To moto.joker i ostatní: odkaz na manuál na Leada: http://www.edisk.cz/stahni/45128/2033_P ... .91MB.html.
Mám také jeden poznatek, že než kupovat v Hondě Jarov nebo v zahraničí vzduchový filtr, tak lze provést následující. 1/koupit si racing vložku uni o rozměru 30x30 cm. 2/ vyndat z filtr boxu Leada stávající vzduchový filtr a přesvědčit se zda na jeho zadní straně je dírkatá kovový mřížka. 3/ filtr otořit zpět a ostrým nožem opatrně vyříznout starou papírovou vložku. 4/ vzít racing vložku a vyříznout ji podle vzniklého otvoru, pozor udělejte to ovšem s malým přesahem cc 2-3mm!!! /5 vemte olej (čistý) a racing vložku do něj vložte ,nechte nasáknout, vyjměte a opatrně vymačkejte v ruce přebytečný olej ( já jsem použil olej pro racing filtry do auta, protože ho mám ve své plechovce). 6/ nasáklý filtr vložte do původní vložky a zandejte do filtrboxu Lesda.
Tato práce mi zabrala 35 minut čistého času. Uni filrt je vlastně černý, bílo-béžový nebo červený molitan jemné struktury vysoký cca 7 mm viz. zde: http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... a-cisteni/.
Motor je dáááááááleko svižnější a vzhledem že předchoží majitel ho určite na mém skůtru neměnil tak tam jezdil 8000 km a ten rozdíl je velice znát.
Finančně vyjádřeno to je vlastně jen cena racing uni filtru 200-300,-Kč s tím že po zanesení ho rukou vyjmete a vyperete v jaru, technickém benzínu (a pak opakovaně použijete) a to tolikrát dokud z něj přestane téct špína.
Jasné, jednoduché a hlavně LEVNÉ a napořád