zbyňák: jsem rád, že se tu našel někdo, kdo je schopen rozumné diskuse o tomhle problému. Tvůj poznatek s nastavením páček mě zajímá a zkusím ho ověřit v praxi. Při nastavení podle dílenského manuálu (tzn. vůle pomocného lanovodu 0-1mm) je zpoždění přední brzdy minimální a její brzdný účinek proti zadnímu bubnu podstatně progresivnější. Zrovna tak se chová i úplně nový, nejetý skůtr s továrním nastavením.
Nemyslím že jediným řešením je prodej skůtru. Skůtr jsem ještě neměl možnost otestovat ale věřím, že je to jinak kvalitní výrobek.
Dokonce si myslím, že naprostá většina uživatelů se nikdy nedostane do takové krizové situace kdy je systém vyloženě nebezpečný.
Zbytek uživatelů si prostě systém vyřadí až se tady domluvíme (a pochybuji že nám poradí Honda) jak jde jednoduše a bezpečně "CBS" vyřadit.
Já ale vím o řadě situací kdy by mi byl tenhle systém doslova životu nebezpečný.
Jinak co se týče mých "pádů" z PS na ledě tak jde o malé nedorozumění. Já jsem psal že jsem skůtra třikrát zahodil. Nespadl jsem s ním. Jen jsem ho prostě neudržel na nohou při smyku předního kola, byl jsem nucen ho nechat padnout a dojel jsem ho "po svých"
Na to abych sebou mlátil během 10 minut třikrát o silnici už nemám léta.
Co se týče autoškol jsi mě ale nepřesvědčil. Prostě někdo, kdo dostane řidičský průkaz na motorku musí přeci umět brzdit. To je proboha to nejzákladnější !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokud neovládá brždění oběma brzdami, nemá skutečně na silnici co pohledávat a autoškola která takto "vycvičeného řidiče" pustí do provozu by měla být okamžitě zrušena !!
Na tom trvám a předpokládám, že každý soudný člověk mi dá za pravdu. Motocyklista který neumí zabrzdit nesmí do provozu !!!!