Diskuze o skútrech většího objemu.
29 říj 2010, 19:36
Tez si myslim
Jak rikaji US, objem nicim nenahradis
05 lis 2010, 22:21
V ŘJ to není, mám známého co jezdil taky na PSi a ladil. na řj nesahal
08 lis 2010, 14:22
Zdravim, co říkáte tomuhle PSi:
http://www.motocentrumolomouc.cz/skutr/10571-honda-ps-125iPotřebuji něco spolehlivého do města, najedu tak 2-3000 za rok.
08 lis 2010, 14:47
teď mají v MB psko s 20km za 55000kč tuším. a je nový
13 lis 2010, 08:17
Možná se to zde již řešilo, ale nenašel jsem. Když úpně uvolním plyn a odpojí spojka tak mi 2-3x "praskne" ve výfuku, ale není to klasické střelení. Objevilo se to někdy kolem 19-ti tis. Po výměně svíčky při 19500km to úpně zmizelo a nyní po dalších 1800km se to zase začalo vracet. Svíčka je dle doporučení Hondy NGK CR9EH-9. I když jsem svíčku vyndal a vyčistil tak to nemělo vliv. Máte někdo stejný problém?
13 lis 2010, 10:40
zbyňák: Můžeš být v klidu. U SH 150i to dělá taky a už se to řešilo ve vlákně o SHáčkách. Dělá to všem. Motory jsou téměř stejný jak u SK tak u PS. Byl i vznešen dotaz v Hondě a prý to není žádný problém. Klidně jezdi dál
13 lis 2010, 16:45
tady jde i o to, proč a kdy to začne, případně co to má za důvod. Jestli jsem pochopil tak zbyňák ten problém neměl a dnes se objevil, nevím jak to je u shček. ale kupříkladu po 13000km u mého PSka nic podobného nepozoruji. A ano potvrzuji stejné motory u SH i PS
13 lis 2010, 21:07
Tome: příčinu jsem nezkoumal
prostě jsem to vzal jako fakt, ale pokud to někomu hodně vrtá hlavou, tak doporučuji vznést písemný dotaz do Hondy, poř. se zeptat v aut. servisu.
13 lis 2010, 22:07
Právě jak píše Tom tak do určité doby nic, kolem těch 19-ti tis. to začalo a po výměně svíčky to nějakou dobu nebylo. A nyní se to opět objevilo. Myslel jsem si zda-li to nesignalizuje nějaký problém se svíčkou, proto jsem ji vyčistil a to nemělo vliv. Ale pokud se to objevuje u SH-ček a je to "normální" tak pak by to mělo být u PS-ek taky normální. V pondělí pojedu kolem MCH ve Stašnicích tak se tam pozeptám a dám vědět co mi řekli tam.
14 lis 2010, 13:50
kdyby to dělalo od začátku neřeknu ani popel
15 lis 2010, 21:21
Tak na můj dotaz na to "prskání" jsem se dozvěděl, že to je u těchto skůtrů normální a když jsem oponoval, že si myslím, že to tam dříve nebylo, tak mi mechanik řekl, že jsem si toho v provozu spíš nevšiml.
Ať normálně v klidu jezdím, že se to určitě nebude zhoršovat.
15 lis 2010, 21:40
Já si myslím, že si to ty si myslíš správně. V mém případě to "neprskalo" řekněme do 10 tis., tak asi zajetý skútr a pak to prská, resp. 2x si to žbleptne do výfuku. To samé dělali i oba Burgmani 125 co jsem měl. Jinak v příručce je i svíčka Denso - teplá/studená, resp. pro pomalou a nebo pro trvalou jízdu při vyšších otáčkách. Trochu se to může zlepšit. Ale z mého pohledu to vážně nemá cenu řešit.
18 lis 2010, 10:07
to novaka: nebudu řešit a budu jezdit
svíčku nechám jaká je
02 led 2011, 23:31
Zdravím všechny. Po "slepé odbočce s Beverly 500 a real motorce" jsem se vrátil k PSku a moc si ho užívám - obratnost, spotřeba, rovná podlaha, atd. I teď na přelomu roku sem tam vyjedu do města, ale v zatáčkách na kostkách nic moc. Začal mne ale trápit jeden problém a to, že se mi zdá, jakoby mne při jízdě někdo držel za kufr a zpomaloval. I při manipulaci bez motoru na místě se mi zdá, že skůtr je"jakoby těžší". Byl jsem na Jarově u Hondy, na stojanu se to technikovi zdálo normální (otáčení kol) a na jízdu si netroufal
Vzduchový filtr mám vyměněný, z bubnu se neozývá žádný zvuk "nevráceného obložení brzdy". Zajedu s tím asi do SCOOTERLANDu, ale pokud by vás něco napadlo, co by to mohlo být za závadu, uvítám vaše příspěvky.