8000km: servis v hondě na 3 hodiny, u všeho jsem byl a na další už mám tolik informací že by byla ostuda platit v servisu. olej, filtry vyprané, variátor vyčištěný, viděl jsem vše, ke všemu dostal výklad, co jak dlouho vydrží, kde se to začne projevovat, při rozborce variátoru, kde se začnou ojíždět válečky, kde co očistit a kde zase namazat. Prostě odjezd s parádním pocitem, a při těch cenách, prý svíčku mění preventivně na deseti, tak jsem si jí koupil už teď, za bratru 200kč, původní mám do rezervy.
Jinak po 8000km se neprojevuje nijaká unava techniky, jezdí to pořád stejně, péči to dostává myslím víc než slušnou, spotřeba také pořád stejná, olej neuniká ani nežere, svítí to, bliká to, jezdí to. zadní guma podle předpovědi by mohla vydržet necelých 20tkm. Takže spokojenost
