Tak jsem zase po čase zavítal na tohle mé oblíbené fórum a zjistil jsem, že tu právě probíráte to, co já právě zažívám
Kkdyž jsem koupil Leada 100, měl najeto právě 12.000km a tak jsem si ho hned nechal seřídit v Hondě Jarov a jak už teď vím, celé 4.000km jsem pak jezdil vlastně jen tak na půl - provozní rychlost kolem 75km/hod a jakmile jsem se rozjel víc, tak se mi začal kolem 80 km/hod tak natřásat, že jsem ho k tomu raději nenutil - že to byla nejenom na dálnici, ale i na silnicích 1.třídy pěkná otrava, netřeba říkat
A spotřebu jsem pod 3l nedostal (celkový průměr za tu dobu mám 3,3l/100km). Přičítal jsem to svým, rozměrům (měřím 194cm a oblečený, s přilbou, páteřákem a s batohem, který vozím na zádech, podle jeho obsahu vážím cca 105 až 115kg).
Jenomže teď jsem si dal Leada seřídit v Hondě Vestec (
http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=8830) a oni mi vrátili, jak říkám, nového skútra - na rovině 80km/hod a o kolik jedu na plný plyn do kopce méně, o to pak z něj jedu na plný plyn rychleji (např. do kopce 70km/hod a cestou zpátky to mydlím 90km/hod!
) Čistě ze zvědavosti jsem svého Leada, a to jen jednou, nechal jet z prudšího kopce neustále na plný plyn, ale v okamžiku, kdy se ukazatel rychloměru přehoupl přes hodnotu 95km/hod a skútr nedával ničím najevo, že by mu další zrychlování vadilo, zbaběle jsem (vzhledem ke skutečnosti, že “papírová” maximálka je 79km/hod. a z toho vyplývajícího strachu, abych motoru neublížil) ubral, aniž bych dosáhnul rovné stovky a od té doby už nechávám ukazatel rychloměru z prudších kopců (které vyjíždím na plný plyn rychlostí 65km/hod a ev. pomaleji) kolísat mezi 90 a 95km/hod
A spotřeba mi kolísá kolem 3l/100km (ve městě 2,9 a mimo něj 3,1) Jo a krmím ho normálním BA 95
Koho by to zajímalo podrobněji, tak tady jsem popsal své dlouhodobé zkušenosti se svým Leadem 100
http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=8700 a tady pak porovnání jeho dynamiky před a po "Vestci":)
http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=8983Jo a ještě bych rád zdůraznil, že celé ty 4.000, resp. teď už 5.000km do Leada leji jen benzín!
Pominu-li fakt, že jsem 2x píchnul a že jsem musel vyměnit baterii, která byla ale slabá, už když mi skútra předchozí majitel prodával. Jo a to období, kdy odcházela a já si novou ještě nepořídil, jsem docenil možnost klasického startování motoru nožní pákou, kterou je Lead 100 vybavený! Stačilo jen jednou prudce šlápnout!:)
Spolehlivost Leada je opravdu neskutečná!
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 črc 2013, 04:28, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou