Diskuze o skútrech většího objemu.
04 dub 2015, 12:13
Darius14 píše:Soviet mám obyčajnú plachtu s Louisa tuším za 15e a dobre slúži cez leto som ho mal každý deň vonku zakrytý tou plachtou.
No ja som nakoniec siahol po
Buse Outdoor II podla recenzii. Akurat pred sviatkami mi prisla, tak musim otestovat este ked budem naspat pri skutry.
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... iewProduct
04 dub 2015, 12:26
Vyzerá velmi kvalitne tá plachta a hlavne má aj odvetrávanie v hornej časti čo je tiež dôležité.Stačila velikosť M?
04 dub 2015, 13:39
Bral som velkost L na zaklade tohto postu a rozmerov danej Oxford plachty M 229 x 99 x 125 cm -
post254773.html?hilit=plachta#p254773 . Otestujem ju az buduci tyzden, kedze momentalne som mimo.
07 dub 2015, 11:21
zdravim, vim ze do pcx patri olej 10w40 enbo 10w30... ale resil to nekdo dal? syntetika? polosyntetika? nebo mineral? znacka? ma smysl to resit, nebo tam nalit proste co nejlevnejsi 10w.. ?
dale se chci zeptat kdyz uz tu tak cmaram... kdyz chci teoreticky zvednout maximalku na ukor akcelerace (jednou mesicne jezdim na letiste po dalnici 300km v kuse) mel bych do variatoru dat tezsi valecky je to tak? jak tezke jsou valecky ve variatoru ted? na zahranicnich forech jsem vycetl 15g nebo 18g (v zavislosti na trhu)
07 dub 2015, 11:27
Nejsem uplne znalec, ale mam za to, ze 10W je oznaceni pro polosyntetiku. Syntetika myslim 0W,5W a mineral vyssi cisla...
07 dub 2015, 14:52
Ja som tam dával 10W 40 syntetický a keď sa skončí povinná garancia je ho dobre dávať potom stále.Je tu o olejoch samostatná téma.Spotreba bola od výmeny po výmenu 0,00 nič,ale keď som robil Chorvátsko tak to kleslo o 2mm ale aj tak nič.Honda PCX nežerie olej ina nervy že nejde rýchlejšie
08 dub 2015, 10:43
Ahoj mě tam v Hondě v Plzni dávají na doporučení Motul Scooter Power 4T 5W40 je sice trošku dražší ale je to asi to nejlepší co tam můžeš dát. A vzhledem k tomu že se jedná o litr oleje tak ta cena tak zásadní není a vrátí se ti v dlouhé životnosti motoru...
08 dub 2015, 16:46
Nedal bych na doporučení, ale na to, co je černý na bílým v manuálu, já tam mám 10W40, případně na nižší a záporné teploty 10W30. Takže bych v tom neviděl ani tak doporučení, jako spíš že od té značky berou, nebo mají třeba stovku na týhle lahvi navíc. Každopádně bych se řídil knížkou a ne "doporučením". A o životnosti motoru, no....obávám se, že až se ti začne ( pokud vůbec někdy ) pcx sypat, budou to tlumiče atd atd atd, ale ten motor schovanej pod plasty bude vrnět pořád
08 dub 2015, 17:23
Který šroub je ten správný pro přidání prevodového oleje? Ten který mám vyšroubovaný nebo naopak?
Sent from my iPhone using Tapatalk
08 dub 2015, 17:31
Sedli:jasně máš pravdu motor je nesmrtelnej,v Plzni normálně dávají motul scooter expert 4T 10W40 a na "doporučení" motul scooter power 4T 5W40 ale mohou tam být oba jen ten dražší je šetrnější ke studenému motoru...
08 dub 2015, 17:48
otto.buchler píše:Který šroub je ten správný pro přidání prevodového oleje? Ten který mám vyšroubovaný nebo naopak?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Podle mě ten třetí, na fotce ještě zašroubovaný
08 dub 2015, 17:49
Ještě jsem nenalil čekám na správnou odpoved
Sent from my iPhone using Tapatalk
08 dub 2015, 18:42
Spodni sroub je vypustny.zasroubuj jej.Ty dva u sebe by mely byt plnici a kontrolni -odvzdusnovaci. Mely by byt spolecne.Motorka na stojanu a lej olej,az ti zacne samovolne vytikat.Mnozstvi mas v manualu.Zasroubovat-hotovo.
09 dub 2015, 00:44
JJ díky moc, naplnujici je ten ktery je zasroubovany jako jediny
nasel jsme odpoved i na jinem foru, přímo od motorexu je olej v tubě 130ml, honda říká 120ml) takže to je uplně akorát.