forester píše:A ešte jedna taká faktická. Keď si kupoval skúter, bývalý majiteľ nič, ani štek o nejakom priesaku oleja? Alebo to je skúter z bazáru? No a pri kúpe si si to určite obhliadal a vtedy to bolo čisté a zistil si to až potom ty?
Na tu obhliadku sa pýtam z dôvodu že keď máš dobrú kúpno - predajnú zmluvu by som to každopádne namietal bývelému majitelovi že ti túto skutočnosť zatajil a by som ho nastrašil že mu to podľa občianskeho zákonníka vrátim alebo vypýtam zlavu z kúpnej ceny ktorú použijem na opravu.
To len tak na okraj, ale teraz sa treba povoziť a keď to stále bude slziť treba diagnostikovať odkial ten olej vyteká. Ešte si dovolím názor na tu verziu že ten olej ide cez gufero do variátora a odtial potom vyteka cez ten neutesnený šrób. Keby bol vo varie tolko natečeného oleja že by takto vytekal určite by si to pocítil na rozjazdoch.A tie sú normálne?
Kupoval jsem to v komisi v jedné motoprodejně v Brně.
Pán tam měl samé velké motorky a asi se toho chtěl zbavit , že to zabírá místo.
Při obhlídce to nevykazovalo nějaké vady a ani chyby, které by objevil odborník a natož já
Měl to nějaký pán přede mnou ... první majitel ....serviska ...sice poslední záznam 2018, ale byla.
Servisováno v Hondě Brno a Scoolandu.
Jsem prostě spíše takový uživatel
Olej si vyměním , benzín naleju , skřín variátoru shodím ,ale dál bych se asi nedostal
Tak uvidíme co to udělá a po víkendu se zajdu zeptat tady u nás do servis - prodej motorek Fany Moto - tam by mohli něco vědět a poradit jestli je to vážné a nebo nechat tak .
Jinak díky všem a uvidíme co to bude dělat
Zizi