Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Příspěvekod Jezdič » 03 dub 2007, 10:15

Nazdar panove, mam velikou PROSBU. Je nekdo v Praze, ci blizkem okoli kdo ma na svem Leadu namontovane plexi, nejlepe original Honda? A hlavne kdo by byl ochoten ho na kousicek pujcit abych to mohl vyzkouset? Do pristiho ctvrtku bezi akce Honda se slevou 15% na prislusenstvi. Predem dekuji, pokud se nejaky odvazlivec najde.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod moto.joker » 03 dub 2007, 13:26

Nazdar, nazdar,
plexi jsem také uvažoval. Pepíno (možná ho znáte) si nechal dát origo plexi trochu zatmavené a naznačoval, že to není ono. Raději by čiré, protože při setmění není dobře vidět. Jinak byl velmi spokojený a získal pocit, že mu Lead moc nejede, protože byl zvyklý že to fouká a teďka nic. Někde se toto témy již řešilo. Na http://www.adamsmoto.cz mají univerzální plexi (asi tedy původně určeno na Zoomy a podobně) a stojí 500,-. Neumím posoudit, zatím jsem to neřešil. Spíše přemýšlím, co dříve, zda kufr (ten už asi všici máte) nebo plexi. No a po zimě vyhrála baterka za 770,- gelovka.

Taky otázka. Co ty boční stojany, nějak to utichlo, to by mě taky zajímalo...

No a taky jsem se byl přihlásit na garančku. V MB ASCOT MB mi dali vybrat termín a nebyl problém. Jsem objednán až na 13.4., ale to protože mi tento termín vyhovuje, jinak bych byl býval mohl i hned druhý den.

Taky mi asi odešly zuby na startovacím hřídeli. Nějak nemůžu našlapávat, přeskakuje to a zasekává se to.
Nahlásil jsem a snad v rámci záruky to spraví, jinak budu cvakat.
Až to bude, dám echo jak a proč a co.

Tak jsem se ptal co je pravdy na to, že Léďátka už nebudou a je to tak :-((
Důvodem jsou nové emisní limity EU. Tak nám byl tu EU čert dlužen :D.

Tak hoši, jedeme a nezastavujem...
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Příspěvekod Jezdič » 03 dub 2007, 14:55

Vetsina okolnosti mi je znama. To ze je plexi (origo) tonovane a blbe se pres nej v s...... kouka vim. Jde mi ciste o to jaky to je s tim plexi. Popravde receno mi jde nejvic o to, aby na me v zime netahla kosa, v desti nelitala voda a v pliskanicich zachytilo to sklo co hazi auta predemnou.

To oto.joker, ty ho uz nemas v zaruce, ze jsi tu baterku platil? Bracha dostal v pohode novou na zaruku.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 15:41, celkově upraveno 1
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod sollik » 03 dub 2007, 16:12

Moto.joker: S těma zubama v nakopávačce mě docela děsíš. Já teď nakopávám skoro pokaždý, protože se na Leada dostanu tak jednou za 10 dní a nechce se mi trápit baterku, když se moc nedobíjí.
Jinak jsem viděl v Hondě v Liberci Leada (komisní prodej) s plexi a v místech, kde je plexi přidělané k těm packám co ho drží, se začínali rozjíždět praskliny. Nevím, jestli to bylo originál od Hondy, ale asi bych si to nepořídil. Určitě je to funkční, ale nevypadá to dobře.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Trulli » 03 dub 2007, 16:35

Já jsem viděl na nějakym messengeru takový menší, a vypadalo to moc hezky.Bohužel kolem mě jenom profrčel, takže nebyla šance to okouknout.
Jinak jsem viděl na fóru toto, a to se mi teda moc nelíbí :(
Do deště to může bejt dobrý, ale já mam většinou nejdřív mokrý kolena jak to profukuje mezi plastama vpředu.(pod tou maskou)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Trulli

