Ahoj, pěkný stroj, ty gumy mi připadají hodně podobné na IRC Urban snow, ty jezdím v zimě, zatím se mi tam koulí nejaký letní Micheliny, ale už jsem si hrál (nechtěně) na Tondu Kaspera na vodě.
Sraz? Jsem pro každou srandu.
Jinak, co je u mě nového? Udělal jsem zimní přechod, instaloval vyhřívání sedačky a rukojení, objednal zimní gumu.
Vyhřívání sedačky od Keetec CSH-2, dobrý, dvě dečky, tři stupně teplot. Termostat je v dečkách nebo v jedné, vypínají se najednou, není to nic moc, na nejmíň se na tom dá sedět, ale už to dost hřeje i přes kalhoty, osobně už bych si to nekoupil. Výhoda je, že je z karbonu a dá se zkrátit na potřebnou délku, spotřeba je kolem 45W, po zkrácení jedné asi o 15 cm a z druhé (v zadním díle sadedla na záda) mám jen 15cm, obě dečky berou 26W, nástup teploty je vcelku rychlí. (nezkoušet na stole!!! hřeje to na 35 st. max, taky mě to zaskočilo)
Zbytek je prý k ničemu, protože nemá dráty, ale není to tak, stačí rozpárat rohy dečky, jednoduše naletovat dráty a máte ještě na jeden skůtr, kolega je rád
Už jsem nezkoušel použít jednu dečku s originál dráty a druhou s dodělanými, třeba ten termostat je v obou dečkách a chodilo by to bez problémů. Nevím. Nicméně uvažuji o jiné regulaci teploty.
Rukojeti mám Oxford Premium Touring, vypadají dobře, hřejou taky velmi dobře. Má to několik teplot, respektive v procentech. Po 2 minutách jsem stavěl a snižoval na 50%. Fakt to hřeje dost, po dalších 10 min opět dolu na 30%, stačí, ale ještě nemrzne, pak se uvidí, ale nemám strach, že by mi ruce přimrzli k heftu. Spotřeba je větší cca 4A caa 50W. regulace slušná a spíná v intervalech, čím míň procent, tím je větší pauza kdy jsou rukojeti vypnuté. Myslím, že bych mohl tuto regulaci použít i na sedadlo.
Zimní gumy IRC Urban Snow mám vyzkoušené, jsou trochu hlučnější na asfaltu, mají tendenci se oskákat, hlavně přední při brždění. Drží slušně, ale na kolínko k zemi v zatáčce na sněhu stejně zapomeňte. Ale člověk se rozjede a zabrzdí.
Jak tu někdo psal o těch světlech, tak jsem někde našel, že Hondy od 125 po 300 ccm mají stejný alternátor 300W, tak jsem upravil zapojení jako jsem měl na Pantheonu. Spojil jsem v přepínači dráty a teď mi svítí tlumené a po přepnutí na dálkové, se druhé světlo přidá k tlumenému a jedu jako za dne, skoro. Zkuste ten rozdíl a zmačkněte k tlumenému světelnou houkačku, je to rozdíl. O montáži klaksonu z Forda Mondeo už jsem někam psal, to taky funguje slušně.
Zatím se mějte.