Dnes o poznání větší zima, tak nakonec necelých 50km po okolí. Nové poznatky nebo upřesnění
Kufr podle mě elegantní, designově jak ušitý na míru, ještě že jsem se nechal přesvědčit a nechat ho ve standart výbavě místo drobné slevičky.
Otevírání by opravdu mohlo mít nějaký výstupek nebo špuntík. Otočím klíčkem do "open", zde ho nechám a tahám jakoby za něj, protože není nic zaco bych mohl vzít a oddálit plast který drží víko kufru. Ale na druhou stranu podle mě netřeba nijak velké síly pro otevření, takže zlomení klíče se nebojím. Zavření a nebo následné sundání celého kufru dle mě bez jakýchkoliv potíží a na pěkně vypadající plotnu, která je zároveň součástí zadních madel šikovně vymyšlené odendání a nasazaní kufru. Vteřina práce a v obou případech skútr vypadá líbivě.
Startování bez problémů na škrtnutí chytne. Volnoběh jakoby před úplném zastavením ještě vteřinu, dvě držel. Při volnoběhu po přesedlání z jawy a babetty mám trochu zvyk nebo snahu udržovat plynem otáčky trochu víš než je nastaveno jakoby s obavou, že motor chcípne. Ale to je otázka zvyku.
Přístroje přehledné, kontrolky blinkrů dostatečně vidět, vypínání blinkrů pouhým stiskem se mi moc líbí, klakson jsem zkusil jen v garáži, dálkové jsem ještě nepoužil, ve tmě zatím žádná cesta tak nemůžu soudit jak to svítí. O nelogice s rozsvěcením hlavního světla při startování jsem psal, ještě jsem nezkoumal co je za žárovku vepředu, snad to není něco jako v leadu.
Za deního světla jsem změnil názor na šedá plast kolem řidítek, dnes už je mi jedno jestli je šedý nebo černý. Háček na tašky jsem nepoužil ale podle mě zároveň s rovnou podlahou bude praktičtější než tunel. Stojan má můj obdiv, opriti motorkám, které jsem měl vyvážení při stavění na stojan paráda. Hravě zvládne i holka. Takže po bočním zatím nikterak netoužím.
Posez pohodlný, ale nebudu předbíhat zatím najeto v kuse 100km tak nevím jestli mám nějak hodnotit, byl jsem vyplašený ze spousty jiných věcí, přecejen než se s tím spojím víc. Tankování jasně u stojanu ukázalo, že jsem zelenáč. Cmrndal jsem to tam snad deset minut. Zarážka a zároveň max ryska je tak šikovně že to jinak než po drtkách tankovat nejde, pořád jsem kontroloval jestli u není plno, další tankování zkusím s pistolí víc zpříma a počkám na cvaknutí. Pokud bych přehnal moc místa už k hrdlo není, ale šikovný rantl zabrání rozlití přebytku po celém plastu. Zatím bez kapky vedle.
Pod sedlem helma, řetěz, rukavice, peněženka, místa podle mš tak akorát.
První kilometry jsem zatím jezdil opatrně, tak kolem třetiny plynu myslím, rychlosti 40-55, z kopečka 60km/h. do kopce bez velkého přidávání. Postupně se na tom usazuji víc a víc. Jezdím bez plexi v zimní bundě, takže nějaká velká zima mě nepřekvapila, ale zase nebudu hodnotit, když jsem s žádným plégem nejel. Zima na kolena mi oproti motorce nebyla, zato stehna jsem dnes po 50km dost cítil. U nás odpoledne 5st nad nulou.
A detailíky, kterých jsem si všimnul a mohli by jste mi pomoct v utvrzení že je to funkce. Když je motor studený, nastartuji a zadní kolo se pomalu otáčí, když jsem udělal to samé po jízdě, zadní kolo již stálo a musel jsem víc přidat abych ho roztočil. A snad poslední věc, při vypínání motoru po cestě jsem zaslechl takové cvaknutí od motoru?, variátoru? nevím možná jsem po té zimě i trochu blouznil
Jsem se ale rozepsal
Za čerstva píšu pocity