Diskuze o skútrech většího objemu.
10 bře 2015, 21:44
--
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
doncze dne 09 bře 2017, 16:32, celkově upraveno 1
10 bře 2015, 21:50
, nemáš zač Karlosi, bylo mi potěšením dělat ti průvodce! Bohužel jsi mě předběhl, neustále mám v ruce nějaký dítě a nestíhám dát fotky. Díky za supr - čupr závody nevidomého se slepým. No prostě byla to téměř plichta (-:
11 bře 2015, 07:56
Abychom uvedli výsledky závodu nevidomého se slepým na pravou míru je třeba dodat, že PCX 150 má lepší start než S-Wing 125, ale stopětadváca má o kousek dál omezovač maximální rychlosti takže pomyslnou cílovou pásku přetínala vždy o půlskůtr dříve
11 bře 2015, 09:19
Přesně tak, S wing lze jen a jen doporučit!
Ještě by jsem dodal, že jsem si připadal jak malej Jarda, když na dlouhé letištní dráze s vytlemenou hubou maximálně aerodynamicky upraven, jsem bojoval o každý centimetr
30 bře 2015, 12:18
Zdravim. Konečne niečo nové:) náhodou som nazrel a potešilo ma že sa našiel ďalší, verím že spokojný majiteľ
30 bře 2015, 13:02
také mohu jen doporučit.....byl to můj první jednostopý oř a způsobil mi spoustu radosti .
kvalitní provedení ( Honda je Honda ), dospělý vzhled a výborně jede....... přeji hodně kilometrů
s hubou rozesmátou od ucha k uchu
11 kvě 2015, 19:59
Dal jsem na s-wingu Prahu,Blavu-Budapešť-Prahu po malých okreskách a byla to naprostá paráda. Musím uznat, že by motorka snesla o něco vyšší maximální rychlost a byť nejsem příznivcem jakéhokoliv upravování zkusím dát na zadek místo 130/70/12 130/80/12 teoreticky by to mělo udělat cca 10km maximálky navíc a obecně snížit při normální jízdě 60-90kmh spotřebu - byť na úkor nižší akcelerace. Mám dotaz kde nakupujete vzduchové filtry a za kolik, zbyl mi totiž doma kónický K&N filtr z Fordu Probe první generace tak přemýšlím, že bych ho přidělal a vždy jen vypral...a z provozních věcí řešil jen olej.
04 srp 2015, 21:55
Ahoj, už cca.2 roky vlastním tohoto maxi skůtra. Zatím naprostá spokojenost. Maximální rychlost naměřená Dálniční policií ČR byla minulý pátek 114 km/h. Spotřebu mám od 3,4 Lt do 4,6 Lt. Největší problém jsem měl při střetu s autem. Prasklo plastové čelo skůtru a sehnat nové byl nadlidský výkon. V Honda Jarov chtěli asi 11 tis. s lakem. Díl se vyrábí v Itálii včetně laku a dodání je zhruba měsíc.Naštěstí vše vyřešil zručný kamarád a vše dal do původního stavu. Super. Jediná vada je ten omezovač rychlosti. S tím musím něco udělat, při jízdě z kopce mne to strašně limituje. Neporadíte někdo nějakou úpravu? Dík
06 srp 2015, 17:09
Omezovač jsem zatím neřešil, ale výměnou válečků za Dr.Pulley jsem zvýšil maximální tachometrovou rychlost na 125kmh/10.000ot. což podle GPS navigace je reálných 114kmh
zlepšila se akcelerace z 0-80 potom je to stejně líný jako s původními válečky. Letos v létě jsem s tím projel rumunské alpy a vše bylo bez jediného problému - až na dýchavičnost v kopcích
06 srp 2015, 18:28
Přesně tak, jediný omezovač v tomto skůtru je obsah motoru. Dr.pulley tomu trošku pomůžou, ovšem, nakonec stejně každý dojde k tomu, že "stodváca" je holt slabá. Já jsem si tím už několikrát prošel
. Momentálně se mi jeví jako nejuniverzálnější obsah u skůtru kolem těch 250-300ccm.
28 zář 2015, 18:44
S-Winga jsem vytáhnul o tomto prodlouženém víkendu na Grossglockner, z jedné strany zima jak v Rusku, že vyhřívané gripy skoro nestíhaly a z druhé strany sluníčko a pohoda.
GG2015_compressed.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 zář 2015, 19:19
Pekné doncze,ja sa tam nemôžem dostať,ale stále po tom bažím.Cez víkend pozerám wetter panorámu na ORF a zisťujem aké je v Alpách počasie ale od 1500m je bielo takže méta mi zostáva asi až na budúci rok
30 říj 2015, 19:45
Nekdo mi psal SZ s dotazem jake jsem daval dr pulley valecky tazatel ma ale zakazany prijem soukromych zprav takze mu odpovim sem:
Daval jsem 11 gramu byly tam 12,5gramu original pokud nemas original valecky tak zvaz ty co tam jsou a zjisti si zda na skutru nejsou nejake upravy a podle toho potom je treba zvolit gramaz..ted pres zimu dam na s-winga o trochu vetsi gumu 130/80/12 oproti puvodni 130/70/12 tato zmena bude pravdepodobne vyzadovat lehci valecky...podle hrubeho propoctu by se mely snizit otacky, spotreba a o cca 6kmh zvysit maximalni rychlost... vysledek postnu
Na s-winga jsem zapojil oblbovak na lambda sondu a skutr skutecne ozil pri akceleraci a jizde do kopce, otazka pro ty kdo maji limitovany budget je zda se to za ty prachy vyplati, pulley valecky stoji tretinu a vysledek je daleko lepsi...
30 říj 2015, 21:51
Výborně, můžeme dát znovu závod na Ralsku...
31 říj 2015, 00:12
V nedeli jedu s brachou NC750 okruh co jsme jeli tenkrat spolu tak se pripoj dame na letisti opakovak zavodu