Honda PS125i

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda PS125i

Příspěvekod _Tom_ » 02 bře 2010, 14:32

ba ne chybí mi ještě plégo 8)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PS125i

Příspěvekod Bahnak » 02 bře 2010, 14:36

Jaký budeš kupovat? Mě se to mý nelíbí ale funguje skvěle. Jsi jak v autě :D
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Honda PS125i

Příspěvekod _Tom_ » 02 bře 2010, 14:51

zatím jsem viděl pouze to tvoje, a pak opravdu na vteřinu to od hondy a dál nevím co se nabízí
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PS125i

Příspěvekod Bahnak » 02 bře 2010, 14:55

To originál od hondy sice nevypadá nejhůř ale má (prý) výraznou vadu v dešti kdy Ti z chráničů rukou stříká voda do klína.
Ale to nemám ze své zkušenosti. jen jsem to četl na zahraničních webech.
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Honda PS125i

Příspěvekod crhy » 02 bře 2010, 16:50

2 Tom: No já nevím na jakym trakaři sixteenu jsi jel, 8) když já osobně dával pružiny ze střední tuhosti ještě na tužší, neboť mi to přišlo příliš měkké :wink:

Ale budiž, na psku jsem nejel a proto nemohu srovnávat.
To tetování bych tam nechal, nevypadá to zle.
Celkově mi nyní přijde Psko velice hezké, vypadá s tím kufrem atd...celkově praktičtější než PCX. :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda PS125i

Příspěvekod _Tom_ » 02 bře 2010, 23:16

s podvozkem jsem to myslel tak, že když jsem porovnal PS a sixteen tak jsem došel pocitově k velice podobnému závěru. Takže pro mě se obě moto chovají na stejné cestě kolem prodejny shodný. Až dnes jsem zjistil že i na PSku je podvozek na středu nastavení, takže i já mám možnost buď měkčí nebo tužší variantu. Takže pro mě a můj zadek je to v pohodě. S přenastavením u PSka ještě počkám na vícero kiometrů. Podle mě ani jeden není trakař, nebo jinak oba se chovají velice podobně na kostkách a jarních nerovnostech

Možná dobrý poznatek pro wictora, který tuším uvažoval i mezi těmito modely. Tím sám pro sebe uzavřu pochybnosti o kvalitě podvozků komkrétně k PSku, kdy zde bylo pár negativ. Pro tu srandu jsem si prohodil skutr s tátou, který jezdí už nějaký rok na kentoy a taky to není na zadek žádné křeslo. Oproti sixteenu a PSku má daný číňan podstatně měkčí předek. To vše vyzkoušeno v jeden den, takže pro mě je to hawk.
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PS125i

Příspěvekod Bahnak » 02 bře 2010, 23:37

Je to trakař! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Honda PS125i

Příspěvekod _Tom_ » 02 bře 2010, 23:44

Dnes o poznání větší zima, tak nakonec necelých 50km po okolí. Nové poznatky nebo upřesnění

Kufr podle mě elegantní, designově jak ušitý na míru, ještě že jsem se nechal přesvědčit a nechat ho ve standart výbavě místo drobné slevičky.
Otevírání by opravdu mohlo mít nějaký výstupek nebo špuntík. Otočím klíčkem do "open", zde ho nechám a tahám jakoby za něj, protože není nic zaco bych mohl vzít a oddálit plast který drží víko kufru. Ale na druhou stranu podle mě netřeba nijak velké síly pro otevření, takže zlomení klíče se nebojím. Zavření a nebo následné sundání celého kufru dle mě bez jakýchkoliv potíží a na pěkně vypadající plotnu, která je zároveň součástí zadních madel šikovně vymyšlené odendání a nasazaní kufru. Vteřina práce a v obou případech skútr vypadá líbivě.

Startování bez problémů na škrtnutí chytne. Volnoběh jakoby před úplném zastavením ještě vteřinu, dvě držel. Při volnoběhu po přesedlání z jawy a babetty mám trochu zvyk nebo snahu udržovat plynem otáčky trochu víš než je nastaveno jakoby s obavou, že motor chcípne. Ale to je otázka zvyku.

Přístroje přehledné, kontrolky blinkrů dostatečně vidět, vypínání blinkrů pouhým stiskem se mi moc líbí, klakson jsem zkusil jen v garáži, dálkové jsem ještě nepoužil, ve tmě zatím žádná cesta tak nemůžu soudit jak to svítí. O nelogice s rozsvěcením hlavního světla při startování jsem psal, ještě jsem nezkoumal co je za žárovku vepředu, snad to není něco jako v leadu.

Za deního světla jsem změnil názor na šedá plast kolem řidítek, dnes už je mi jedno jestli je šedý nebo černý. Háček na tašky jsem nepoužil ale podle mě zároveň s rovnou podlahou bude praktičtější než tunel. Stojan má můj obdiv, opriti motorkám, které jsem měl vyvážení při stavění na stojan paráda. Hravě zvládne i holka. Takže po bočním zatím nikterak netoužím.

Posez pohodlný, ale nebudu předbíhat zatím najeto v kuse 100km tak nevím jestli mám nějak hodnotit, byl jsem vyplašený ze spousty jiných věcí, přecejen než se s tím spojím víc. Tankování jasně u stojanu ukázalo, že jsem zelenáč. Cmrndal jsem to tam snad deset minut. Zarážka a zároveň max ryska je tak šikovně že to jinak než po drtkách tankovat nejde, pořád jsem kontroloval jestli u není plno, další tankování zkusím s pistolí víc zpříma a počkám na cvaknutí. Pokud bych přehnal moc místa už k hrdlo není, ale šikovný rantl zabrání rozlití přebytku po celém plastu. Zatím bez kapky vedle.

Pod sedlem helma, řetěz, rukavice, peněženka, místa podle mš tak akorát.

První kilometry jsem zatím jezdil opatrně, tak kolem třetiny plynu myslím, rychlosti 40-55, z kopečka 60km/h. do kopce bez velkého přidávání. Postupně se na tom usazuji víc a víc. Jezdím bez plexi v zimní bundě, takže nějaká velká zima mě nepřekvapila, ale zase nebudu hodnotit, když jsem s žádným plégem nejel. Zima na kolena mi oproti motorce nebyla, zato stehna jsem dnes po 50km dost cítil. U nás odpoledne 5st nad nulou.

A detailíky, kterých jsem si všimnul a mohli by jste mi pomoct v utvrzení že je to funkce. Když je motor studený, nastartuji a zadní kolo se pomalu otáčí, když jsem udělal to samé po jízdě, zadní kolo již stálo a musel jsem víc přidat abych ho roztočil. A snad poslední věc, při vypínání motoru po cestě jsem zaslechl takové cvaknutí od motoru?, variátoru? nevím možná jsem po té zimě i trochu blouznil :)

Jsem se ale rozepsal :D Za čerstva píšu pocity ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PS125i

Příspěvekod janon » 03 bře 2010, 14:46

Co mate porad, s tim automatickym rozsvicenim svetel, mne to prijde absolutne v poho?
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda PS125i

Příspěvekod _Tom_ » 03 bře 2010, 15:01

Je fakt že na autě mám naprosto stejné chování světel
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PS125i

Příspěvekod janon » 03 bře 2010, 15:45

Zajima mne, v cem konkretne to vadi? Ja v tom spis, vidim pozitiva.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda PS125i

Příspěvekod zbyňák » 03 bře 2010, 17:38

to janon: Když jsem se učil jezdit, tak mi táta a později i v autoškole učili, že mám po nastartování cca 12-15 sec nesvítit. Protože startováním je el.okruh dost zatížený a je lepší nechat ho dáchnout. Materiály a technologie jsou dneska už jinde, ale přesto to dodneška dodržuji u všeho s čím jezdím. A na PS-ku mi je proti srsti, že když máš klíček v poloze startovat tak svítíš a mně to ani při startování nezhasne, takže ta zátěž na baterku je zbytečně větší než by nutně měla být. Zase prostě nikdy nezapomeneš svítit, takže pravda nejlepší by asi bylo mít zpožďovač na světla. To je to co vadí mně.

to TOM a Bahňák: máme na PS-ku tento štít a chrániče rukou

PS_ko_defl.jpg


na vítr a chlad dobrý, ale při dešti to co zachytí ty chrániče na ruce tak začne po chvíli stékat na hřbet ruky a rukavici pokud nemáš nepromokavou to promočí. Do klína mi to neteklo jak píše bahňák.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Silverwing 600 - 120000 (80000). Spotřeba 4,57l.
Uživatelský avatar
zbyňák

250+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 464
Registrován: 09 kvě 2008, 11:26
Bydliště: Praha 5 - Slivenec, +420 777 237 439
Skútr / moto: Silverwing 600

Re: Honda PS125i

Příspěvekod láďa » 03 bře 2010, 17:54

-tom-: to že se ti při nastartování lehce pootáčí zadní kolo je normální,motor je studenej takže sytič přidá otáčky.ale nemusíš se bát že kdyby jsi nastartoval bez stojanu,tak že to začne popojíždět :D ,při ohřátém motoru už to samozřejmně nedělá.to cvakání při chcípnutí nevím čím je,ale dělá mi to taky :)
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: Honda PS125i

Příspěvekod crhy » 03 bře 2010, 17:57

2 zbyňák: to je hnus to origoplégo, je pravda, že se v suzuki na sixteena taky moc nepředvedli. Dávám suzuki i hondě palec dolu. :mrgreen:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda PS125i

Příspěvekod Gullwing » 03 bře 2010, 19:12

zbyňák píše:to janon: Když jsem se učil jezdit, tak mi táta a později i v autoškole učili, že mám po nastartování cca 12-15 sec nesvítit. Protože startováním je el.okruh dost zatížený a je lepší nechat ho dáchnout. Materiály a technologie jsou dneska už jinde, ale přesto to dodneška dodržuji u všeho s čím jezdím. A na PS-ku mi je proti srsti, že když máš klíček v poloze startovat tak svítíš a mně to ani při startování nezhasne, takže ta zátěž na baterku je zbytečně větší než by nutně měla být. Zase prostě nikdy nezapomeneš svítit, takže pravda nejlepší by asi bylo mít zpožďovač na světla. To je to co vadí mně.

to TOM a Bahňák: máme na PS-ku tento štít a chrániče rukou

PS_ko_defl.jpg


na vítr a chlad dobrý, ale při dešti to co zachytí ty chrániče na ruce tak začne po chvíli stékat na hřbet ruky a rukavici pokud nemáš nepromokavou to promočí. Do klína mi to neteklo jak píše bahňák.

Tak to se mi také moc nelíbí,.. Měl jsem na Leadovi Plexi Puig. Né, že by to byl nějakej šlágr, ale funkčně fakt dobrý.
Moc pěkný kryty páček mají tady:
http://www.mefo.cz/shop.php?tbl=acerbis ... bez_vyztuh
typ: Chrániče páček DUAL ROAD černé
Ale ta cena :cry:
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků