, musis furt koukat na srouby, zbytky trojuhelniku a jine predmety, ktere jako ridic auta ve svem pruhu absolutne nevnimas. Taky tam cas od casu stoji odstaveny kamion, nebo auto, pripadne tam lezi srazena srna, zajic, nebo kocka. Jo a kdyz Leadu po ranu pekne fouka protivitr, neudela ani tech 80.
Ja jezdil cas od casu Praha - Benatky a Praha- Podebrady.
Jak jsem psal ani na 125 to neni zadna vyhra, kdyz fouklo nesel predjet se 125 ani kamion. Az na 300stovce to bylo v pohode.
Naposledy upravil
Jezdič dne 20 lis 2014, 00:13, celkově upraveno 1
19 lis 2014, 17:42
Mám podobný strojek-
nejen dálnice, ale i běžná silnice mimo město ( hlavně do kopečka) bude pro tebe opruz ! Prostě to nemá sílu a jak bylo již výše popsáno- náklaďáky a ostatní tě budou při předjíždění míjet mnohdy blíže- než je ti milé. Ani náklaďák s přívěsem 2 metry od tebe není nic moc- ta turbulence je hodně, hodně nepříjemná. Za mě tedy rozhodně na dálnici nebo delší výlety s tímto strojkem NE! Samotného mě čeká přechod na silnější mašinu ( minimum bude 300 cm)
EDIT: nebo spíše já osobně budu vybírat něco nad 20 KW- protože ani třístovky s 15 KW nebudou mít dostatečnou sílu
20 lis 2014, 00:23
Marcus67 píše:Já bydlím v Brandýse a do Prahy to mám 15. Proto jsem psal do centra. Já jezdím po Jižní spojce na D1, Nuselský most a kolem Zemské porodnice dolů na Karlák. Takže to mám skoro celé po dálnici. Maximálku to má prý v papírech 81, právě kvůli té dálnici. Takže bych to musel jet v podstatě pořád co to dá...
To bych s Leadem jel radeji z Brandejsa na Kbely po stary, přes Prosek na Teplickou(mozna uz s Proseka rovnou dolu přes Liben) a sup kolem Bulovky po magosce přes Stvanici az za Vaclavak a prdnul bych to doprava na Karlak. Pak by mel Lead smysl, usetril bys km, tim padem palivo a hendikep slabého motoru by nebyl tak markantni. Objizdet Prahu spojkou není na Leadu taky takovy problém, ale na Viragu je to jiny kafe. Sak si toho Leada pujc a projed tu trasu a uvidíš sam....teda pokud ta rodina není zrovna z Ostravy.
24 lis 2014, 16:50
Jezdič: Já o tom také uvažoval. Problém je v tom, že je to sice kilometrově kratší, ale časově mnohem horší. Tedy alespoň na "velké" motorce. Každopádně se zkusím domluvit a nejdříve to otestuji. Jinak díky všem za reakce.
06 bře 2015, 07:46
Cau kamaradicci potreboval bych poradit z mojim drobkem tyka se to startu proste skutr mi hur chyta bez plynu kdyz je vetsi zima tak na brnknuti kdyz prijedu a chci nastartovat po chvili tak taky ok ale kdyz stojim treba pres noc u nas ve sklade tak se rano bez plynu trapi sice chytne ale chvilku mu jakoby trva nez se dostane do volnobeznych otacek myslite ze pomuze treby vycistit karburator?A jeste me napadlo ze sem nikdy necistil vzduchac na privod sekundarniho sani nebo jak to pisou v manualu kazdopadne moc dekubi za nejaky napad.
11 bře 2015, 11:31
Cau kamaradi chci se zeptat musim do prevodovky leada lit bezpodminecne HYPOIDNI olej?V loni sem daval olej od Motulu takovou tu gubu muze se neco stat mam ho radeji vymenit?Diky moc a at to svisti
11 bře 2015, 13:06
Ak tam je hypoidne sukolie tak ano