Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Jimmy » 20 črc 2010, 22:44

Před týdnem jsem byl na dovolené ve Španělsku. Půjčoval jsem si tam skútra na projížďku kolem moře. Byl jsem upozorněn, že protože mám papíry na auto už více než 3 roky, tak si kromě padesátky můžu půjčit i většího skútra, konkrétně Hondu SCV100 Lead. I zaradoval jsem se, že si zkusím něco "silnějšího" :) Papírově má Lead o jednoho koně víc než můj Runner, takže jsem nečekal žádný zásadní rozdíl, ale tak +5 km k rychlostem mého Runnera.

Po nasednutí jsem byl celkem příjemně překvapen. Velikost dostatečná, posez pohodlný a rozhodně výrazně tišší motor za provozu. Pouze brzdy ve mě vzbuzovaly značně rozporuplné pocity. Nicméně když jsem se konečně dostal na delší rovinku, tak jsem byl trochu nepříjemně překvapen. Po rovině jel Lead 70km/h a ani o 1km/h víc. Z kopečka se nechal bez problémů rozjet na 75km/h a pouze na jednom delším a prudším kopce se mě ho povedlo rozohnit na 80km/h, ale v tu chvíli začala jistota při řízení rychle mizet a začal jsem mít pocit, že řídím spíš vodní skútr než silniční a podruhé jsem to už nezkoušel.

Jednalo se projev už hodně ojetého Leada z půjčovny nebo je popis normálního chování ? Lead byl z roku 2006 a měl najeto 30 000 km.

Nechci Leada nijak hanět, bez problémů mě dovezl kam jsem chtěl a vzhledem ke krásným serpentinám kolem pobřeží, které jsem projížděl, jsem stejně většinu trasy jel méně než 50km/h, ale maximální rychlostí jsem prostě překvapen. Můj papírově slabší Runner prostě jezdí o 10km rychleji (rovina 80, z kopečka 90).
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 22 črc 2010, 07:45

Máš pravdu, že max. rychlost není zrovna silnou stránkou Leada, proto je to taky městský skutr s tvrdou sedačkou. To a ještě bubnové brzdy jsou jediný věci, který mě na Leadu mrzí, protože se s ním pak nedá moc cestovat. Ta max. rychlost bude asi sjetým řemenem, já nemám problém držet 70 km/h trvale, když podržím plný plyn dá 80 i na rovině. Ale to už se motor (dle mého názoru) dost točí. Většinou jezdím 60-65 km/h, to si motor pěkně ševelí.
S tou ztrátou jistoty v max. rychlosti nevím, nejezdím na plno. Nutno taky přihlédnout k celkové konstrukci Leada - zavěšení předního kola, jen 10" disky .... Zkrátka to není bůh ví jaký zázrak, ale spolehlivý dělník do města. Za cenu za kterou se prodával před příchodem Leada 110 tedy za 35 000,- je to bezkonkurenční stroj :D :D :D
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Myschan » 22 črc 2010, 11:58

Můžu jen potvrdit, že 80 to jede.
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Zzdenda » 30 črc 2010, 11:45

Měl bych dotaz, zda se tento skůtr dá taky nějak výkonově otevřít jako se to dělá u jiných motorek.
Zzdenda

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 30 črc 2010, 11:32

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 30 črc 2010, 17:17

Jesti ano, tak jen nějakými univerzálními díly. O "tuningové" sadě přímo na Leada 100 jsem ještě neslyšel. Ono na Leada se snad kromě bočního stojánku nedá nic navíc sehnat :lol:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Bullets » 30 črc 2010, 17:56

Solliku jeste si zapomel predni plexi :lol:
Bullets

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 črc 2010, 00:51

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 30 črc 2010, 21:50

...a sakra. Tak to už máme celé DVA doplňkové díly na Leada :lol:
Ale co. Hlavně že slouží a krom benzínu a jednou za rok nového oleje nic jiného nepotřebuje. Dneska jsem ho zkusil trochu podržet a na rovině dal 85 km/h tachometrových (to jen že tu nedávno někdo psal, že mu půjčený nejel víc jak 70). Mám najeto 7000 km a jestli ten z půjčovny měl 30 000 na původní řemen, tak se není čemu divit :wink:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sedonan » 31 črc 2010, 00:56

