Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

30 zář 2011, 21:17

Maximálku "papírovou" má 81 km/h jestli se nepletu - při 79 km/h by si s ním správně nemohl na dálnici :wink: takže Kokeš má pravdu

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

02 říj 2011, 13:51

Kubo,nehon ho jak nadutou kozu.Setri ho.Ja si s nim pobrukuju 70km a je tak spokojeny,jen si prede jak kote.Mam najeto 24300km a okrem nejakych blbosti ktere se zahadnym zpusobem spravili sami(jo menil jsem palivovy kohout),tak o nem ani nevim.Setri si ho,takovy stroj a takovyho drice uz nekoupis. :wink:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

02 říj 2011, 18:13

Omlouvám se, ten údaj 79km/hod jsem našel někde na webu - v techničáku mám také 81km/hod :)

A pokud jde o styl jízdy, přes ošetřením ve Vestci jsem si s ním pobrukoval také těch cca 75km/hod, jakmile jsem ho nutil jet rychleji, hned mi začal "nadávat" jak zvukově, tak i otřesy :D Teď je ale jako závodní hřebec - vyloženě si sám o tu jízdu naplno říká a, zdá se, že ho to i baví :) Nicméně moc k ní příležitost nemá - jezdím s ním především po městě a tam si naopak oba pravidelně vychutnáváme 2 kopce, ze kterých ho nechávám sjet volnoběhem http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=8557 A tehdy si opravdu jeho motor jen slastně pobrblává a já neméně slastně vychutnávám (jediné, co mi na něm totiž vadí, je potřeba držet ho pod plynem i při jízdě z kopce :() svistot větru okolo přilby :)

11.10. edit:
Tak jsem včera ocenil další ze skvělých vlastností tohohle skútříku a nedá mi to, abych se o svou zkušenost nepodělil :D

Vždy, když dojíždím k červené na semaforech nebo auta v koloně, mám pocit, že i můj skútr je vybaven setrvačníkem v zadním kole, jako mé RC modely terénních motocyklů (http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=153#gyro), protože i v nulové rychlosti je málokdy nutné sundat nohu z podlahy, abych jí podepřel padající skútr - obvykle stačí jen přidat plyn a třeba i jen pomalou rychlostí pokračovat v jízdě! :)

Tento pomyslný setrvačník, resp. neskutečná stabilita skútru Honda SCV100 Lead, mě zachránil včera večer, když jsem na mokrém povrchu vjel sice pomaleji než obvykle, ale jak se ukázalo, přesto příliš rychle do Zlíchovského tunelu od Barrandovského mostu. Naštěstí jsem jel v levém jízdním pruhu, a tak, když dostal v levotočivé zatáčce můj Lead smyk, stačilo jen nezmatkovat, jemně ubrat plyn (na přílišné ubrání reagoval snahou se rozkmitat v podélné ose), a protože neměl ani náznakem snahu si lehnout, nechat ho odstředivou silou vynášet bokem směrem k pravému jízdnímu pruhu (ev. jemně natočit přední kolo ve směru smyku) a počkat, až se pneumatiky chytnou a on začne zase poslouchat mé pokyny, což se opravdu stalo dostatečně včas tak, abych nepřekřížil dráhu vozidlům jedoucím v pravém jízdním pruhu :)

Bezděky se mi vybavila odpověď fenomenálního žokeje Josefa Váni po nedělní Velké pardubické o tom, jak zvládl jeho kůň Tiumen chybu na Taxisově příkopu, která by pro jiného koně byla fatální: “To je pravda, ale vidíte, Tiumen šel dál, jako kdyby se nic nestalo” (http://sport.idnes.cz/zokej-vana-poosme-ovladl-velkou-pardubickou-potreti-s-tiumenem-pwj-/sporty.aspx?c=A111009_164704_sporty_fil). Měl jsem ze svého skútru Honda SCV100 Lead (a především z toho, jak se dokonale vyrovnal s mou jezdeckou chybou) pocity zcela totožné! :)

