Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

21 bře 2017, 17:59

Baterii na zimu dávám do sklepa max jednou za zimu ji hodím na nabíječku a na jaře na drc....stop/start nepoužívám....baterie drží již 5 let bez problému.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

25 bře 2017, 14:35

forester píše:Olej si spravíš sám a chladiacu kapalinu nie je dôvod vymieňať.Prefúkaj si vzduchový filter,poprípade vymeň.Kopec úkonov v knižke je zbytočných a hraje v prospech servisu.

Keď máš problém z batériou tak start-stop maj deaktivovaný,nech ju to zbytočne neoslabuje.

Nevím,jestli s ni mám problém,teď dělá,ze je OK a jak ji jinak prověřit než zátěží :D
A.D servis-když mě to tak baví,přijet do značkového servisu,nechat si udělat garancku,vytáhnout par stovek a jet.U aut to znám jen s 10-20ti násobkem a to už tak úsměvný neni :lol: Navíc je 90 km do servisu dobra projížďka a třeba letos zlomim prokletí-nepojedu na vodě :D
Jen ten olej a razítko,vzducháč checknu sám :wink:
Edit:tak jsem si psal s Hondou a chtěli by vyměnit motorovej+prevodovej olej(oba roční) a brzdovku po dvou letech.Original yuasa by byla za 3600,to je peklo,tak to až po další zimě,pokud neklekne v průběhu sezóny.. :D

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

01 dub 2017, 20:41

Zdar, tak dnes proběhla montáž vyhřívaných rukojetí z aliexpressu. Není třeba sundat ani jeden plast.

Postup:
Protáhnout kabely od rukojetí otvorem mezi řídítky do podběhu předního kola. Dál vzít tvrdší drát, na konci ho přiohnout a otvorem v boxu pro baterii ho prostrčit do podběhu předního kola. Na něj přichytit kabely k rukojetím a protáhnout k baterii. Pak už jen zapojit na baterii(přes pojistku - stačila 5A). Tak snad to někomu pomůže.

Servis tvrdil, že je třeba odstrojit celý skútr a za zapojení chtěli 1600,-Kč.

Co se nám ale nepodařilo, je vyndat pojistkovou skříň, na kterou jsme chtěli zapojit spínací relé. Nevíte někdo jak a jestli to jde?

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

01 dub 2017, 20:59

Možná by to šlo napojit tímto způsobem.
http://www.hondapcx.org/download/file.p ... 44dd8904c3

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

01 dub 2017, 21:08

To by taky mohlo být řešení. Jen tohle je před FL verze a kabeláž může být jiná. Ale to relátko by asi mohlo jít napojit.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

01 dub 2017, 21:20

Posledne jazdy sa mi zda, ze skuter pri rychlostiach nad 80 nejak viac "vibruje". Opisal by som to ako take rychlo za sebou nasledujuce razy v pravidelnej frekvencii, mam pocit, ze to ide od motora. Rovnako mam pocit, ze aj na volnobehu su tie "razy" od motora vyraznejsie nez obvykle. Vsimol som si aj, ze spotreba ktora bola doteraz cca 2.2 - 2.3 je momentalne 2.4-2.5 .. napada mi, kedze som nikdy nedaval kontrolovat ventily (iba pri 1000 ale pochybujem ze sa na to pozerali) - mohla by sa takto prejavovat vola ventilov? alebo ako sa to vobec prejavuje? nabeh mam 13000 . diky

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

01 dub 2017, 21:35

Měl si rozebraný variátor? Koukni na válečky, řemen a spojku. Válečky mohou mít plošky, spojka je zanesená prachem, řemen ojetý. Dále bych koukl na kola, resp. pneumatiky. Někteří majitelé zde uváděli vytvořené plošky, které budou mít vliv na kvalitu jízdy.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

02 dub 2017, 19:22

Ahojte, mám ten istý problém ako billesik. Najazdené 5000km. Zároveň mám aj pocit, že neťahá ako predtým. Pred zimou bolo OK. Zazimovaná bola vo vykurovanom garáži cca +7°C. Nezdá sa mi, že by to bolo čokoľvek z predchádzajúcej odpovede. Vyslovene je to na pocit v motore. Zanesená škrtiaca klapka? Lambda sonda?
Edit:
Po druhom jarnom tankovaní sa to výrazne zlepšilo. Spotreba klesla, ťah sa zlepšil.
Naposledy upravil harso dne 04 dub 2017, 10:45, celkově upraveno 1

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

02 dub 2017, 20:34

A nejezdíte ještě na benzín, kterej byl v nádrži celou zimu?

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

02 dub 2017, 20:52

Ahojte,
aký držiak na kufor sa používa od hondy ? Ak sa nemýlim, tie kufre vyrába SHAD, konkrétne potrebujem držiak pre SHAD SH39.Našiel som len tento givi sr1136 (viď google),ale ten nebude pasovať pre platne od SHAD, teda pokiaľ do GIVI držiaku nenavrtám dve diery.Mám modelový rok 2017.

Ďakujem.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

02 dub 2017, 21:00

V mojom pripade nie, uz som vyjazdil 3 plne nadrze tuto sezonu...
Pneumatiky mam nove (mozno to s tym suvisi, neboli vyvazovane - vraj netreba, ale od predku to urcite nejde, riaditkami netrasie). Skusal som aj menit tlak v pneumatikach, ci sa to neprestane prejavovat, ale stale to bolo. Valceky variatora maju male plosky (otazka je co znamena male), to budem buduci tyzden menit. Remen problem nema, spojka tiez nie. Ono je velmi tazke prist na to co to je, lebo to sa tie vibracie tak siria celym skutrom, ze fakt tazko povedat co je zdrojom.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

02 dub 2017, 21:02

No pokud to dělá jen nad 80 km/h, tak bych šel předně po vyvážení kol. Je blbost, že není třeba vyvažovat.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

02 dub 2017, 21:23

Nuž neviem, v servise mi pri prezuvani hovorili, ze na skutroch sa to neriesi. Prednu dal do vyvazovacky a vraj bola vyvazena aj po prezuti. Zadnu vsak nevedel dat do toho stroja...predok by bol citit na riaditkach...tak mozno ten zadok, no neviem, asi to pojdem dat vyvazit.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

02 dub 2017, 22:15

Jasně, klasický přístup...servisnímu technikovi to nejde upnout, tak bude zákazníkovi tvrdit, že to vlastně není třeba. Samozřejmě že se vyvažují všechna kola. Pneumatika, stejně jako ráfek, není nikdy absolutně rovná. Na X-maxu byly z výroby naklepávací záváží, teď nechávám dávat nalepovací. Jsou tam sice malá, ale jsou.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

03 dub 2017, 10:55

Dnes jsem nechal přezout na Heidenau K66 a vyvažoval obě kola. Celkem 20g.
Odeslat odpověď