od David 69 » 25 dub 2014, 22:14
Ahoj, píši jen další poznatek k montážím kufrů. Dnes mi to nedalo, a na popud příspěvku Brauna, kde píše, že mu nabídli v Hondě, že přidělají kufr i se zachovanou provrtanou krytkou, jsem celé přimontování kufru předělal tímto způsobem. Zadní krytka, která krásně schovává díry a matice na přidělání kufrů, je určitě výborná věc pro toho, kdo kufr nechce a má tento prostor pěkně schován krytkou. Je ale pravda, že po sundání krytky a přidělání kufru, jsou přeci jen z boků kromě předvrtaných děr vidět i další díry a výřezy pro pacičky a zarážky, do kterých zmíněná krytka zapadá. Vyměřil jsem tedy a opatrně vyvrtal díry do krytky (opatrně ne snad proto, že by byla krytka nějak křehká a náchylná prasknout, ale proto, aby nedošlo k nějakému zbytečnému poškrábání laku na krytce od vrtáku či pilníku) a poté vše znovu namontoval se zachovanou, zpět vloženou krytkou. Mohu tuto variantu jen doporučit, vzhledově vše vypadá o třídu lépe, než s předtím vyditelnýmí prořezy a dírami, které jsou vidět po odhalení krytky. Nelitujte cca 2hodin práce, vzhledově je to opravdu se zachovanou krytkou mnohem lepší (pouze vyvrtanou na prostup "montáže"). Také doporučuji dávat na šrouby pérové podložky (jak na přidělání "montáže", tak i na přidělání plotny k montáži), protože bez nich jsem měl nyní při demontáži kufru (kvůli výše popsanému zachování krytky) pocit, že po třech dnech ježdění byly šrouby již nějak méně utaženy než jak jsem je předtím (bez pérovek) utahoval.
Všechny zdravím, D.