Ahoj. Moc krát děkuji za odpověď. Jak říkáš, mohla to být svíčka, byla ale nová, tím neříkám, že nemohla být vadná. Já si myslel, že za to mohl hlavně ten benzín, který jsem natankoval, když to bylo studený a sytič dával bohatší směs, tak vše v pohodě, jakmile zavřel a směs se ochudila tak při rychlém zatažení za plyn to chcíplo. Na druhou stranu, na volno běh jela po zahřátí tak 2-3min a pak jako když otočíš klíčkem zhasla. Také to za jízdy po prví dvakrát škublo a pak chcíplo na křižovatce, tohle mi bylo divné takhle jsem si špatný benzín nepřestavoval, čekal jsem spíš škubání nebo špatné starty kolísání volnoběhu, no na druhou stranu je to stříkačka tak je to asi náchylnější. Možná špatný benzín uchcal svíčku i když to Denso by nemělo být tak náchylné jako origo svíčka. Každopádně zaplať pán bůh, že to frčí. Tak o víkend zkusím ty brzdy klasiku způsobem a pak dám vědět, jak to dopadlo. Ještě jednou moc děkuji za tvůj komentář a radu. Ahoj
14.1. edit:Ahoj. Brzdová kapalina vyměněna. Šlo to jak po másle, jak říkal zde Heliservis.
4.2. edit:Ahoj chlapi . Dělal jsem dnes ventily a na zahraničním fóru jsem se dočetl 0,15 sací 0,20 výfukový. Na skůtru byl na výfukovým 0,25, tak jsem upravil na 0,20. Dnes jsem startoval hůře,
tak se chci zeptat na správné vůle, abych mohl třeba vrátit zpět. Díky moc