Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda PS125i

27 kvě 2010, 14:02

tenkrát jsi psal něco o poškrábaném laku od deky, ale nevzpomínám na detaily

Re: Honda PS125i

27 kvě 2010, 14:03

Doporučuji http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... ign=41_295

Re: Honda PS125i

27 kvě 2010, 20:08

_Tom_ : Jestli tomu dobře rozumím tak Bahňák používá originál autodržák který je dodávaný k GPSce,pouze tu přícucku na okno která má na druhé straně kuličku aby se GPSka dala natáčet nepoužívá.

Re: Honda PS125i

27 kvě 2010, 20:42

Tom: Deka musí být podle návodu podlepena na určitých místech průhlednou folií.Já se na to vykačlal a dal jsem tam jen dva kousky z osmi které k tomu byly. Naštěstí šla odřeninka rozleštit a pak už jsem to podlepil.Když jí nandavám teď tak ještě přetáhnu kapotu skůtra v místech dotyku potravinářskou folií.Koupil jsem si jí celou roli :mrgreen:
Nicméně i kdyby deka poškodila lak neodvratně tak bych jí stejně na skůtru měl. je vážně dobrá.

Kokeš: Čau :D nepoužívám autodržák ale originál držák Pro Nuvi od RAM.

lepší fotku toho držáku nemám :(
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda PS125i

27 kvě 2010, 21:01

Ahoj to byla odpověď pro Toma,nevěděl jsem že máš uni držák,ale s auto by to mělo fungovat taky.

Re: Honda PS125i

27 kvě 2010, 21:18

120e za deku na majesty je moc...a chodím od maja/ tento rok od júna bo prší/ do septembra...asi ju nevyužijem :mrgreen:edit: dr. snake vyjadřuj se prosím k tématu. Ve vláknu Honda PS 125i asi nikdo nebude hledat a ani nikoho nebude zajímat kolik stojí deka na Yamahu Majesty. Po SZ je toto další upozornění. Díky Wictor

Re: Honda PS125i

28 kvě 2010, 11:03

RAM system uchyceni doporucuji, je sice drazsi,ale funguje dokonale.

Re: Honda PS125i

28 kvě 2010, 12:36

Bahnak: Dekuji moc za rady ohledne deky. Vypada dobre. Ve Francii jsem videl varianty, kde cela predni maska byla z kuze, nebo kozenky (tudiz neodirala plasty) a na to navazovala deka. Zel jsem nikde nic podobneho nevyguglil. Jedu tam za par dni, tak to zkusim prozkoumat a kdyz nic nenajdu, pujdu do te tvoji:-)
Jinak mas prima fotky!
Ad. RAM. je to opravdu dobrý systém. Ale dovozce do čr na to dost kašle a na díky se čeká....

Re: Honda PS125i

11 čer 2010, 19:12

Tak zase přibyl nějaký ten kilometr na PS a mohu upřesnit své poznatky.Pomalu se začíná blížit druhá "garance" a motor začíná být celkem usazený a zajetý. Poněkud se rozchodily dokonce i zadní tlumiče a tak se na PS dá docela i chvíli sedět :D Zatím nejdelší cestu jsem absolvoval po Krušných horách podél hranice a v jednom dni jsem dal 428 km!! Při stavu mých zad je celkem s podivem, že jsem z toho večer slezl celkem v pohodě a ani jsem nemusel odjet do lázní.
Posez mi vyhovuje a i když není mnoho prostoru pro změnu pozice tak je základní od Hondy docela vymyšlený a sedět se na tom dá vážně až překvapivě dlouho bez větších problémů.Při poslední cestě kterou jsem musel absolvovat po dálnici asi 100km se bez větších problémů dala udržet rychlost mezi 85-95 km/h. Max. rychlost ukázalo GPS 106km/h přičemž ten magor tachometr ukazoval skoro 130 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Trvalou spotřebu mám 3.4 a při plném zatížení ve dvou včetně narvaného kufru 3.6. Nutno ale podotknou že jezdím "co to dá" a furt!:lol: Žádná závada se neprojevila a pár volovin přežívám. Jedná se hlavně o klepání kufru (mlátí víko a stačilo by nebýt líný a vlepit tam nějakou gumu) a mlácení páček na nerovnostech (s tím se toho moc nedělat nedá).
Takže si na skůtr pomalu zvykám a asi ho prodávat nebudu. Jedinou skutečnou výtku mám opravdu jen k těm debilním brzdám se kterými jsem se sice naučil žít ale výrazně omezují jízdní možnosti skůtru !
V nejbližší době budu dělat druhou garanci a tak vše pečlivě nafotím a popíši postup pro případ, že by se do těch ventilů apod. chtěl někdo taky hrabat sám :mrgreen:
Uvidíme se na šňůře

Re: Honda PS125i

12 čer 2010, 07:24

Myslím, že ses rozhodl dobře - neprodávat to. Já bych prodal Hondu jen pokud bych kupoval jinou Hondu :D

Re: Honda PS125i

12 čer 2010, 11:08

zase netreba glorifikovať
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 01:35, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda PS125i

12 čer 2010, 18:50

Jako by tu byl někdo tak trochu pesimista :lol: . Navíc já netvrdil, že Honda je nejlepší (jasně že je) - takže žádná glorifikace. Psal jsem jen, co bych udělal já. Tedy svůj osobní názor :lol: . Pokud má někdo jiný názor, taktéž podložený zkušenostmi, tak jej uvítám.
P.S.: Sorry za OT, ale musel jsem

Re: Honda PS125i

17 čer 2010, 19:40

Takže plním slib a tady máte postup na seřízení ventilů u PS:
Omlouvám se za kvalitu fotek z telefonu ale pro názornost by to mělo stačit.
A jestli se Vám to nelíbí, tak si to vyfoťte sami :mrgreen: :mrgreen:

HONDA PS 125i SEŘÍZENÍ -VENTILY

Snažte se pracovat na čisté podlaze nebo si ke skůtru připravte nějaký čistý papír na odkládání součástek.
Jako nářadí Vám bude stačit nástrčková 8, 10, 17 mm, křížový šroubovák, plochý šroubovák, spárové měrky,atp-

Nejprve povolte všech šest šroubů pod sedačkou a v předu u závěsů sedla šroub držící čelo. Celé sedlo i s úložným prostorem dáte někam bokem aby nepřekáželo.

Obrázek

Obrázek

Potom vyndáte přední podsedlový plast. Drží uprostřed na šroubu a dva šrouby jsou nahoře po stranách.Po odstranění šroubů ho normálně vyndáte ze závěsů.

Obrázek

Vyndáte kryt baterie. Drží na jednom šroubu a po stranách má dvě západky které vypáčíte.
Vyšroubujete dva šrouby bočních plastů, plasty vpředu rozpojíte (zámek je zevnitř uprostřed) a plasty vytáhnete ze zámků.
Tím vznikne prostor kterým se dostanete k motoru.

Obrázek

Stáhnete spony ze dvou hadic hlavy a hadice stáhnete.
Povolíte dva šrouby hlavy a hlavu sundáte. Pozor na těsnění a gufera šroubů !

Obrázek

Obrázek

Povolíte levou stranu plastu co kryje spodek skůtru.Drží na krajích na dvou šroubech, jednom šroubu za stupačkou a v prostředku má zámek. Povolte šroubky a tlakem dopředu vysuňte plast ze zámku.
Vzadu pod plastem povolte dva šrouby držící víko ventilátoru a víko dejte stranou.

Pod víkem je větrák s matkou na kterou nasadíte klíč a budete točit proti směru hodinových ručiček tak dlouho až budou rysky rozvodového kola souběžně s hranou hlavy. To je HÚ a oba ventily by měly být volné.

Obrázek

Obrázek

Nyní seřídíme spárovými měrkami vůli ventilů. Sací je 0.16 (to je ten horní :mrgreen: ) a výfukový 0.25
Seřizuje se to tak, že se povolí matka dříku na vahadle, jeho otáčením se vůle vymezí a pak se zase matka utáhne.

Obrázek

Po seřízení protočíme několikrát za matku motor (pořád proti směru HR!), nastavíme opět rysky na HÚ (horní úvrať) a vůle zkontrolujeme.

Obrázek

Obrázek

No a pak to prakticky zase poskládáte všechno zpátky, nebudete utahovat nic jako blázni aby jste to nestrhli a když na tom něco zmrvíte, tak si na mě nestěžujte. Je to rukama :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Honda PS125i

17 čer 2010, 19:56

Tak tomu říkám pěkná práce - návod jak má být

Re: Honda PS125i

17 čer 2010, 20:12

Díky za návod. Moc dobrá práce. Ještě blbá otázka... Není v těch hadicích voda? Je potřeba vypustit chladící okruh?
V motoru jsem se ještě nehrabal :oops:
Odeslat odpověď