Diskuze o skútrech většího objemu.
24 zář 2011, 20:42
[quote="_Tom_"][/quote]
Na mém SH 125 mám aktuálně najeto 68 tis. až na zadní řemenici, kterou jsem musel v 50 tis. měnit (moje chyba, špatné mazání), tak žádný problém.
09 úno 2012, 11:36
ahoj vsem, v lete 2011 jsem si poridil (po velmi spatnych zkusenostech s cinskou 50kou) Hondu PS125i (r.v. 2007, 16tis. km, kupovano v Honda Centrum Lety u Dobrichovic), s timto skutrem jsem byl maximalne spokojeny (dovybavil jsem ho plexi, kufrem a dekou do chladnejsiho pocasi). bohuzel v prosinci jsem mel nehodu (celni naraz) a skutr je neopravitelny (predni kolo, plasty, vidle a bohuzel i ram), nicmene motoricky je v poradku (ale i tak to pojistovna vzala jako totalku)
tak a ted k memu dotazu - rad bych presel na model SH150 (preci jen, vetsi kola jsou vesti kola), uvazuji ze bych koupil levne nejaky starsi dovezeny kus a nechal provest vymenu motoru.
a tak se konecne ptam:
1) jedna se o stejne motory ?
2) mate nekdo zkusenost s vymenou motoru (prip. muzete doporucit nekoho kdo to umi) ?
dekuji vsem za odpoved.
09 úno 2012, 11:41
Nebylo by snazsi si nechat dovezt SH 125i
Protoze s motorem budes muset prehodit i celou elektriku jestli jsem to totiz spravne pochopil mel jsi vstrikovani a SH by jsi chtel karburator ?
09 úno 2012, 12:54
to SHcko bych rad vybral tak, aby bylo s vymenou motoru co nejmene prace
09 úno 2012, 15:14
mohl bych ti vypomoct servisním manuálem pro ps a sh. nicméně jestli si dobře pamatuji. v motorech není jenrozdíl ve zdvihu a vrtání, ale i elektrika kolem a řj motoru je jiná. Je to už nějaký pátek co jsem tohle slyšel v hondě, ale myslím že to nebylo jen tak přehodit motory
09 úno 2012, 16:05
dekuji iky za odpoved, budu prubezne koukat, treba nekde objevim neco rozumneho a rovnou jezditelneho. v tom pripade mi zbyde ten zbytek PSka (viz foto) na prodej. kolik za to muzu dostat ??
DSC_1548_.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
10 úno 2012, 20:35
Plexi prezilo havariu?Aku malo, alebo ma vysku ten stit?Podla fotky stit asi neprezil.
15 úno 2012, 16:47
plexi (vysoke, original Honda) prezilo, jen jsou "orvane" hlavy sroubu.
23 úno 2012, 20:25
A nemas fotku aj s nahodenym stitom?Mam zaujem zohnat si stit, len sa bojim ako to bude vyzerat
23 úno 2012, 20:48
asi bych nekoukal moc na to jak to bude vypadat ale jak to bude fungovat. s plexi to bude vždy jiné než bez něj, obvzlášť u městsky vypadajícím skútru
27 úno 2012, 11:29
ahoj, vysoke plexi je super, jezdit se da i pri nizkych teplotach a desti, jen to chce jeste neco na nohy (deka tucano urbano). jak pise nekdo vyse, kdo je zvykly jezdit bez plexi, tomu se bude zdat, ze to brzdi, ale ten rozdil neni zas takovy. spis je potreba si zvyknout na trosku jinej "ramus". foto prikladam
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
26 bře 2012, 15:46
carosek píše:dekuji iky za odpoved, budu prubezne koukat, treba nekde objevim neco rozumneho a rovnou jezditelneho. v tom pripade mi zbyde ten zbytek PSka (viz foto) na prodej. kolik za to muzu dostat ??
DSC_1548_.JPG
tak vrak PSka jsem uspesne prodal a koupil zase PSko
26 bře 2012, 18:04
Tak to gratuluju ke znovunavrácení k PSku
Pochlub se stavem svého stroje.
27 bře 2012, 09:04
Ono je těžké o tomto stroji diskutovat. Po zimě, kterou PSko strávilo v nevytápěné garáži jsem přišel otočil klíčkem a motor napoprvé naskočil. A to jsem ani baterku nevyndal či nedobil. Prostě paráda. Myslím že tento stav je lepší než abychom tu vedli sáhodlouhé diskuse co dělat aby motor vůbec naskočil, jak nahřát svíčku, nebo stříknout petrolej pod svíčku a podobné zaručené recepty, jaké vedou majitelé nejmenovaných strojů
27 bře 2012, 09:17
Carosek budes znovu dávať štít?