Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

28 srp 2015, 16:20

Tak to me psali z MCH ze mam pristavit na prvni garancku rano protoze to musi vychladnout kvuli serizeni ventilu a vyzvednout vecer a cena cca 1700.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

28 srp 2015, 17:37

Me taky rikali ze to musi vychladnout prave kvuli serizeni vule ventilu. Nevim co na tom je tezkeho pochopit. Dela se to v 1 tis potom 8, 16, atd. A cena je normal, to serizeni neni nic tezkeho az na oddelani nejakejch tech plastu. Servis je to origo Honda tak snad vi co delaj ne?

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

31 srp 2015, 18:00

Neví někdo kolik stojí nový přední boční plast? Ten který se odře, když člověk spadne? :)

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

31 srp 2015, 18:07

V Hondě budou vědět. A nestačilo by to přelakovat?

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

31 srp 2015, 19:11

Asi stačilo. Ale kde to dělají?

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

31 srp 2015, 22:58

deep: dvakrát jsem byl - a celkem spokojen - v Autolakovně JANTAR na Vídeňské, je to kousek od BIBUSu. Když jsem netrval na daňovém dokladu, který by mi beztak nikdo neproplatil, byla s nimi domluva i pokud jde o cenu.
Číslo odstínu máš někde pod sedlem, ale stejně si ho asi raději změří.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

31 srp 2015, 23:21

V jakékoliv autolakovně ? ))

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

01 zář 2015, 08:09

medved.m: Díky za tip.
Stačí tam dovést celou motorku nebo musím mít ten díl oddělaný?

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

02 zář 2015, 22:10

Když jsem potřeboval stříknout (nový, ještě nepřidělaný) kryt zrcátka, zbytek auta jsem nechal doma :mrgreen:
Pravda, pokud to není díl "ostře oddělený hranou/zlomem od ostatní kapotáže" jako bylo třeba to zrcátko (nevím jak to lépe popsat), není na škodu tam dojet s celou mašinou. Lakýrníci říkají, že je většinou lepší vytáhnout přechod do starého laku kvůli ne zcela přesnému odstínu.
Ale to už je na Tobě, obojí je možné.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

03 zář 2015, 06:52

CzechBiker píše:Mam jeden dotaz k subjektivnimu zvuku ze skutru. Ptal jsem se na to vcera na servise v 8000tis km a pry je to normalni, ale prece. Kdyz jedu plnej, nebo bez plynu, slysim vetsinou variatorove zvuky a bublani do vyfuku, ale kdyz jedu a popustim trochu plynu zpet, ozyva se dle meho nekde od motoru lehke a rychle "vibrovani" / "cvakani". Zvuk bych prirovnal ke klapani ventilu, ale to by samoze muselo delat celou dodu, a to nedela. Jen v momente kdy neni moto v plnem zaberu. Dela vam tenhle zvuk taky? V servise mi bylo receno, ze se motor proste rozvibruje. Mam velky plexi, takze ten zvuk slysim. Bez toho plexi slysim jen vitr,tak nevim kolik lidi ma moznost to taky takhle posoudit.

Tak jak píšeš Ty i Zeza, tak i já mám stejný postřeh. Mně to teda nedělá od začátku co to mám. Začalo se to projevovat po nějakých 300km a jde to čím dál více slyšet. Mám najeto 2700km. Podle mého názoru se jedná o válečky ve variátoru. Válečky jsou vloženy jen tak nasucho, což ten zvukový vjem jen zvyšuje (se vzrustajícím množstvím prachu a stupni opotřebení válečků). Ten cvrlikající zvuk se řeší i na zahraničních forech (buzzing noise, rattle noise issue). Postoj Hondy je asi všude stejný, že to je normální jev. Normální jev by to byl, kdyby se to projevovalo od začátku a neměnilo se to, což takto není. Je pravdou, že jsem si nevšiml, že by to mělo nějaký negativní dopad na primární f-ci skutru - přepravovat. Je to však obtěžující jev.
Říkal jsem si, že bych to sundal a podíval se na to, ale je to zatím v záruce a nechci se v tom hrabat. Už jsem si udělal i ten stahovák, zatím však počkám.
Nemám možnost se projet na jiném PCX, abych zhodnotil jaké je to jinde, takže srovnání je pouze subjektivní pouze z mého stroje (navíc to je můj první skutr).

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

03 zář 2015, 08:04

Jsou to běžné zvukové projevy variátoru a protože na skůtru nemáte toliko najeto, tak to moc řešíte. To samé platí o uživatelích zahraničních fór. Pokud by jste chtěli bezhlučný dopravní prostředek, museli by jste si koupit elektrokolo.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

03 zář 2015, 09:13

:x
MaxRossi píše:Me taky rikali ze to musi vychladnout prave kvuli serizeni vule ventilu. Nevim co na tom je tezkeho pochopit. Dela se to v 1 tis potom 8, 16, atd. A cena je normal, to serizeni neni nic tezkeho az na oddelani nejakejch tech plastu. Servis je to origo Honda tak snad vi co delaj ne?


Keď čítam o tých ventiloch tak mám pocit že sa jedná o nejaký lokotraktor z 80tých rokoch a nie o moderný japonský skúter z r.2014.To si fakt niekto myslí že ventily sú z masla a nie z kovu?Keby sa stále pri horeuvedených intervaloch štelovali ventily tak už sú asi zodraté včetne plastov a ich spojov.Servis Honda sa drží dielenských príručiek od výrobcu a tieto úkony veselo faktúruje ale reálne sa ich netreba dotknúť do 12tis a aj to vo vetšine prípadov len skontrolovať.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

03 zář 2015, 10:20

Mam tretiu cisto novu moto od Hondy a ANI RAZ mi ventily nestelovali do takych 18-24tis. km to nemusis ani riesit (tuto sezonu mam uz vyse 14000 za sebou). Forester ma pravdu, ked tam zmen servis a usetris peniaze.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

03 zář 2015, 11:16

Tak to mě napsali konkrétně toto z MCH

na 1.garanci je potřeba přijet ráno nejlépe do 10h a odpoledne cca v 16h je to hotové. Musíme nechat motor vychladnout,protože se tam seřizují vůle ventilů.


Bohužel výběr v okolí nemám. Jarov napsal to samé.


edit
Tak Honda Lety toto:

1.servis je třeba provést v intervalu 800-1200km, nebo rok po koupi. Cena servisu je cca do 2500Kč, lze jej udělat na počkání (3h).


ROK PO KOUPI JSEM UZ PROMESKAL - to ale neni preci v servisce podminka ne ?
Naposledy upravil shotik dne 03 zář 2015, 12:10, celkově upraveno 1

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

03 zář 2015, 11:33

Za ty prachy to je v pohodě. Já dával za 1. garančku 1300 a to bez ventilů, takže vlastně jen olej. Mít to za 1700 s ventily, tak si rád připlatím, ale ty mi budou dělat až teď při 8000. Osobně si právě myslím, že ty ventily je dobrý zkontrolovat případně seřídit právě ze začátku, po tom, co si to vše "posedá". Tzn. při 1000 a pak, že je slušná šance, že to vydrží hoooodně dlouho.
Odeslat odpověď