Ahoj, jsem na foru novacek a chtel bych se podelit o sve zkusenosti s Leadem (17 tis km, koupen 2007). Jezdim s nim po Praze do prace, takze uz schytal nespocitane vymolu. Celou dobu do nej leju jenom benzin a po 4 tis km zajedu na prohlidku (pri 16 tis menen remen). A pravidelnost servisu a s nim spojena cena je asi jedina vec co me vadi, ale i tak je celkove provoz velmi ekonomicky a co se tyce jizdnich vlastnosti jsem maximalne spokojeny.
Jedine minus co jsem zaznamenal bylo vypadnuti jednoho ze sroubu co drzi vyfuk, jak tam pracuji tepelne diletace tak zavit prestal byt funkcni a znovu nasroubovany sroub po kratce ceste (do 1 km) vypadl. Takze jsem musel koupit delsi sroub a z druhe strany koupit i matici. Bohuzel ze sroub chybi jsem zjistil az se mi zlomil vyfuk, resil jsem to svarenim, novy za cca 8,5 tis nemelo smysl kupovat.
Co se jizdy tyce byl u moji vysky 190 cm problem s obtekanim vzduchu, kdy mi sel proud primo na klouby u nohou. Vyresil jsem to koupi kvalitnich moto kalhot, takze jsem i trosku vybaven na pripad setkani s Joudou za volantem. Na Leadu se mi libi velmi dobra manevrovatelnost mezi stojicimi auty na magistrale a rychlost 80 km/h je do mesta OK. Od zacatku jsem si poridil vyssi stit a muzu kazdemu doporucit, vubec na cloveka pak nefouka a pokud jej zastihne bourka neni to zadna katasrofa proc by clovek mel prerusit jizdu.
sedonan

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 31 črc 2010, 00:23
Skútr / moto: Honda Lead

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 09 srp 2010, 20:39

Tak jsem se minulý týden musel sám sobě smát :D Na Leadu není co opravovat, tak jsem se ze zajímavosti chtěl mrknout jak je na tom vzduchový filtr. Přecijen má najetých 7000 km ......... jal jsem se tedy povolovat šrouby z uložení vzduchového filtru. Čtyři jsou krásně přístupné, zbývající dva jsou ukryty pod bočním podsedlovým plastem. Takže jsem zkoumal jak ten plast shodit abych se k nim dostal. Povolil jsem další tři šroubky spojující jednotlivé části krycích plastů, než jsem si vzpoměl že se vlastně vyklápí celá zadní část se sedačkou a tím se krásně zpřístupní veškeré části motoru včetně vzduchového filtru :lol: Zkrátka nebylo u motoru co dělat, až jsem zapoměl jak se tam vlastně leze :lol:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod ssetam » 09 srp 2010, 21:42

Jo tak s otvíráním víka motoru jsem si taky vyhrál. Nejdřív jsem povolil kompletně všechny šrouby v okolí, až pak mi došlo že se to vyklápí! :oops: Potřeboval jsem tam jednak kvůli tomu, že jsem si nechal udělat brzdové a koncové světlo do GIVI kufru, takže jsem potřeboval u svorkovnice napojit potřebné dráty, ale taky jsem potřeboval usadit boční plasty. Na jednom moc pěkném výletě (220 km) jsem trefil dost nepříjemnou díru, na který se mi nějak rozvej levý boční plast. No po odklopení jsem zjistil, že se ulomila packa, která drží plast u šroubu. Stáhl jsem to provizorně páskama, ale v budoucnu tam budu muset dát podložku, která to zase na dlouhou dobu udrží.
Taky hodiny jsem vyřešil nalepením cyklocomputeru na suchý zip, jak tady mnozí dávali tip :lol: . Jinak jako vždy spokojenost :D
Honda Lead jest moje první a zatím jediná...
HJC Cl-25 jsem vyměnil za Nolan N43 Air
Uživatelský avatar
ssetam

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 103
Registrován: 16 dub 2009, 19:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda Lead 100
Tuning / úpravy: Několik nálepek, koncové a brzdové světlo do Givi E30N

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 18 srp 2010, 21:24

No a je to tady :cry: Po třech a půl letech téměř denního dojíždění do práce za každého počasí a 7200 km na tachometru první závada na Leadu :!: :!: :!: Praskla mi jedna žárovička v podsvícení budíků :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod _Tom_ » 19 srp 2010, 12:35

já se na tebe přijedu v liberci podívat na začátku prosince jak brázdíš sněhem, liberec není moc na celoroční ježdění
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 19 srp 2010, 13:24

Psal jsem "téměř". Ale ono se opravdu dá jezdit i v prosinci (taky jsem už párkrát jel do práce na vodě a domů na sněhu :D ) Holt s nějakou tou pauzičkou se musí počítat, ale pokud všude neleží bílý humus se ten kousek přejet dá :wink:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod mickey » 25 srp 2010, 00:05

tak uz i ja jsem byl s Leadem v servise (ve 4 tis. km nebyly mereny ventily, tak jsem si rikal, ze uz je asi cas, kdyz mam najeto 6 tis. km), takze vysledek prohlidky:
- ventily mimo toleranci, serizeny,
- povolen krk rizeni - dotazen,
- serizeni volnobehu,
- dofouknuti pneu,
- jinak vse OK.

Hotovo behem me trosku delsi pauzy na obed a cena neuveritelna - jen 450 Kc

a hlavne jede to ted o dost lip :-)

servisovano tady v Motoservis.com v Hrusovanech u Brna
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod janon » 25 srp 2010, 10:13

To musela byt hodne dlouha pauza na obed. Pokud vim, tak se serizeni ventilu dela za studena.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron