Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 14 zář 2011, 21:53

Já taky jezdím za 3l, do práce to mám 2,5 km. Na delších vyjížďkách jsem jezdil snad i pod 2,5 l/100km. Příjde mi taková spotřeba v pořádku. Spousta vytuněných padesátek jezdí s větší spotřebou :wink:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod ssetam » 15 zář 2011, 20:30

Tak sem po dlouhý době jel na Leadovi ve dvou (já 74 kg, kámoš 84 kg). Měl sem natankovaný benzin 95 a ten rozdíl???? Strašně jsme se courali!! Normálně tankuju 98 a to je pak ve dvou strašně znát! Velký rozdíl taky byl, když jsem pak jel sám do jednoho kopce 60 km/h. Normálně (s 98) tam jedu 70 km/h!!!!
Takže palec nahoru pro NA 98 :mrgreen: :mrgreen:
Honda Lead jest moje první a zatím jediná...
HJC Cl-25 jsem vyměnil za Nolan N43 Air
Uživatelský avatar
ssetam

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 103
Registrován: 16 dub 2009, 19:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda Lead 100
Tuning / úpravy: Několik nálepek, koncové a brzdové světlo do Givi E30N

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 15 zář 2011, 21:01

98? Je to bezpečný pro motor? Vím, že u aut (s počítačem) to bývá docela problém natankovat něco jinýho než je předepsaný ...
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod ssetam » 15 zář 2011, 21:19

S 98 jezdím už od začátku (18500 km) a vše ok. Pravidelný kontroly v Honďáckým servise a Lead jezdí parádně
Honda Lead jest moje první a zatím jediná...
HJC Cl-25 jsem vyměnil za Nolan N43 Air
Uživatelský avatar
ssetam

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 103
Registrován: 16 dub 2009, 19:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda Lead 100
Tuning / úpravy: Několik nálepek, koncové a brzdové světlo do Givi E30N

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod kingston » 17 zář 2011, 11:27

Obcas som Leadovi dal 98 benzin ale rozdiel som oproti 95 necitil :( :) .
Všade doma, dobre najlepšie.
Uživatelský avatar
kingston

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 02 dub 2009, 08:20
Skútr / moto: Honda Lead SCV100

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod arse178 » 21 zář 2011, 20:32

Zdravím,
zdědil jsem Leada, je to pohodový stroj, jezdí slušně, vypadá celkem dobře, ale jedí co mi vadí jsou ty kola :( .
Není nějaká možnost jak tam narvat jinačí kolo ?
Děkuji
arse178

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 21 zář 2011, 20:18
Skútr / moto: Honda Lead SCV 110
Tuning / úpravy: just optic

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod mickey » 21 zář 2011, 21:06

uz jen kvuli technicaku bych nedaval ani jiny typ gum

navic mi prijde, ze lead teren, do ktereho je staven, zvlada docela dobre
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod arse178 » 21 zář 2011, 21:28

Rád bych tam dal kotoučovky a taky kvůli tomu vzhledu.
arse178

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 21 zář 2011, 20:18
Skútr / moto: Honda Lead SCV 110
Tuning / úpravy: just optic

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod moto.joker » 21 zář 2011, 21:29

Tak to si raději kup něco jinýho. Tohle nejde, nebo do toho nacpeš takovejch peněz, že by jetej Goldwing byl už k mání. :evil:
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod arse178 » 21 zář 2011, 21:31

No, tak si to teda asi rozmyslím :) a prodávají se nějaké ty kola na scootry ? nikde nic nemůžu najít, maximálně tak bazarové kolo na roxe, jinak nic.
arse178

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 21 zář 2011, 20:18
Skútr / moto: Honda Lead SCV 110
Tuning / úpravy: just optic

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod moto.joker » 21 zář 2011, 21:53

