Diskuze o skútrech většího objemu.
21 čer 2016, 22:06
Na skůtru jsem nikdy nic nevyvažoval, volant je v autě, ne na motocyklu...
22 čer 2016, 06:53
Hybča píše:Zdravím zkušenější PCX-káře,
mám dotaz, zdali se opravdu vyvažují u tohoto skútru kola?
Zatím mám najeto pouze 500 km a moc mi nevyhovují pneu-IRC,
tak jsem zakoupil obě pneu Pirelli diablo Scooter.
Díky za odpovědi.
Na PCX originál z výroby pneumatiky neboli vyvážené a keď som menil na Michelin tak tiež sa nevyvažovali.Myslím že by to ale bolo vhodné lebo mi riadidlá v určitej rýchlosti lahko kmitali ale nebolo to také tragické.
22 čer 2016, 17:43
Mně se kleppou v 60ce. A jak jsem volal do Honda Šenov, tak majitel (mimochodem pěkný ko.k.ot jak ho nezávisle pojmenovalo dost lidí včetně mně) mně stále přesvědčoval, ....pane u skútra je to normální, že se třepou řídítka, to se nevyvažuje
22 čer 2016, 18:27
Mne na TGB sa klepali 50-60kmh vyvazil som a velmi nepomohlo, ale par krat som trafil dieru. Neriesim to klepu sa len pustene a tak sa jazdit nema, v 90 bez problemov
22 čer 2016, 22:28
Kamilus píše:Mně se kleppou v 60ce. A jak jsem volal do Honda Šenov, tak majitel (mimochodem pěkný ko.k.ot jak ho nezávisle pojmenovalo dost lidí včetně mně) mně stále přesvědčoval, ....pane u skútra je to normální, že se třepou řídítka, to se nevyvažuje

Mne sa to triaslo tiež ale už si nepamätám v akej rýchlosti ale bolo to viac ako 60 ale iba na IRC už na Michelin som to nepozoroval.
26 čer 2016, 21:44
V mém případě může být problém v tom, že jsem na jaře dal dopředu zadní gumu, která měla už cca 8 tis najeto.
02 črc 2016, 12:45
Nazdar chlapi, ak by to niekomu pomohlo či ventily robiť alebo nerobiť, včera som podľahol pokušeniu skontrolovať ich, keďže ešte robené nikdy neboli. Po dvoch hodinách zápasenia s plastami som sa konečne dostal k ventilom. A výsledok? Vôle ako z učebnice, na desatinu presne, nič nebolo treba nastavovať. Stav tachometra je 22 000km. Takže kontrola každých 4 tkm je podľa mňa vyložene zbytočná.
07 črc 2016, 22:40
Tak mám za sebou 1250km v pěti dnech. Přítelkyně jela má Kymcu G-Dink 125. Na obou se jelo dobře. Dink je stabilnější a jistější v zatáčkách. Má pneu 120 a 140mm na 13 palcích. Ale zase méně obratné a těžkopádnější. Akcelerace u Dinku zvlášť z místa tragická, ve vysokých rychlostech jede stejně jako PCX. Spotřeba PCX 2,0, Dink 2,5. Každopádně se i přes 300 km denně dá vydržet. Cestovni rychlost bez trápení byla 80 - 90 podle sklonu cesty a větru. Jen je znát, že 125ky nejsou na takový cestování ideální.
08 črc 2016, 13:08
Ahojte, narazil jsem na to na evidennce. S STK mam jeste sice 2 roky klid ale predem se ptam nez opet zapomenu. Kde vsude jsou vyrazeny udaje o vozidle? Technik se me ptal, a kde je druhy stitek? Rikam, nevim. Vim jen o jednom pod levym plastem. Je jeste nekde neco krome cisla motoru?
08 črc 2016, 13:11
Vin na trubce... pravá strana nad výfukem.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
09 črc 2016, 22:48
potkan píše:Nazdar chlapi, ak by to niekomu pomohlo či ventily robiť alebo nerobiť, včera som podľahol pokušeniu skontrolovať ich, keďže ešte robené nikdy neboli. Po dvoch hodinách zápasenia s plastami som sa konečne dostal k ventilom. A výsledok? Vôle ako z učebnice, na desatinu presne, nič nebolo treba nastavovať. Stav tachometra je 22 000km. Takže kontrola každých 4 tkm je podľa mňa vyložene zbytočná.
Zdravím, rád bych se tě zeptal, jaká je tedy předepsaná vůle ventilů ?
10 črc 2016, 06:26
Sanie 0,10 Výfuk 0,24
10 črc 2016, 13:29
Pre úplnosť lba doplním s toleranciou +/- 0,02mm
10 črc 2016, 20:05
Díky
13 črc 2016, 09:00
Zdravím, objevil jsem tuto nabídku na PCX:
http://www.moravamotors.cz/cz/cs/katalo ... l?catID=54V turistické sadě na základě telefonátu prý je orig plexi + orig kufr nebo to můžu nahradit něčím jiným (asi od Givi), možná i s nějakou slevou.
Otázka zní: Je lepší vzít tu "zlevněnou bez sady". Nebo v sadě a nějak to nakombinovat? Je lepší tyhle doplňky vzít originální?