Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Příspěvekod moto.joker » 14 dub 2007, 16:26

Tak jsem včera nechal svýho leadáška v servisu, udělali servisní prohlídku roční dle předpisů (snad), prohlédli v rámci probíhající reklamní kampaně a skoukli to startování. To se jim pochopitelně nelíbilo, aní mě se to nelíbilo - proto jsem tam taky jel, a tak si ho tam nechali, že mi ho koncem příštího týdne vrátí. Záruku mám do června, tak na poslední chvíli snad to uhrajeme.
Budu informovat.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Příspěvekod Trulli » 17 dub 2007, 09:17

Nazdar !
Mám jeden dotázek...
Nevíte čím by mohlo bejt to, že skůtr při zrychlování jakoby drncá ?
Nevim jak to vysvětlit nebo popsat, ale prostě se tak nějak klepe.Bude to nejspíš od variátoru, ale nevim, nerozumim tomu.Co jsem jel na jinejch Leadech tak to nedělali,jeli krásně plynule.
Pokud je můj příspěvek nesrozumitelnej, tak ho prostě jenom ignorujte :)
Uživatelský avatar
Trulli

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD

Příspěvekod KYBLOS » 17 dub 2007, 09:30

Nevim sice jestli myslim ouplně to samý, ale myslim si, že by to mohlo bejt uložením kliky, nepřesným uložením kliky, nebo nějakou volností na klice. Slyšel sem něco takovýho od jednoho tipa a pak to právě nezrychluje krásně čistě a právě že drncá.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 16:22, celkově upraveno 2
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Wajgel » 17 dub 2007, 15:52

Zkus sundat kryt warce, nastartuj, zahrej motor a pak dej plnej kotel, jestli ti nahodou remen dole nemlati do spodni casti krytu variatoru, jestli jo, tak je vytahanej a musis koupit novej (Nejlepe kevlar). Ja cekam na obednany remen uz pres 2 tydny. Sice jinej stroj, ale warce maji porad stejny princip. ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 16:22, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
[font=arial]HONDA Driver[/font]
Obrázek
[font=arial]Vyměněné náplně chlazení, motoru a převodovky, Malossi X-Special řemen, nový origo luftfilter, závažíčka Buzetti 240g, 27g válečky, čiré přední blinkry. Parkovací modrá LED. 14,5kW/7000rpm, průměrná spotřeba 3,18l/100Km. Původ Tokyo Japonsko.[/font]
Muj profil na MOJI.MORKARI a Muj scoot ze 360 stupnu
Uživatelský avatar
Wajgel

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 65
Registrován: 19 bře 2007, 21:01
Bydliště: Mošnov
Skútr / moto: Honda Foresight FES250 (98) JP->IT->CZ

Příspěvekod Trulli » 18 dub 2007, 09:32

A může se řemen vytahat během cca 3500 km ?
Uživatelský avatar
Trulli

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD

Příspěvekod moto.joker » 18 dub 2007, 11:29

Ahojky,
infor o startovacím segmentu a reklamaci.
Podle vyjádření servisu šlo patrně o výrobní vadu a ozubení startovací hřídele (kickstart) a to pak mělo za následek poškození dalších ozubení.
Nyní se čeká na dodávku dílů z Belgie a snad v pátek budu mít stroj zase doma. Mělo by to jít v rámci reklamace.
Zase dám vědět.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Příspěvekod asdf » 18 dub 2007, 18:20

hle nevíte někdo jaký je číslo barvy na leada (stříbrná metal.) měli by to bejt na nějaký cedulce pod sedačkou ale já jí tam nemam!!
asdf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 03 dub 2007, 18:56

Příspěvekod moto.joker » 20 dub 2007, 13:28

Tak mám svého skůtříka doma. Vyměněny dvě ozubená kola ve startovacím segmentu (záruka),
servisní prohlídka, olej, seřízení, kontrola. 605,- Kč včetně DPH. :D
Skůtřík jel jako vystřelený z praku. Sice se mi zdálo, že má trošku jiný zvuk než míval, ale jel parádně.
Už se těším na teplo a budeli čas, tak snad letos doženu loňské manko.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Příspěvekod kablic » 23 dub 2007, 22:14

zdarec,jsem tady novej.koupil jsem před vánocema leada 2004,ale najeto jen 578km,koupil ho nějakej starší pán pro vnučku(je červenej,což bych nemusel,ale nevadí),ale pak zjistili,že na to nemá papíry.teď sem ho dal při 1150km na první servis,tak sem zvědavej.zejtra si pro něj jdu.jedinou změnu,kterou jsem tam dal,bylo originál plexi a můžu říct,že je to špice,díky tomu mně to baví ještě víc.Plánuju kufr a v létě Alpy,Itálie,moře.zatím to valí cestovně tak 70-80.maximálku jsem jel tak 85,ale s větrem v zádech a zajímalo by mně jak to s těma přesnýma rychlostma je,protože když jedu ve dvoupruhu vedle aut a koukám jim na tachák,tak on jede třeba 60 a já tam mám tak 52!!?? Takže tipuju,že když jedu 80 tak plechovky tam maj 90.
Honda lead 100 a teď už i Honda Pantheon 150, no a nevím co jsem se zbláznil, teď už i burgoš 650
Uživatelský avatar
kablic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 23 dub 2007, 21:30
Skútr / moto: Honda Pantheon 150, Burgoš 650

