Diskuze o skútrech většího objemu.
30 črc 2017, 11:59
Nechápu jediný důvod toto měnit za lenivou X10 125ccm. Možná ten design, jinak je vše na S wingu lepší a trvanlivější.
Mrkni se na spojku, vyměň kontrastku a spojk. pružinky (kup origo), vyčistit spojku a varec/nový řemen a je zase na dlouho klid...
30 črc 2017, 13:04
To Focus67
Jsem rad, ze sis i na delsim vyletu overil kvalitu a pohodli S-WINGU. Ja jej budu mit za chvili rok a mam s nim najety necele 4 tisice a zatim maximalni spokojenost. Muzu doporucit pri vymene valecku dat misto nich slidery Dr. Pulley (ale o tom uz jsme si psali). Myslim si, ze pokud mas S-Winga v zachovalem stavu a ne nejakou stocenou olitanou vranu, pak nema clovek vlastne fakt duvod jej memit za jinou 125... Sam si asi nakonec ŘP rozsirim, ale chci to z duvodu, ze s otcem si obcas chceme vyjet na starych Jawach 250, na kterou ja momentalne nemam ridicak. S-Winga si ale planuju nechat, protoze za penize co bych svyho prodal stejne nic lepsiho nekoupim ... Jinak podle meho zjsteni S-Wing kontrolku na palivo nema a funkcnost kontrolky vymeny oleje je asi opravdu nastavena pouze na interval vymeny, ne na monozstvi... aspon jsem se o tom zatim nikde nedocetl
30 črc 2017, 18:50
Nevíte kde by se daly koupit origo pružinky do spojky a kontrastka,ja kupoval vdy všechno na sccotlandu ale tam maji pružinky jedině celou sadu tři tvrdosti od Malosi a kontrasku taky malosi
30 črc 2017, 21:58
Me napada jedine Partsdepot nebo poslat dotaz primo do Hondy... Tak bych to asi resil ja
05 zář 2017, 17:13
Chlapci rozprodávám S winga na součástky.Kromě předního kola a vidlic je všechno. Motoricky super, sedlo dělané na zakázku, prošívané s nápisem S-wing.Fotky zkoukněte na S bazaru nebo Bazoš.na ceně se domluvíme.Tel.733197578
27 zář 2017, 20:00
Pánové poraďte prosím. U mého S-Winga, kterého mám půl roku a na zadku od začátku novou gumu, tak v zatáčkách mi zadek hrozně plave, ujíždí mi jakoby pod zadkem. Když přifouknu gumu a tlumič nastavím na tvrdo, tak se to zlepší, ale stejně v zatáčce, když to trochu nakloním mi zadek jakoby úplně podjíždí. Nevím co zkontrolovat a co s tím. Ještě horší je to na vodě. To to plave hodně. Dík za každou radu.
27 zář 2017, 20:21
Co tam máš za bačkoru? (gumu). Počítám, že nemáš vůli v zadním uložení a na hřídeli z převodů nemáš axiální vůli.
27 zář 2017, 20:54
Guma Dunlop GT 301 najeto asi 2000 km. Zkoušel jsem hýbat zadním kolem ve vzduchu a nepřijde mi, že se kýve. Jak to prověřím?
27 zář 2017, 21:05
Zkus chytit zadní kolo, když to máš na hl. stojanu a zavixluj kolem ze strany na stranu. Jaký je DOT té gumy? Na kolik foukáš? I Dunlop umí vyrobit zmetek.
27 zář 2017, 21:10
DOT H3 69, foukám na cca 30 psi, na moto doporučeno foukat 29 jeden, 35 dva.
27 zář 2017, 21:23
No a tvoje váha (zhruba)? Ten DOT má být ve tvaru např. 2410 tzn. Vyrobeno 24.týden roku 2010. Najdi si to na netu, kde to najdeš přesně na gumě.
Naposledy upravil
crhy dne 27 zář 2017, 21:24, celkově upraveno 1
27 zář 2017, 21:24
jo tydle vidle
vážím 78kg a vyrobeno polovina roku 2016
27 zář 2017, 21:29
Tak to je poměrně nová guma. I tak by jsem zkusil jinou gumu. Tlak je OK. Možná by jsem zkusil malinko přihustit (o 0,2bar)
27 zář 2017, 23:06
Podívej se jestli nemáš vůli v krku řízení. To by mohlo v náklonech taky dělat to co popisuješ...
28 zář 2017, 04:51
No a pokud už nevíš, kde je jádro pudla, tak raději zajeď někam kde tomu rozuměj (servis), je to nakonec levnější a míň bolestivé, než se někde vymlátit.