Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

21 bře 2015, 20:34

Taky gratuluji. A kolik už máš najeto? A jak zajíždíš? Já jsem pod první 200, takže se snažím, jak jsem se někde dočetl, jezdit tak do 70, prudce neakcelerovat a moc to neklopit....takže docela nuda...

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

21 bře 2015, 21:05

Najeto zatím 30 km, takže nic. Bohužel mi nepřál zdravotní stav. Dneska po natankování 20 km. Cvičná testovačka po městě, je to totiž mé první jednostopé vozidlo :oops: . Při zajíždění to mám jako ty tzn. max 60 až 70 km/h a s heftem při rozjezdu pěkně pozvolna. Od pondělka plánuju začít jezdit do práce (30 tam, 30 km zpět), tak to vezmu trochu jinčí cestou, kde je víc obcí a víc se prostřídají jízdní režimy. Po těch 200 ujetých km už se může 80 - 95 km/h. A po 500 km i víc. Vycházel jsem od sud: http://www.pcxclub.cz/zabeh-skutru.htm.

Jinak po dnešku spotřeba dle bc 2,0 l/100km, né že by mi na tom až tak záleželo :)

http://www.imgup.cz/image/3Mc

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

23 bře 2015, 19:57

Mám na 4000km vzduchový filtr od oleje. Manuál odkazuje na odvětrávání klik. skříně (průhledná plastová trubička, na konci uzavřená), ale mám bez usazenin. Měl někdo podobný problém, poradíte?

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

23 bře 2015, 20:12

Áno,stávalo sa to ale nie je to závada.Skontroluj si výšku hladiny motorového oleja.Keď je viac ako maximum treba olej odpustiť.V servisoch majú tendenciu olej prelievať,stalo sa to už mnohým.Filtrovú vložku vymeniť a teleso filtra umyť benzínom ale podobným odmasťovačom.V chladnom období sa to prejavuje viac motor je dýchavičný kým sa zohreje a kondenzát sa mieša z olejom vo vzduch.filtry.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

23 bře 2015, 21:30

Tak to sedlo asi neodklopis jinac než s chcipnutym motorem. Ale můžeš otevřít sedlo, nastartovat, a ještě se hrabat v sedle, takže se zatím motor trochu ohřeje.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

25 bře 2015, 15:06

poradite prosim nekdo kam pripojit vyhrivane rukojeti ? nejlepe tak aby byly pod proudem az s klickem v zapalovani

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

25 bře 2015, 16:25

Ahoj ak nechces pouzit tie spojky ktore prerezavaju kabel a tak znizuju jeho silu (nehovoriac o nespolahlivom kontakte), potom podla mna skvelu sposob je podla dokumentacie a pripadne schemy zapojenia si vybrat v poistkovej skrinke poistku, ktora je aktivna ked otocis klucikom. Tam napojis cosi taketo a mas potrebny vyvod (mozes si najst aj s voltmetrom potrebnu poistku) http://www.ebay.co.uk/itm/171487558024 a mozes pouzit budto taketo vodotesne konektory http://www.narva.sk/konektor-pwr-2-cest ... 25132.html alebo co len chces.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

26 bře 2015, 09:35

Ti, co pouzivate, tak aku nepremokavu plachtu na zakrytie PCXky pouzivate? Potreboval by som nejaku lahko zakladaciu, lahko zbalitelnu a nepremokavu/uv odrazajucu.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

26 bře 2015, 10:07

FallenAngel píše:poradite prosim nekdo kam pripojit vyhrivane rukojeti ? nejlepe tak aby byly pod proudem az s klickem v zapalovani


Tak já jsem na to šel trochu jinak.
Připojil jsem hefty přes relé ke světlům.
Takže od světel mám kabel k relé a přes něj jsou hefty připojené přímo na baterii. Hefty tedy fungují pouze pokud jsou rozsvícená světla. Není tím zatížené žádné vedení, jen u světel jsem si udělal jednoduchou konektorovou rozdvojku. Funguje to velmi dobře.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

27 bře 2015, 14:12

Dnes jsem se do toho chtel pustit ale obevil se dalsi zadrhel a to je sundani gripu, jde je sundat aniz bych je musel rozriznout? Take jsem chtel pridelat kryty aby mi nefoukalo na ruce ale v riditkach jsou puvodni matice od zavazi privarene. Takze ted nevim jestli je odvrtat nebo si koupit jina riditka (sirsi) tim bych zaroven vyresil problem s vrazenim krytu na riditkach do plexi.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

27 bře 2015, 14:14

Gripy musíš trošku odloupnout zevnitř řidítek a fouknout tam kus WDčka a pak opatrně třeba šroubovákem obkroužit řidítko uvnitř gripu, abys narušil to lepidlo. Pak zase znova kus WDčka a opakovat.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

27 bře 2015, 14:23

Ty šrouby od závaží máš určitě přivařené? Podle mě by měli být pouze zalepené. Zkus šroub nejprve trochu utáhnout, tím by mělo povolit lepidlo v závitu.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

27 bře 2015, 14:32

ne srouby, ale matice co zustane v riditkach. Zavazi jsem mel sundane, ale maticim se ven nechtelo, takze bych rekl ze je to soucast riditek.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

04 dub 2015, 10:54

Soviet píše:Ti, co pouzivate, tak aku nepremokavu plachtu na zakrytie PCXky pouzivate? Potreboval by som nejaku lahko zakladaciu, lahko zbalitelnu a nepremokavu/uv odrazajucu.

Soviet mám obyčajnú plachtu s Louisa tuším za 15e a dobre slúži cez leto som ho mal každý deň vonku zakrytý tou plachtou.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

04 dub 2015, 11:32

Negativa venku zaplachtované motorky ? 1-Aspoň jednou ročně v našich podmínkách velmi silný vítr-možnost převrácení motorky.2-při delším venkovním stání(půl roku) a při silnějším větru na povrchu motocyklu dochází díky špíně(prachu pod plachtou) k mikro probrušování , např.lakovaných částí kapotáže! Pak se můžeme divit-proč mám tady matnou rýhu ?Opatření-občas omytí plachty i motorky.
Odeslat odpověď