Diskuze o skútrech většího objemu.
02 zář 2014, 22:34
Ahojte, tak dnes som si konečne našiel čas zájsť vyskúšať predvádzací model PCX (125) s Honda turistickým plexi. Mám 181cm.
Trasu som absolvoval najprv na mojom PCX s originál plexi, potom s predvádzacím kusom a následne zase na mojom aby som to vedel porovnať. Trasa viedla po výpadovke z KE (smer Šaca) a bolo dosť veterno. Absolvoval som tú istú cestu tam aj s5, smerom od KE mi fúkal vietor viac menej do chrbta (vietor Severný a smer cesty Juh - Juhozápad) a smerom nas5 som šiel skoro priamo proti vetru. Vietor cca. 12-14m/s
Cestou tam, superkomfortná jazda celý čas na obmedzovači (zdalo sa mi dokonca, že ručička bola až mierne za 110), vietor skoro nebolo cítiť ani na prilbe. Po otočení sa PCX takmer celý čas držalo okolo 95-100, miestami ručička prekročila 100 ale hukot v prilbe strašný, doterajšie šumenie (s originál plexi) sa zmenilo na dunivý hukot a nebolo už počuť ani motor (prilbu mám vyklápačku od NOX, čiže zázraky od toho netreba čakať, s lepšou prilbou to bude zrejme lepšie ... do prilby mi síce nefúkalo ale hukot to bol riadny). Pri ceste tým smerom na mojom PCX (originál plexi) som sa cestou od KE, nedostal cez 103 a cestou s5 sa skútru nechcelo ani cez 90-95. A rozdiel je aj v stabilite, keď s vysokým plexi pri nárazoch vetra trocha viac hádzalo skútrom, ale nič veľmi nepríjemné (prirovnal by som jazde v blbej vzdialenosti za kamiónom, keď to troch hádže).
Jazda po meste s vyšším plexi, bola super, skoro vôbec nebolo počuť ani cítiť vietor na žiadnej časti tela.
Podotýkam, ešte, že predvádzací model mal nejakých 380km a zdalo sa mi, že akceleruje mierne lenivšie ako môj (4800km) a najmä zvuk bol úplne iný, viac "šumivý", menej "dunivý", to ale mohlo byť spôsobené iným plexi.
03 zář 2014, 07:52
No ved o tom hovorim, ten hukot v prilbe je na cestovanie neakceptovatelny. Ja uz mam Ermax plexi v krabici v garazi tak snad to dnes nahodim a vybehnem otestovat. Ale nieco mi hovori ze deflektor bude nutnostou...
03 zář 2014, 08:56
Ako som uz pisal pred casom siel som do toho vysokeho plexi od Hondy, moj nazor je taky ze s plexi je to parada, keby som vedel, dam si ho od zaciatku - ale aspon mam skusenost s jazdou bez neho, inak by som to asi tak neocenil. Odporucam na 100% vsetkym co nejazdia len po meste.
Minusom je ten hukot, je dost desny. Planujem vyskusat este s inou prilbou (mam vyklapacku NOX podobne ako kajatierik), ale asi to poriesi az deflektor. S ermaxom to bude podlamna obdobne, ale som zvedavy co povies. Ja mam 173 cm.
04 zář 2014, 09:20
Tak som popisal moje skusenosti s Ermax plexi v teme ktora je venovana len pokecu o plexi.
dopl-islusenstvi-f60/honda-pcx-plexi-stit-t11366.html
07 zář 2014, 22:30
Alarm HONDA pro PCX 2014 (08E70-K35-D00):
Aktivace - automaticky cca 60 sekund po otočení klíčku zapalování do polohy OFF (případně SEAT FUEL nebo zámku řízení)
Deaktivace - otočení klíčku zapalování do polohy ON
Vypnutí (např. při tankování, servisu atd.) - při vypnutém zapalování se stiskne páčka brzdy a následně se otočí klíček do polohy ON (2x pípne) a pak hned do polohy OFF (2x pípne), nyní je možné brzdu pustit. Vypnutí je funkční pouze do dalšího zapnutí zapalování do polohy ON, kdy po návratu do polohy OFF zase proběhne automatická aktivaci po cca 60s.
Funkce:
slabé otřesy - siréna cca 10 sekund
silné otřesy - siréna cca 60 sekund
Plusy - jednoduchost, nízká klidová spotřeba (0,3 mA max. Standby)
Mínusy - vysoká cena, možná výkon sirény 95dBA/0,3m (ale to je věc názoru, aspoň nezlikviduje baterii)
08 zář 2014, 08:26
Kacer72: no super postreh ! wow, napis prosim ta aj kolko to stalo, kde ti to robili, kolko si cakal na dodavku a najma ci je sucastou aj to podsvietenie spinacej skrinky, dikes
08 zář 2014, 12:29
a to k tomu original alarmu nieje dialkove na manualnu deaktivaciu?