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SCV 100 LEAD

Příspěvekod asdf » 03 dub 2007, 18:58

čau hele moc prosim hodný lidi nemoh by jste někdo prosím mi oskenovat návod k obsluze koupil jsem ho z dovozu a nic k němu nemam. dík moc kdyžtak se ozvěte na mail: martinkrivanec@seznam.cz
asdf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 03 dub 2007, 18:56

Příspěvekod krkkrk » 03 dub 2007, 22:42

Čau nejen brňáci. Nésu rasista. Už sem se dloho nevozval, ale to víš , mám moc hokny. Tak jsem kaufl po netu boční stojany na Lída a Dylena.Jeden stál /na Vaše skvělé doporučení, za což díky/ 770 Kč. Na Dylena to byla pohádka. Trvalo to tři minuty a pohoda. Jeden desítka šroubek a padla. Zato s Lídem to bylo dost bída. Dost dlouho jsem musel zjišťovat kam to vlastně patří přichytit. Potom jsem musel/na prasáka vyříznout kus uměliny/kapotáže/, aby to tam vlezlo. Musel jsem odmontovat část podlahy a i tak jsem s tím dost zápasil. Ale je to tam a fachčí to dost dobře. Kdyby někdo chtěl tak je to motoscout Brno. Dal jsem na Dylenovi v neděli 100 km a paráda. Já vím tady je to vo Lídovi. Ale to byl můj první skůtr a mám ho pořád moc rád. Jezdím s ním jen tak po dědině a je super. Všem Líďákům ZDAR.
krkkrk

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: u Ivančic
Skútr / moto: zatím lead 100 snad za týden x 9 250

Příspěvekod moto.joker » 04 dub 2007, 08:47

No ono s tou baterkou je to tak, že já prase veliký jsem ji nechal ve scootu přes zimu, od října dosud a tím pádem je mrtvá. Taky proto, že loni jsem to udělal stejně. To už holka nerozchodí a na záruku to jako špatný zacházení nelze uplatnit. Je to moje blbost...
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Příspěvekod KYBLOS » 05 dub 2007, 07:52

Já jenom, že ho to nenapadlo dát sem, tak to udělám za něj, páč to napsal jenom do chatu :D

asdf: hele měl bych takovou prosbu koupil jsem skutr honda lead ale nemam k to mu ani návod k obsluze . takže kdyby někdo byl tak hodnej ....kdyžtak se ozvěte na mail...martinkrivanec@seznam.cz
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod asdf » 08 dub 2007, 12:25

hele pls nevíte někdo !! vzadu za nakopávačkou jsou takový šrouby a je tam napsáno 0,2 oil !! co se tam leje vůbec nevim k čemu to tam je vždyť volej se leje z druhý strany a vypouštěcí šroub je hned pod tou nálevkou
asdf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 03 dub 2007, 18:56

Příspěvekod moto.joker » 08 dub 2007, 17:52

Hezké Velikonoce!! :p
Tak jsem dnes konečně odzimoval. Dal jsem tam novou baterku (770,- Kč) a trápil startér dokud mi Lead nenaskočil. Naposeldy brmlal někdy koncem září a pak až dnes, tak se nejní čemu divit.
No a pak už následovala jenom krása z jízdy. Jen jsem si nevzal pořádnou bundu a tak mi bylo dost kosa. Jel jsem totiž jenom projet, dofoukat kola (téměř nebylo třeba) a hlavně umýt.
Hadice, teplá voda a jar udělaly svoje a už je můj strojek jako nový.
Ten startovací segment je asi úplně v háji, neboť mi při prošlápnutí se startovačka málem protočila a zůstala viset dole. No jsem zvědavý na pátek co mi k tomu v servisu řeknou. Jen doufám, že to bude v rámci záruky, jinak abych se připravil na pěknou pálku.

Tak vzhůru ke strojům. Moto.Joker
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Příspěvekod Jezdič » 08 dub 2007, 20:56

To:Novacek Je to prevodovy olej a maze prevodovku" - variator.

