Diskuze o skútrech většího objemu.
09 zář 2015, 09:58
Ok díky za odpověd - přejdu na klasiku N95 s kapkou VIFu - Já totiž na Vervu 100 jezdím i autem 2.0 TFSI - a jen si spokojeně vrčí, tak jsem chtěl zůstat u jednoho typu, aby se mi to nepletlo... (občas jsem vzal plnou do auta a něco do kanystru právě pro skutra).
Mastnotu odmastím a uvidíme...
09 zář 2015, 11:34
2MaxRossi: Úplně stejná zkušenost u mého stroje. Na servise v 1000km jsem to nahlásil, taky si to vyfotili. Mám to uvedeno v záznamu o servisu. Umyli to, ale sdělili mi, že kdyby se to zhoršovalo, tak se to před koncem záruky přetěsní. Po umytí a najetí dalších km to mám znova (nyní mám 2800km), takže jde vidět, že tudy trošku oleje prolíná. Tudíž si nemyslím, že by to měl být nějaký konzervační prostředek (navíc před předávkou to prodejce vždy umývá a leští).
Btw při servise mi dolévali deci chladíci kapaliny, což je cca 30% náplně (náplň 0,35litrů). Co jsem koukal, tak mi zase hladina poklesla. Máte s tím taky zkušenost? Netěsnost nejde nikde vidět (přes víčko nádržky, povolené hadice). Nevím, zda ten motor nebere kapalinu.
Mám dotaz na majitele plexi ermax (turistické 55cm). Jak jste s tím spokojeni? Já měl nahozenou Kappa (63cm - K-D1136ST), ale děsně to hučelo do přilby, tak jsem to vrátil. Uvažuji tam dát to nižší a k tomu i vyhřívané hefty Oxford, když začíná být chladněji
09 zář 2015, 11:53
mě právě v Pardubicích nic takového nenapsali, prostě mi ten servis připadá takovej nemastnej, neslanej - příště jdu jinam...
Plexi mám ted GIVI, ale přemýšlím, že ho vyměním za to turistické HONDA - je o dost širší. Sice se mi uplně nelíbí to přichycení pomocí konzolí, ale co jsem se svezl, tak mi vyhovuje a to tak že dost - bohužel ta cena a asi nejde koupit jinde než v Hondě...
09 zář 2015, 12:10
angel2904 píše:Neřešil bych to. Sledovat ano, ale netrápit se tím. Mohlo se stát, že při výměně oleje na první garančce ukápli a olej se po karteru různě roztahá a nabalí na sebe prach.. Aha, ale toto je v horní části asi že? Mno, tak pak ještě taky tím jak to máš nový, co přepravní vosk? Výrobní mastnota? Mám to taky tak na Forze. Bylo to tak i na SH-čku, atd.. Pravděpodobně se nejedná o únik oleje.. Ještě jsem to u Hondy nezažil, že by tekl olej.. Ať už z motoru nebo sekundáru.. Opláchni to, odmasti a sleduj..
Jinak s tou Vervou opatrně. Někdo ji doporučuje natankovat jen na zimní odstávku, ale jezdit na ní je nejen zbytečné, ale i nebezpečné.. Nejen, že si motor s víceoktanovým palivem efektivně neporadí, nevyužije ho, ale takové palivo má i vyšší výhřevnost a mohlo by dojít i podpálení ventilů, sedel ventilů, který na to nejsou určený.. Na Vervu jsem jezdil taky, na zkoušku, ale efekt "silnějšího" motoru chceš-li vyššího výkonu, se nedostavil.. Dříve u auta mi to navíc dělalo neplynulý zátah, prodleva v záběru a výkon šel naopak dolů(byl to motor nějakých 1200ccm v Ren.Clio 100HP s turbem - chtěl jen 95otk.).
Benzín s vyšším oktanovým číslem nemá vyšší výhřevnost. Je to jen víc aditiovaný "normální" benzín. Někde jsem i četl, že pomaleji hoří, právě kvůli přísadám, ale to nemůžu potvrdit.
09 zář 2015, 12:28
Jj, je to tak nějak jak píšeš.. Je to tak, že hoří déle, ale výfuk ventil, u motoru, který není na vyšší okt.č. určený, otevírá brzo a právě nedohořené palivo o vyšší teplotě pak letí přes sedlo ventilu ven a to z dlouhodobějšího hlediska způsobí poškození sedel.. nejenom..
09 zář 2015, 13:41
Takže pochopil jsem, že Vervu a V power racing dlouhodobě raději ne....... a platí to i pro V power- bez biosložek?
09 zář 2015, 14:37
Panove a co obycejnej natural 95. Lil jsem ho i do Hayabusy a kupodivu to jelo....
09 zář 2015, 14:40
Kamilus: ano tak. Kam patří 95, lít 95.
Zelinář: přesně tak. Jestli se benzin neválí v nádrži měsíce a člověk jezdí denně tankuje pravidelně, stačí klasika 95 (ne z trakorky v Horní Dolní samozřejmě)
09 zář 2015, 15:25
jsem ted koukal do příručky a je tam uvedeno Natural 91 nebo vyšší... o tom, že 95 je max a nebo nižší se tam nepíše...
10 zář 2015, 09:21
tak ja jsem dnes bez skůtříku :/ Je na léčebné kůře - garančce. Dal jsem to na Jarov tak uvidíme jak mě natáhnou - předběžně prý 2000kč.
edit: tak nakonec cena 1848kc, vse by bylo ok kdyby me nepotkal cestou domu dest:))) Jinak celkove spokojenost, jestli serizoval neco na motoru jsem nepatral ale po brzdach sahal to je videt na sroubech motor suchej viditelne otrenej, stojan bez oleje:)
10 zář 2015, 19:36
Tak fajn, alespon ze to dobre dopadlo. Ja dnes otrstoval ranni jizdu v chladnem pocasi. Bylo 4st a mlha (5hod rano tma). A celkem jsem to vychytal, zima nebyla, jen ke konci trochu mrzly prsty. Co jsem ale nevychytal je potici se plexi zevnitr od dechu a zvenku se na tom porad srazela mlha, takze vyhled i pres perfektne svitici svetlo nic moc. Jo a chvili jsem hledal jestli lze zapnout mlhovku. Kdyz se zezadu nekdo blizil tak jsem parkrat rosvitil brzdovku...
10 zář 2015, 19:46
S tím plexi na helmě mám po ránech taky problém. Při potápění pomáhá plivnout do masky a prstem rozetřít. Tak to možná zkusím. Nebo má někdo jinej nápad? A co pneumatiky v takový zimě? IRC mi přijdou dost nevyzpytatelný.
10 zář 2015, 19:56
Na mlžení je nejlepší pinlock folie. Na ,,srážení" vody když je mlha pomůže jen pravidelné otírání plexi rukou
. Já jezdil na IRC i když mrzlo a nechalo se to. Hold se to nesmí brutálně klopit a brzdit do zatáček.
14 zář 2015, 15:08
Takže by si Jarov doporučil?
14 zář 2015, 15:10
shotik píše:tak ja jsem dnes bez skůtříku :/ Je na léčebné kůře - garančce. Dal jsem to na Jarov tak uvidíme jak mě natáhnou - předběžně prý 2000kč.
edit: tak nakonec cena 1848kc, vse by bylo ok kdyby me nepotkal cestou domu dest:))) Jinak celkove spokojenost, jestli serizoval neco na motoru jsem nepatral ale po brzdach sahal to je videt na sroubech motor suchej viditelne otrenej, stojan bez oleje:)
Takže by si Jarov doporučil?
Bobyk píše:Takže by si Jarov doporučil?