Příspěvekod sollik » 24 dub 2007, 10:59

Gratuluji ke koupi :) Pak dej vědět, kolik tě ta kontrola stála a co všechno dělali. Já jel včera dle tacho 60 km/h a na radaru (naštěstí jen informačním) svítilo 56 km/h. Jinak jsem přesnost tacho nezkoušel.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Gullwing » 24 dub 2007, 15:00

Zdravím. Minulý týden jsem si pročetl toto fórum + tu slovenskou recenzi, no a v pátek jsem si ho z Jarova odvážel. Přes víkend jsen najel asi 120km a moje postřehy jsou následující: vzhledem, že mám ještě Hondu 50tku tak se mi zdá, že to vcelku jede.
Kupodivu není moc pohodlný. Sedlo je vcelku tvrdé a vůbec dost poskakuje. Musím se mrknout jestli to nepřehustili. Při větších rychlostech tak nad 70km/hod je dost náchylný na vítr a turbulence od aut. Nějak si nedovedu představit, že bych jel stovkou.
Včera jsem zjistil, že mám upatlané zadní kolo a zjistil jsem že mi teče z náboje zadního kola olej. Volal jsem na Jarov a říkali, že je to buď gufero nebo od někud ztéká konzervace jak se to ohřeje. Prý jak to vozí po moři tak to všude vopatlaj aby to cestou na slaném vzduchu nezrezlo. V každém případě tam musím. Ach jo.
Jak vidíte trochu mé nadšení opadlo. Ale ještě to nevzdávám!
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod Jezdič » 24 dub 2007, 15:33

To kablic: koukej pred sebe a ne na tachak svuj nebo dokonce jinejch. To je nejlepsi cesta jak si nabit kokos. Musis se smirit s tim, ze patris "celkove" po cyklistech k tomu nejpomalejsimu na silnici. Tva vyhoda je pouze v zacpe. Jinak ta 1. garancka az na olej je zdarma.
V servisni knizce nebo spis v navodu neni ucrena doba za jak dlouho se ma onech 1000km ujet.

To Gullwing:
Z kola(disku) nema co tect. Tam je akorat namazany lozisko a zadnej olej. Olej je akorat v motoru a stava se ze kdyz neni dobre nasroubovana zatka oleje pro dolejvani vystrikuje ven.
V karteru je asi deci oleje, a pripadny unik by byl videt na karteru(viku varia).Odvetravaci hadicka, kterou muze "odchazet" olej je zazatkovana. Tak to vidim spis na tu konzervaci. Me osobne odeslo nejaky gufero a zacala klouzat spojka. Ven ale nic neprolinalo.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod sollik » 25 dub 2007, 12:44

To Gullwing: Máš najeto 120 km a jezdíš přez 70km/h ??? Myslím, že ten syrový, nezajetý motor tě asi moc rád mít nebude. V manuálu sice píšou, že by se do ujetí 500 km neměl prudce přidávat plyn, o jízdě u hranice max. rychlosti tam nic nepíšou, ale myslím, že bys to měl těch pár kyláků vydržet a trochu ten motor šetřit..........
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Gullwing » 25 dub 2007, 14:11

K tomu oleji budu vědět víc zítra. Jedu tam dnes odpoledne. Olej tam vzadu je a je to ten z variátoru.
Co se týká zajíždění motoru, tak mě prodejce přímo řekl, že to nijak šetřit nemám. Myslím, že těch 70 zase není tolik na otáčky motoru. Jinak ho vždy nechám chvíli zahřát a žádnej velkej kouř mu nedávám. S tím kam se vejít nebo nevejít to mám asi naopak protože jsem se nevešel. Trošku jsem vzal nějaký Feldě zrcátko.

edit:
Tak jsem byl na tom Jarově. Olej teče guferem zadního kola. Musejí ho objednat tak snad příští týden. Je to vcelku legrace na tom jet. Olej pěkně maže zadní pneumatiku, takže ideální pro driftování. Takovéhle počasí a já musím poskakovat po Praze autem. Ach jo.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod kablic » 01 kvě 2007, 21:46

ahojda,mám takovej dotaz....nechápu,když já 80kg vážící dosahuju na rovině max.82km,to je ok!!!!ale jak je možný,že z hodně prudkýho a dlouhýho kopce to vytáhne max. 88 a víc ani nudli,spíš je to jako kdyby se to brzdilo....a pak někdo se 60kg napíše,že z toho vytáhne z kopce i 100km/hod..... já mám najeto sice jenom 1300km,ale pochybuju,že se to zvýší...anebo čím to může být??? Vytahanější řemen??
Honda lead 100 a teď už i Honda Pantheon 150, no a nevím co jsem se zbláznil, teď už i burgoš 650
Uživatelský avatar
kablic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 23 dub 2007, 21:30
Skútr / moto: Honda Pantheon 150, Burgoš 650

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků