Ahojte, tak dnes som si konečne našiel čas zájsť vyskúšať predvádzací model PCX (125) s Honda turistickým plexi. Mám 181cm.
Trasu som absolvoval najprv na mojom PCX s originál plexi, potom s predvádzacím kusom a následne zase na mojom aby som to vedel porovnať. Trasa viedla po výpadovke z KE (smer Šaca) a bolo dosť veterno. Absolvoval som tú istú cestu tam aj s5, smerom od KE mi fúkal vietor viac menej do chrbta (vietor Severný a smer cesty Juh - Juhozápad) a smerom nas5 som šiel skoro priamo proti vetru. Vietor cca. 12-14m/s
Cestou tam, superkomfortná jazda celý čas na obmedzovači (zdalo sa mi dokonca, že ručička bola až mierne za 110), vietor skoro nebolo cítiť ani na prilbe. Po otočení sa PCX takmer celý čas držalo okolo 95-100, miestami ručička prekročila 100 ale hukot v prilbe strašný, doterajšie šumenie (s originál plexi) sa zmenilo na dunivý hukot a nebolo už počuť ani motor (prilbu mám vyklápačku od NOX, čiže zázraky od toho netreba čakať, s lepšou prilbou to bude zrejme lepšie ... do prilby mi síce nefúkalo ale hukot to bol riadny). Pri ceste tým smerom na mojom PCX (originál plexi) som sa cestou od KE, nedostal cez 103 a cestou s5 sa skútru nechcelo ani cez 90-95. A rozdiel je aj v stabilite, keď s vysokým plexi pri nárazoch vetra trocha viac hádzalo skútrom, ale nič veľmi nepríjemné (prirovnal by som jazde v blbej vzdialenosti za kamiónom, keď to troch hádže).
Jazda po meste s vyšším plexi, bola super, skoro vôbec nebolo počuť ani cítiť vietor na žiadnej časti tela.
Podotýkam, ešte, že predvádzací model mal nejakých 380km a zdalo sa mi, že akceleruje mierne lenivšie ako môj (4800km) a najmä zvuk bol úplne iný, viac "šumivý", menej "dunivý", to ale mohlo byť spôsobené iným plexi.