Odoslané z môjho iPhone 5S cez Tapatalk.
08 zář 2014, 21:39
Bohužel Vás nepotěším, ten u nás dodávaný alarm HONDA je opravdu ovládaný jen klíčkem zapalování, tj. nemá žádné dálkové ovládání a k signalizaci stavu slouží pouze LED (je na kabelu s konektorem), tak není ani podsvícená spínací skříňka. Cena je 4933Kč a montáž vyjde cca na 1000Kč (montováno u RACING TEAM H.J.M.). Dodací lhůtu nevím, čekal jsem 3 týdny na volný termín pro servis a během té doby to v pohodě objednali. Jak jsem naznačoval, je to celkem drahá sranda a ani to nemá dálkové ovládání, což zase umožňuje tu velmi nízkou spotřebu. Na Japonských stránkách Hondy jsem našel ještě jednu lepší verzi, která má navíc imobilizér, ale je to také bez dálky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
Kacer72 dne 08 zář 2014, 21:51, celkově upraveno 1
08 zář 2014, 21:49
tak to potom úplne nedomysleli, kedže napríklad originál Honda kufre sa otvárajú pomocou kľúča od motorky, čiže ak by som mal PCX s ich alarmom, tak najprv musím prísť k moto, deaktivovať alarm manuálne, vybrať kľuč a tak otvoriť kufor a nakladať/vykladať veci, alebo by som to musel stihnúť do 60s pokiaľ sa naspäť aktivuje. ja som už dávnejšie písal do Hondy ohľadom alarmu, ale odpísali mi a poslali manuál v ktorom bol popísaný úplne iný alarm, ako tu teraz popisuješ, čiže ak by som ho vtedy objednal a potom by som zistil, že je aktivácia/deaktivácia riešená takto, tak by som ho určite nebral. ja som spokojný s alarmom Scorpio i800 (popisoval som ho niekde na 43 strane), za 140€ tam mám aj perimeter senzor ktorý som si nastavil tak, že sa bez upozornenia nedá dotknúť riadítok ani zadného boxu.
08 zář 2014, 22:04
Souhlasím s tím, že je těch 60s často hodně krátká doba. Když člověk někde parkuje a hned od skútru odejde, tak je to v pohodě, ale když s ním manipuluji, např. při uklízení věcí pod sedlo nebo do kufru, tak už ho musím vypínat, 60s mi nestačí
, vypnutí je naštěstí jednoduchý krok s brdovou páčkou a klíčkem. Výši ceny jsem také trochu nepochopil, ale když vidím ceny ostatních doplňků (např. podlahový kit 08F72-K35-J00), tak se to pochopit i dá
.
09 zář 2014, 17:16
Zdravím majitele Hondy PCX! Svoje PCX 125 (2014) nemám ani měsíc, naježděno 1500 km a dneska ráno jsem to v pravotočivé zatáčce položil, když jsem najel na mokrý listí
Celej pravej bok sedřenej, viz foto. V okolí stupaček plasty praskly a bude třeba je vyměnit. Taktéž stupačka se zarazila o 3 cm blíž k tělu skútru, nicméně jinak je v pořádku, snad by ji stačilo jen vrátit do původní polohy.
Nechal jsem si předběžně dle foto nacenit opravu/výměnu plastů od mého dealera. Prý opravy neprovádí a jedině plasty vymění za nový. Za bočnice přední kapotáže, stupačkový černý díl, plast pod podlahou lakovaný, držak stupačky a práci chce 10 000 Kč =-O Dost pálka mi přijde, natož, že ani nenacenil zadní část, kde se lak neprodřel až na plast (narozdíl od přední).
Nevíte o někom, kdo by dokázal sehnat a vyměnit originální díly levněji? Upřímně, desítku se mi za opravu dávat nechce, přijde mi to šíleně moc, když si vezmu, že sem na webu našel plasty kolem 35 € (bohužel ne v mé hnědé perleťové barvě). Popř. bych nechal vyměnit prasklý plasty a ty škrábnutý bych jenom nechal přebrousit a zalakovat.
Máte někdo zkušenost s touto opravou? Nevíte, kde by se to dalo opravit levněji?
09 zář 2014, 18:10
Žiaľ je mi ľúto a tu vravím ze aspoň prvý rok si ľudia zaplaťte havarijku. Držím palce s opravou.
09 zář 2014, 20:11
Taky jsem mel havarijko, kamarad polozil bez havarijka a taky 10 litru, havarijko 3700,-
Sent from my iPhone using Tapatalk
09 zář 2014, 20:55
Hm to je smutný pohled, pro příště víš že na listí bacha. Co ty si READY? Aspoň že se to PCX lehce zvedá