Větší kolo tam nedáš, na to zapomeň. Jednak si taky spočítej že když je to kolo 10" s profilem 100 a pak vezmeš nějaký 12" s profilem 70 tak to vyjde skoro na stejno. :P
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod ssetam » 21 zář 2011, 22:26

to 8steve: Nechci se hádat, ale tachometr v kopci mluví jasně 70 km/h proti 60 km/h 8)
Honda Lead jest moje první a zatím jediná...
HJC Cl-25 jsem vyměnil za Nolan N43 Air
Uživatelský avatar
ssetam

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 103
Registrován: 16 dub 2009, 19:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda Lead 100
Tuning / úpravy: Několik nálepek, koncové a brzdové světlo do Givi E30N

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod RHON » 22 zář 2011, 17:55

Dal jsem také 98 oktanů, ale rozdíl nebyl žádnej.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod ing_kuba » 30 zář 2011, 14:45

Tak jsem zase po čase zavítal na tohle mé oblíbené fórum a zjistil jsem, že tu právě probíráte to, co já právě zažívám :) Kkdyž jsem koupil Leada 100, měl najeto právě 12.000km a tak jsem si ho hned nechal seřídit v Hondě Jarov a jak už teď vím, celé 4.000km jsem pak jezdil vlastně jen tak na půl - provozní rychlost kolem 75km/hod a jakmile jsem se rozjel víc, tak se mi začal kolem 80 km/hod tak natřásat, že jsem ho k tomu raději nenutil - že to byla nejenom na dálnici, ale i na silnicích 1.třídy pěkná otrava, netřeba říkat :D A spotřebu jsem pod 3l nedostal (celkový průměr za tu dobu mám 3,3l/100km). Přičítal jsem to svým, rozměrům (měřím 194cm a oblečený, s přilbou, páteřákem a s batohem, který vozím na zádech, podle jeho obsahu vážím cca 105 až 115kg).

Jenomže teď jsem si dal Leada seřídit v Hondě Vestec (http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=8830) a oni mi vrátili, jak říkám, nového skútra - na rovině 80km/hod a o kolik jedu na plný plyn do kopce méně, o to pak z něj jedu na plný plyn rychleji (např. do kopce 70km/hod a cestou zpátky to mydlím 90km/hod! :D) Čistě ze zvědavosti jsem svého Leada, a to jen jednou, nechal jet z prudšího kopce neustále na plný plyn, ale v okamžiku, kdy se ukazatel rychloměru přehoupl přes hodnotu 95km/hod a skútr nedával ničím najevo, že by mu další zrychlování vadilo, zbaběle jsem (vzhledem ke skutečnosti, že “papírová” maximálka je 79km/hod. a z toho vyplývajícího strachu, abych motoru neublížil) ubral, aniž bych dosáhnul rovné stovky a od té doby už nechávám ukazatel rychloměru z prudších kopců (které vyjíždím na plný plyn rychlostí 65km/hod a ev. pomaleji) kolísat mezi 90 a 95km/hod :D A spotřeba mi kolísá kolem 3l/100km (ve městě 2,9 a mimo něj 3,1) Jo a krmím ho normálním BA 95 :)

Koho by to zajímalo podrobněji, tak tady jsem popsal své dlouhodobé zkušenosti se svým Leadem 100 http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=8700 a tady pak porovnání jeho dynamiky před a po "Vestci":) http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=8983

Jo a ještě bych rád zdůraznil, že celé ty 4.000, resp. teď už 5.000km do Leada leji jen benzín! :D Pominu-li fakt, že jsem 2x píchnul a že jsem musel vyměnit baterii, která byla ale slabá, už když mi skútra předchozí majitel prodával. Jo a to období, kdy odcházela a já si novou ještě nepořídil, jsem docenil možnost klasického startování motoru nožní pákou, kterou je Lead 100 vybavený! Stačilo jen jednou prudce šlápnout!:)

Spolehlivost Leada je opravdu neskutečná! :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 04:28, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
ing_kuba

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 19 dub 2010, 19:50
Skútr / moto: Honda SCV 100 Lead

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Kokeš » 30 zář 2011, 20:43

Z kterého století máš Leada že je papírově jen 79 km a jakto že s ním tedy jezdíš po dálnici ? ? ?
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron