Tom. Zbynak:
Já jsem žil v domění, že jsem vysvětloval proč mám PS. Ale možná se mýlím. Takže:
Měl jsem PS v garáži ještě předtím, než jsem udělal tu zkušenost s brzdami. Leada na kterém jsem jezdil na mě vyloudil kamarád a já využil možnosti koupit nové PS za opravdu výhodnou cenu . Nijak jsem nad tím nespekuloval protože s Leadem jsem byl naprosto spokojen a předpokládal jsem, že PS bude minimálně tak dobré jako ten prcek.
Zatím nemohu říct jestli je PS dobrý nebo horší skůtr.Najel jsem na něm asi 160km. První postřehy jsem napsal a další až zase něco najedu.Protože mám k dispozici stále ještě Leada tak jezdím v současném počasí na něm. Brzdy na PS jsou prostě na sněhu a náledí vyloženě nebezpečné a můžete si tu pánové říkat co chcete! To je prostě pro mne fakt který nezměníte.
Spojit bez možnosti regulace zadní bubnovou brzdu s pumpou předního kotouče mohl opravdu jen blb který v zimě nikdy nejezdil. Kromě toho je celý systém nebezpečný nesmysl a pokud někdo nedokáže z autoškoly ovládat plynovou rukojeť a páčku přední brzdy současně tak nechápu jak mohl dostat řidičák. Prostě systém brzd na PS je nebezpečný a na tom trvám!
Takže asi tolik k vysvětlení proč jsem koupil PS. Kromě toho předpokládám, že budu i s PS spokojen. Jen bude potřeby vychytat několik drobností. Co se týče brzd tak do nich nechci do první garance sahat. Potom to budu nějak řešit.