Tak jsem to dnes rozhodil a už vím co mi to tam zlobilo...
Válečky mají plošky a vypadají dost bídně. Jednomu prasknul obal a tak je vydřená dráha a boční vedení válečku. Takže nový variátor
Zítra to zkusím nafotit a dám sem fotky.
Spojka je OK, ale řemen je dost pod limit, nejširší místo má 17,4 a neužší 17,25.
Teda na to, že to má najeto jen 6000, mi to přijde docela zásek.
Servis pouze Honda a naposledy byl na jarní prohlídce před sezónou 30.4.2010 za stavu 4750.
Ačkoliv jsem chtěl kontrolovat řemen, zda nemá limit a seřídit ventily, tak se na to asi dost vysr....
To by mě zajímalo, co mi na to zítra v Hondě řeknou
Asi teda nic, protože je to po záruce. Ale že se má měnit řemen po 24 000, to teda v příručce maj.
28.4. edit:Nový díl variátoru v Honda za 2071,- a to mám v rámci akce slevu 15%
Válečky tam jsou 16x13 10g. Měřeno šuplérkou a váženo v klenotnictví.
Válečky a řemen budu hledat jinde, lépe řečeno, můj technik už hledá.
Doplněno:
Tak se můžete kochat cizím neštěstím
http://pixovo.rajce.idnes.cz/Honda_Lead_100_-_Variator_po_6000_km/#Je tam vidět stav válečků a že jeden nevydržel a vyjel z pouzdra. Od něj je tam vydřené to boční vedení v dráze.
Je tam detail poškozené části a jak by to mělo být správně, tak si udělejte obrázek.
Jen mě skutečně mrzí, že tak brzo. Sice po 6-ti letech, ale také po 6000 km. Za poslední rok najeto jen 1300.
Na moji výtku, že to teda asi loni ten řemen nekontroloval, mi bylo řečeno, že kontroloval, ale jak je možné že je limit 17,5 a řemen má místy jen 17,2 a od kontroly ujeto 1300 km, mi nebyl schopen nic říci a jako správný diplomat mlčel a nic neříkal...
Tak teď doufám, že to dám brzo do kupy a budu mocit jezdit na nákupy
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 črc 2013, 04:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou