Diskuze o skútrech většího objemu.
05 zář 2015, 09:35
Pokud ti přijde cool riskovat, že tu motorku (nádrž) doje****, tak to tam zkus rvát třeba i pod tlakem a možná tam i desítku narveš... Kolik je objem nádrže bys měl mít v techničáku/příručce... a blikání rezervy se tu už několikrát rešilo, zalistuj zpátky, prý cca kolem 1l to má být.
05 zář 2015, 09:43
MaxRossi píše:Jaky servis a v kolika km me ted ceka dal? Beztak to uvidi v servisu Honda jen po dobu zaruky. Pak si budu menit olej a vse sam - delam si komplet servis i na Passatu 3C tak proc bych nezvladnuk skutra...
Tu je kompletny rozpis povinnych ukonov. Serviska sa robi po 1000 km, potom pri 4000 km a potom kazdych 4000 km.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
05 zář 2015, 09:55
lucky007 píše:Pokud ti přijde cool riskovat, že tu motorku (nádrž) doje****, tak to tam zkus rvát třeba i pod tlakem a možná tam i desítku narveš... Kolik je objem nádrže bys měl mít v techničáku/příručce... a blikání rezervy se tu už několikrát rešilo, zalistuj zpátky, prý cca kolem 1l to má být.
Jo, to je pro mě hrozně cool
. Hele ty joudo, co to kecáš, jakým tlakem, co bych měl jako doje****? Jinak jaký je udávaný objem nádrže, to já vím. Je to 8 litrů. Ale na to jsem se neptal.
05 zář 2015, 11:30
No me blikala 10 km a potom jsem natankovaal tech 7,5. V papirech se pise 8l coz asi odpovida. Urcite tech 8l nebude az po vicko.
-- 05 zář 2015, 11:35 --
Ilegal: danke!
7.9. edit:Nevi nekdo jaky je kompresni pomer u toho motoru v pcx?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 zář 2015, 09:08, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
07 zář 2015, 10:10
MaxRossi píše:Nevi nekdo jaky je kompresni pomer u toho motoru v pcx?
Kompresný pomer: 11 : 1.Neni zač
Gúgel 10s
07 zář 2015, 21:37
ta tabulka je nějaká divná ne? Mám rok 2015 přesto mám výkon 8,6kw... spotřeba je 2,1 né 2,4... nebo rok 2015 teprve přijde s nějakým menším/větším faceliftem?
07 zář 2015, 21:57
Nesmíš ty motorkáře.cz brát zas moc vážně. "Specifikace" mašin tam píšou majitelé (v lepším případě) a mnozí už asi mají po úraze hlavy
Některé (žel nikoli všechny, bo soudruzi od Hondy CZ si asi myslí, že prodávají rohlíky!) technické údaje jsou tady. Komprese ne...
http://www.honda.cz/motorcycles/range/s ... tions.html
08 zář 2015, 09:17
díky za vysvětlení, hned v tom mám víc jasno
08 zář 2015, 10:31
K čemu je vlastně normálnímu uživateli kompresní poměr ?
08 zář 2015, 21:38
Aby se mohl s jinými motorkáři poměřovat,
kdo ho má větší(ho)
08 zář 2015, 22:52
pakliže si vystačíš s úhloměrem, tak to není o poměřování. Někde jsem četl právě vhodnost 98 a 100oktan benzínu v závislosti na kompresním poměru...
08 zář 2015, 23:25
Jasně že jo, a taky na předstihu a kdovíčem ještě. Ostatně tato závislost jistě není neznámou ani pro výrobce motoru, potažmo skútru.
Asi proto každý lepí někde poblíž víčka nádrže nálepku s
doporučeným druhem paliva.
Já bych se jí držel a ono to tak nějak bude stačit. Co myslíte, nedělám chybu?
09 zář 2015, 09:33
Nevím proč reaguješ, tak jak reaguješ ale budiž. Poblíž víčk žádná nálepka není. V TP je uvedeno jen BA. A ostatně i u aut, kde ty nálepky jsou, je uvedeno třeba BA min okt. č. 95 - takže je uvedeno minimum.
U PCXka není nic uvedeno, alespoň né v TP nebo na nějaké samolepce, tak by mě zajímalo čím se řídíš... Pokud někde v příručce (nevím, nemám ji u sebe) je uvedeno třeba právě to min 95okt - tak právě proto jsem se ptal na ten kompresní poměr, jestli když do toho leju Vervu 100 (třeba už jen kvůli absenci biosraček) je to vhodné.
-- 09 zář 2015, 09:39 --
Prosím o radu - máte to taky takhle zamaštěný - u mě po 1100km... V servisu mi řekli, at to umeju a sleduju dál...
DSC_2005.JPG
DSC_2003.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 zář 2015, 09:52
Neřešil bych to. Sledovat ano, ale netrápit se tím. Mohlo se stát, že při výměně oleje na první garančce ukápli a olej se po karteru různě roztahá a nabalí na sebe prach.. Aha, ale toto je v horní části asi že? Mno, tak pak ještě taky tím jak to máš nový, co přepravní vosk? Výrobní mastnota? Mám to taky tak na Forze. Bylo to tak i na SH-čku, atd.. Pravděpodobně se nejedná o únik oleje.. Ještě jsem to u Hondy nezažil, že by tekl olej.. Ať už z motoru nebo sekundáru.. Opláchni to, odmasti a sleduj..
Jinak s tou Vervou opatrně. Někdo ji doporučuje natankovat jen na zimní odstávku, ale jezdit na ní je nejen zbytečné, ale i nebezpečné.. Nejen, že si motor s víceoktanovým palivem efektivně neporadí, nevyužije ho, ale takové palivo má i vyšší výhřevnost a mohlo by dojít i podpálení ventilů, sedel ventilů, který na to nejsou určený.. Na Vervu jsem jezdil taky, na zkoušku, ale efekt "silnějšího" motoru chceš-li vyššího výkonu, se nedostavil.. Dříve u auta mi to navíc dělalo neplynulý zátah, prodleva v záběru a výkon šel naopak dolů(byl to motor nějakých 1200ccm v Ren.Clio 100HP s turbem - chtěl jen 95otk.).