To motojocker: Ono je potreba s tema startovackama zachazet trochu opatrne. Neni to tank, ale i tam se toho dalo dost znicit :-)

Pokud je paka na tisicihranu volnejsi, musi se dotahnou. Pokud za to vemu rukou, ma to vakl. Bezne se povolovala treba u Simsona. Me u Leada ot sameho zacatku drzi jako prase. Nikdy jsem nemel problem s baterkou. Pouzivam startovacku pouze pokud to dlouho stoji.
No ted se da poradit jedine dotazeni startovacky. Pokud sroub je na krev a protaci se to, pak jsou v haji zuby bud na startovacce, nebo na startovaci hrideli, pripadne na obojim. Pokud to pujdes reklamovat, nerikej jim, ze ti to dela dlouho a ze to i presto trapis. To te nechaj zaplatit. Rekni, ze jdnou se to z nicehonic protocilo a od te doby se na to bojis sahnout.
Naposledy upravil Jezdič dne 08 dub 2007, 21:02, celkově upraveno 1
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod asdf » 09 dub 2007, 14:22

hele a kudy se tam ten olej leje já sem našel jenom ten šroub zetsrany co je u něj napsáno 0.12 L OIL(nebo jestli se to tam leje takhle z boku ale kudy by se zase vypouštěl??
asdf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 03 dub 2007, 18:56

Příspěvekod Vlady » 09 dub 2007, 17:59

Niektoré scootre nemajú vypúšták len jedsen šroub ktorý je nalievací a zároveň aj kontrolný a výmena je možná len tak že sa to vycucne a naleje zas nový. Mal som to tak na predošlom VIVACITE.
Naposledy upravil Vlady dne 09 dub 2007, 17:59, celkově upraveno 1
Suzuki Burgman 400 K8.
Uživatelský avatar
Vlady

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bratislava-SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8
Tuning / úpravy: Givi posuvné plexi,valčeky Dr.Pulley,Malossi kevlar remeň. nejaké LEDky v kufri a tak....

Příspěvekod Jezdič » 10 dub 2007, 14:06

Olej se doliva (meni) vetsinou pri predepsane kontrole variatoru. Pri demontazi vika olej tak jako tak vytece. Doleva se pak onim sroubem (dirou po nem) dokud z te diry olej nepreteka. Da se to tam nacpat injekcni strikackou, napriklad.

13.4. edit:
Dekuji vsem co mi dali informace ohledne plexi. Nakonec jsem ho i pres akci Honda a slevu 15% nekoupil. Postavim se spine velkomesta a desti jako chlap a nebudu se schovavat za kus bakelitu. B)

V ramci teto akce jsem nechal pouze provest prohlidku 8000km.

Prace byla zdarma (ale jen 1 hod) celkem to trvalo 1,5hod. 1l oleje zdarma.

Platil jsem neco kolem 1200,-Kc. Za co?
No prvne jsem se mooooc divil. Ale bylo to vymenu vzduchoveho filtru. Stal kolem 900Kc. Neco za svicku a neco za 1/2 hodinu prace co Honda neplati. Jo a jeste nejaka podlozka za par korun.

Ocekaval jsem neco kolem 2kil za tu svicku. Vic ne. No kdyz jsem ale pak videl ten zas...... filtr, nebylo co dodat. Vypada dost robustne. Cerveny papirovy filtr zabudovany v cernem plastovem ramecku. Predepsanou vymenu ma az v 12000km, ale Praha je Praha B)

No a vysledek. Krasne serizeny skutr. Seveli na krizovatce na nizsi volnobezne otacky, subjektivne lepe akceleruje a dosahuje nyni znatelne vyssi maximalku.
Drive jsem povazoval rychlost 90km/h za uz hodne na krev a ted najednou zadne vibrace a pocit z toho ze mu ublizuju. Proste jede jak vino. No holt od zari ujetych 4000km pres zimu se na nem podepsalo a "lazne" si zaslouzil.
Taky mi dotahl ty srouby kol - svolavacka.

Jooo a za vyplneni dotazniku Honda jsem dostal Honda sprej na retez. Tak ho dostane zase svara jako loni. Na leada ani velke BMW s kardanem ho neuziju. Leda bych si s nim nastrikal pero. :p
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 00:29, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků