Zase pár postřehů z praxe na PS 125i.
Tak jsem po pár dnech vyrazil na PS a protože jsem se potřeboval dostat na chatu tak dneska přibylo asi 250 km.
tak další pomluvy
Plexi: je dost do modra a vynikne to hlavně když není úplně čisté. Vidět přes něj ale je a svoji funkci plní na výbornou.Takže mu ten modrej nádech odpustím.
Brzdy: Škoda slov. Přiletím do vinglu a brzdím pochopitelně oběma páčkama. Těsně před zatáčkou pouštím přední tak jako na všech ostatních motorkách aby se odlehčila vidlice a srovnala se před sklopením a přitom ještě dobržďuji zadní. Výsledek? Páčka přední brzdy rachtá úplně volná v závěsu, přední brzda vesele brzdí bez náznaku odbrždění a já z toho na poslední chvíli visím jak Apač z koně aby to zahlo.Děs !!!
Spotřeba skůtru se ustálila na hodnotě 3.2l. Nic moc
Maximální rychlost:
váha oblečeného jezdce 95kg. Měřeno na bývalém zkušebním úseku UVMV. teplota 14.5 stupňů pro vyloučení působení větru několik jízd v obou směrech.
Výsledek: nejmenší naměřená rychlost 85km/h
největší naměřená rychlost 104 km/h (rychloměr ukazoval 120km !)
Skůtru vyhovuje rychlost tak kolem 70-85 km/h přičemž tachometr optimisticky ukazuje 85-100km/h
Geometrie sezení na skůtru je celkem slušná i když moc možností ke změně polohy jezdci neposkytuje (přesněji řečeno neposkytuje žádnou!)
Ani po 250 km na jeden zátah mě nebolela zadnice ale bolely mě (a hodně) záda. Pérování skůtru je skutečně strašné. Přední vidlice by ještě ušla ale zadní pérování...????
Skůtr startuje za všech podmínek na první kompresi tak jak je to u kvalitních stříkaček zvykem.
Již se téměř zdařilo vychytat různé výrobní rezonance a zbývá pouze víko kufru které dělá na volnoběh větší kravál než motor a ten zase dělá strašný kravál při akceleraci. I při jízdě je PS výrazně hlučnější než Lead a dost mi to vadí.
Těžiště které je pocitově (a zřejmě i skutečně) výrazně výš než u Leada je nepříjemné při manipulaci na místě a při zatáčkách s minimálním poloměrem.Ve spojení s debilním CBS je to na štěruplných silnicích při otáčení do protisměru opravdu laskomina.Dotočíte do štěrku a když si potřebujete dobrzdit skůtra v plným rejdu tak Vám CBS zablokuje přední kolo.
Jinak ale PS sedí v zatáčkách dobře.
Když jsem se teď večer vracel tak jsem ještě zjistil že nic nevidím. Ne že by PS nesvítil ale svítil někam na letadla. Nicméně musím pochválit techniky v Hondě. Seřízení u pumpy zabralo asi minutu. Dobře vyřešený. Příjemný je větší ůložný prostor pod sedlem. Nacpal jsem tam všechno včetně zrcadlovky a jel s prázdným kufrem.
Jinak vše bez problémů a závad. Jediná chybka která se vloudila bylo to, že jsem se oblékl (lehce) jako na motorku a nejel jen v bundě a džínách. V motorkářským kompletu jsem byl zpocenej jak vrata od chlíva. Pod tou dekou bylo asi 50 a nahoře ani vánek. Zpocený ruce v rukavicích atd. Bejval bych to odjel v šusťákovce
Takže PS funguje naprosto bez závad ale že bych z něj nějak padal na záda to tedy ani náhodou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.