Diskuze o skútrech většího objemu.
27 srp 2015, 08:13
Spojkou určitě nebrzdíš, leda tak variátorem. Spojka je u skůtru hlavně k rozjezdu, potom už jen do určitých ot.(blízkých volnoběhu) pouze drží sepnutá.
27 srp 2015, 08:18
Brzdit "spojkou" jsem myslel jako levou páčkou, která je u mašiny spojka. U PCX je to zadní a přední brzda.
27 srp 2015, 08:37
Taky brzdim vetsinou predni. Pouze kdyz ocekavam nejakou kritictejsi situaci tak oboje nebo jen "spojkou"
27 srp 2015, 09:43
Mam jeden dotaz k subjektivnimu zvuku ze skutru. Ptal jsem se na to vcera na servise v 8000tis km a pry je to normalni, ale prece. Kdyz jedu plnej, nebo bez plynu, slysim vetsinou variatorove zvuky a bublani do vyfuku, ale kdyz jedu a popustim trochu plynu zpet, ozyva se dle meho nekde od motoru lehke a rychle "vibrovani" / "cvakani". Zvuk bych prirovnal ke klapani ventilu, ale to by samoze muselo delat celou dodu, a to nedela. Jen v momente kdy neni moto v plnem zaberu. Dela vam tenhle zvuk taky? V servise mi bylo receno, ze se motor proste rozvibruje. Mam velky plexi, takze ten zvuk slysim. Bez toho plexi slysim jen vitr,tak nevim kolik lidi ma moznost to taky takhle posoudit.
27 srp 2015, 10:31
Mne (a myslim, ze nas je viac) to robia zadne pruziny...nic, zavazne, da sa to odstranit ich pootocenim
27 srp 2015, 10:58
To bublani vyfuku, kdyz dobrzduji bez plynu me taky dela. Nejak to zatim neresim, zpozoroval jsem to teprve nedavno. Mam najeto taky 8000. S pruzinama to podle me nema nic spolecnyho... Zvuk od pruzin by se ozyval pri pruzeni (tlumeni) a ne pri plynu ci bez nej.
27 srp 2015, 11:26
Prave ten zvuk od pruzin sa ozyva pri ubrati plynu...pri prepruzeni nic
Ale tyka sa to hlavne starsich modelov (2012), je mozne, ze pri novych to uz vychytali...
27 srp 2015, 13:08
Ja mam uz novej model 2014. A je to upravdu takovy intenzivni ale tichy cvakani az drnceni.Nevim, zda se mi, ze to jde vic od zadku, nebo motoru. Mizi a vraci se jen plynem. Na jinem PCX jsem nejel, takze nereknu jestli je ten zvuk totozny s jinym strojem.
27 srp 2015, 17:58
Mám skůtr půl roku a dělá mi to od začátku.V servisu mi řekli,že to dělají válečky ve variátoru.Když je motor v tahu, tak jsou ty válečky odstředivou silou tlačeny do krajní polohy a při ubrání plynu se rozvibrují.Je to moje první motorka s variátorem,takže s tím nemám zkušenosti,ale ten zvuk mě taky štve.
28 srp 2015, 09:20
Pokud je to bezny, cert to vem, ale memu uchu to taktez 2x nelahodi. Jsem z motorek zvykly na ruzne zvuky, ale variator je vec opravdu vyluzujici celou skalu tonu a pazvuku. Jinak PCX jede super. Ale ten palubni PC mi keca stale. 5 tis. km zamnou a dlouhodoba spotreba 2,29L /100 dle litroveho propoctu. Palubak hlasi od 2,1-2,2 max. I tak opravdu usmevne
Na kase benzinky si mysli ze si z nich delam prdel ze beru jen za 150,- Kysele ksichty obsluhy, ktera musi otvirat kasu kvuli par korun, me vzdy paradoxne potesi
28 srp 2015, 09:38
To bereš jen cca 4,5 litru? To bych byl furt na benzíě
Já jezdím vždy do poslední čárky cca 300 km a pak beru okolo 7,5 l.
28 srp 2015, 13:37
Jak kdy. Vesinou do 200,- Z prace domu vcelku daleko a kdyz vim,ze dalsi den bude honka, a nebude cas lekovat po nebo pred praci na benzince, naberu i kdyz jsou tam jeste dve carky. Vzdyt s nynejsima cenam PHM tedka vychazi plna na nejakych 250,-
Do auta plna 1500,- jen to fikne. Od zimy jsme do kary takhle netankoval
28 srp 2015, 13:58
trochu odbočím... jsem se právě objednal na servis v Pardubicích po 1000km a cena je 1550,- Takže asi takový průměr. Prý se kontroluje celkový stav motorky, seřizujou ventily a mění se olej... Tak jsem zvědavej...
CZECHBIKER: tak já mám plnou u auta za 2200,-
28 srp 2015, 14:00
Dost pochybujem ze ventily pri 1000km sa serizuju (a za tak nizku cenu). Cena na prvy servis je relativne ako tak ok, ved som pisal ze mna stala asi 1200Kc a to v drahom servise, vo Fomi by vysla na takych 700Kc podla mojich skusenosti, lebo ide naozaj len o vymenu oleja a filtra. Prva Vision 42EUR, prva PCX 44EUR, prva NC750 80E.
28 srp 2015, 16:04
Ventily ne. Mam majdu a ventily az v 6tis...