Takže pokud dostane váš skútr Honda SCV100 Lead v zatáčce smyk, důvěřujte mu a ponechte na něm, aby se sám s touto situací vypořádal, tj. uberte jemně plyn (že jste ubrali příliš, poznáte z toho, že bude mít snahu se rozkmitat v podélné ose), nechte ho odstředivou silou vynášet bokem směrem ven ze zatáčky (ev. jemně natočte přední kolo ve směru smyku) a jen počkejte, až se pneumatiky chytnou a on začne opět poslouchat vaše pokyny :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 04:29, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

12 říj 2011, 20:07

Ahoj,

rád bych požádal nějakého majitele LEADA z Prahy o zapůjčení skůtříka na pár dní. Uvažuji o podobném přibližovátku na příští rok, ale znáte to. Bez pořádného vyzkoušení cestou do práce to nejde :D
Na oplátku nabízím svou Hondu Rebel CA 125.

Děkuji

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

12 říj 2011, 20:34

Při rozjezdu se mi Lead začal hodně, ale hodně třást, pokud přidám plyn rychle s otáčkou rukojeti na doraz, tak to neudělá, ale pokud popojíždím v pomale jedoucí koloně, tak se klepe a drnčí. Co by to mohlo být? :? Mám podezření na válečky, ale má to najeto 11 000km :?:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

13 říj 2011, 11:14

Nejjednoduší bude na ně mrknout,pokud maj zasebou 11tkm,tak můžou být kaput. V každym případě vibrace při rozjezdech dost často dělá spojka. Mrknul bych na ni - pakny,zvon.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

13 říj 2011, 11:16

Tunner: na co presne se podivat u te spojky :?: bohuzel mi to dela taky :roll:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

13 říj 2011, 20:33

Zkontrolujte jak moc je sjeté obložení spojky a jestli není třeba trochu zpečené :D

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

13 říj 2011, 21:51

Očistit pakny i zvon smirkem.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

13 říj 2011, 23:27

kouknu na to a poté poreferuji, díky za tip :wink:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

17 říj 2011, 22:23

Má někdo zkušenost se sportovním variátorem na Leadovi ?

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

17 říj 2011, 23:11

Na LEADa snad ani neseženeš sportovní variátor, já nic nenašel. Teď sháním přední blatník (kolega mi v práci nacouval do LEADa) Nevíte někdo o něčem?

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

18 říj 2011, 21:26

K těm vibracím. Někde na fóru o Burgmanech jsem četl, že vibrace dělá buď spojka, ale spíš válečky. Na "mém" Leadovi dle dokumentace byly měněny při 8000 včetně řemene! Hodně jsem se tomu divil, ale faktury byly přiloženy k servisce. Při kontrole ve 20000 vše v pořádku, tak to moc nechápu.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

18 říj 2011, 21:44

Nevim jak u Rhona,ale mne to dela jak kdyz je motor permanentne castecne v zaberu takze na 99% spojka jen jsem ted 1500km od skutra a to se blbe rozebira :? Kouknu na to pristi tyden az budu doma :wink:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

20 říj 2011, 18:27

ZIMNÍ SÁNÍ: Tak nějak poslední dobou s ubývající venkovní teplotou pozoruji (kupodivu jako každý rok), že Leadovi trvá čím dál tím déle než se zahřeje na teplotu kdy vypne sytič, tedy kdy už je motor aspoň trochu ohřátý. Tak mě napadlo vyrobit si něco jako se kdysi dělalo na Škodovky, tedy zimní sání (pamětnící jistě vědí o čem píšu), akorát na vzduch kterým je chlazen motor. Už jsem si tu jednou s někym psal, že se dá použít dno z PET lahve ze kterého se část vystřihne (tuším 1/4) a zbytek se nacpe do díry před ventilátor. Momentálně máme doma miminko a já přemýšlel jak využít ty šikovné plechovky s plastovými výčky od Nutrilonu (mléko pro kojence). Dneska jsem zjistil, že to víčko přesně pasuje na díru u větráku, takže zvažuji dvě možnosti. Buď do toho víčka jen navrtat díry, tím omezit množství nasávaného vzduchu a tím snížit chlazení motoru, nebo zda sehnat pružnou hadici či trubku, tu vsadit do víčka a druhý konec zavést k bloku motoru aby se nasával již předehřátý vzduch. Co si o tom myslíte? Byly by lepší jen díry (jaký průměr a kolik?), nebo tu hadici?
Odeslat odpověď