Díky za rady, ale raději to už nebudu dráždit. Autogen nemám, takže dýchat leda tak hubou

Dneska jsem to ještě jenou prostříkl tím penetračním olejem a objednal se do Hondy. Pokud má někdo urvat šroub ať to nejsem já, ale někdo kdo si s tím následně bude vědět rady

Že by se mi chtělo odvrtávat zalomený šroub ..... nejsem zámečník a podle toho by to nejspíš dopadlo

V Hondě slíbili výměnu na počkání, ale to ještě netuší co je čeká. Ale když se to umí, pak to vypadá jako hračka a že to jde všechno samo .... Tak se nechám překvapit. Beru s sebou rovnou i peníze na STK, snad to pořídím všechno v jeden den a budu připravený na první teplejší dny
3.3. edit:Právě jsem se vrátil z Hondy a asi se dám na věštění. Dopadlo to přesně tak jak jsem psal včera. Skutr jsem předal, procházel prodejnou, očumoval motorky a čekal až bude kolo vyměněné. Po cca. 15 minutách přišel do prodejny mechanik s tím, že už "to povolilo" a v ruce držel půlku šroubu

Odborně ulomený šroub

Takže jsem se sebral, šel domů a vrátil se v domluvenou hodinu. Guma vyměněná, šroub odvrtaný, vlepena nová závitová vložka a použity chromované šrouby. Domluvená cena se drobátko navýšila a to o rovný LITR !!!

Takže suma sumárum 2266,- Kč. 800,- Kč pneu, 100,- spotřební materiál, 16,- Kč dvě žárovičky do budíků a 1350,- Kč za tři hodiny práce. Momentálně jsem drobátko rozmrzelý a přemýšlím, jestli i další moje motorka bude Honda

Černý šroub do hliníku, průchozí závit končící u zadního kola ...... to konstruoval nějaký génius. Samozřejmě plánovanou STK jsem nestíhal už ani náhodou.
Balcin: Nezapoměl jsem a zeptal se na tvůj problém. Mechanik říkal, že jediné kudy se může do toho vzduchového boxu dostávat benzín je z karburátoru. To odvzdušnění klikové skříně slouží jen k vyrovnávání pracovních tlaků a může z toho jít jen mastnota. Jediné co ho napadlo v souvislosti s tvým problémem - podívat se do plovákové komory, v některých karburátorech bývá jako plovák jen plastový kroužek (z hlavy nevěděl jaký je v Leadu) a může tam být špatně nastavená hladina - jehla pak nedovírá a karburátor se stále plní. Teď mě ale tak napadá, když ti to začlo dělat z ničeho nic ...